Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα σχέδια εξηλεκτρισμού της Jeep ...


Τρεις μονάδες της Stellantis στο Kokomo (Ιντιάνα) των Η.Π.Α. θα ενισχυθούν με επιπλέον επενδύσεις 155 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την παραγωγή νέων ολοκληρωμένων συστημάτων ηλεκτροκίνησης (electric drive modules – EDM). Τα EDM φέρνουν μια νέα εποχή στην ηλεκτροκίνηση συνδυάζοντας σε μια μονάδα τον ηλεκτροκινητήρα και τα υποστηρικτικά αυτού συστήματα για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και αποδοτικότητα. Η νέα επένδυση θα υποστηρίξει το πλάνο του Ομίλου που στοχεύει έως το 2030 το 50% των πωλήσεων του στη Β. Αμερική να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Ειδικότερα σε αυτό το πλάνο η Jeep® σκοπεύει έως το 2030 να είναι η μεγαλύτερη μάρκα SUV μηδενικών ρύπων. Η πρόσφατη αποκάλυψη των πρωτοτύπων ηλεκτρικών Jeep Reckon και Wagoneer S, δίνουν το στίγμα της δυναμικής της Αμερικανικής μάρκας στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, όπου ήδη με το καινοτόμο σύστημα 4xe και το θρυλικό Wrangler προσφέρει το πλέον δημοφιλές Plug-in Hybrid μοντέλο στη Β. Αμερική. Μέχρι το 2030 περισσότερα από 25 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) θα λανσαριστούν στις Η.Π.Α., μέρος των οποίων θα βασίζεται στις πλατφόρμες STLA Large και STLA Frame, οι οποίες θα εφοδιάζονται με τις μονάδες EDM που θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις του Kokomo. Η μονάδα EDM αποτελείται από τρία βασικά τμήματα που συνδυάζονται σε ένα ενιαίο σύνολο: τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης και τη μετάδοση. Αποτέλεσμα της νέας σχεδιαστικής προσέγγισης είναι η υψηλότερη απόδοση και αποδοτικότητα μέσω και του μικρότερου όγκου και βάρους του συνόλου. Χάρη και στη μονάδα EDM, οι δύο πλατφόρμες της Stellantis θα προσφέρουν αυτονομία που θα φτάνει τα 500 μίλια (800χλμ.). «Ενώ συνεχίζουμε με επιτυχία τη μετάβασή μας στο «μηδενικών ρύπων» μέλλον μας στην Ευρώπη, τώρα βάζουμε τα ίδια ισχυρά θεμέλια και στην αγορά της Β. Αμερικής», δήλωσε ο κ. Carlos Tavares, CEO της Stellantis. «Συνδυάζοντας τα οφέλη του EDM με τις νέες αμιγώς ηλεκτρικές μας πλατφόρμες και καινοτόμες τεχνολογίες μπαταριών, θα προσφέρουμε ασύγκριτα επίπεδα απόδοσης και αυτονομίας σε προσιτές τιμές. Διαθέτοντας δικές μας μονάδες παραγωγής θα τα καταφέρουμε με μεγαλύτερη ευελιξία και αποδοτικότητα.»


Οι νέες επενδύσεις στις μονάδες του Kokomo αναμένεται να ξεκινήσουν το τρίτο τρίμηνο του 2024. Με περισσότερους από 7.000 εργαζόμενους οι συγκεκριμένες μονάδες αποτελούν κομβικής σημασίας για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της Stellantis στη Β. Αμερική. Από το 2020, ο Όμιλος έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις σχεδόν 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια στις εκεί εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων και 643 εκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή  ενός νέου κινητήρα για Plug-in Hybrid μοντέλα, ενός νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και ενός gigafactory μπαταριών σε συνεργασία με τη Samsung SDI. Όλες οι επενδύσεις πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου Dare Forward 2030, το οποίο περιλαμβάνει και το φιλόδοξο στόχο η Stellantis να πετύχει την ουδετερότητα άνθρακα έως το 2038.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...