Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταραχή ...


Αυτή τη φορά με τον Zhou Guanyu στο τιμόνι, η Alfa Romeo με το μονοθέσιο της αφήνει τις πίστες της Formula 1 και ταράζει του κεντρικούς δρόμους της Ιταλίας. Λιγότερο από ένα χρόνο πριν, για την ακρίβεια στις 24 Ιουνίου του 2022 -ακριβώς 112 χρόνια από την ίδρυση της Alfa Romeo- ο Valtteri Bottas οδηγός της Alfa Romeo F1 Team προσέφερε ένα μοναδικό ξύπνημα στους κατοίκους του Μιλάνο, οδηγώντας το μονοθέσιο της ομάδας στους άδειους δρόμους της πόλης που μόλις ξεκίναγε την ημέρα της. Ένας πραγματικά μοναδικός τρόπος για να γιορταστούν τα γενέθλια της Ιταλικής μάρκας. Τώρα, η Alfa Romeo ταράζει και πάλι τους δρόμους της Ιταλίας με το βρυχηθμό της Formula 1, διαλέγοντας αυτή τη φορά τη διαδρομή ανάμεσα στο Cassino και στο Pomigliano, τα δύο μέρη όπου βρίσκονται οι μονάδες παραγωγής της μάρκας. Αυτή τη φορά το μονοθέσιο της ομάδας οδηγεί ο Κινέζος οδηγός της ομάδας, Zhou Guanyu, ο οποίος ζει μια ξεχωριστή εμπειρία, μακριά όμως από τη γνώριμη για εκείνον άσφαλτο των σιρκουί της Formula 1. Τα μοντέλα της Alfa Romeo κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ιταλία. Η παραγωγή των Giulia και Stelvio πραγματοποιείται στο εργοστάσιο του Cassino, μια εξαιρετικά προηγμένη μονάδα, η οποία έχει επιλεγεί ώστε στο μέλλον να κατασκευάζει τα μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Large της Stellantis. Αντίστοιχα, στο Pomigliano που βρίσκεται στα περίχωρα της Νάπολης κατασκευάζεται η νέα Alfa Romeo Tonale, το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. Η μονάδα παραγωγής εκτός από τις υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου, κατασκευάζει και την Tonale Plug-in Hybrid Q4 280hp, την πρώτη Alfa Romeo με δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 80χλμ. και περισσότερα από 700χλμ. συνολικής αυτονομίας. Για ακόμα μια φορά η Alfa Romeo αναστατώνει τους δρόμους της Ιταλίας και εκπλήσσει τους φίλους της, αλλά και όσους αγαπούν το αυτοκίνητο και τους αγώνες.

Η δράση μόλις ξεκινά. Μείνετε συντονισμένοι…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-