Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα σχέδια εξηλεκτρισμού της Jeep ...


Τρεις μονάδες της Stellantis στο Kokomo (Ιντιάνα) των Η.Π.Α. θα ενισχυθούν με επιπλέον επενδύσεις 155 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την παραγωγή νέων ολοκληρωμένων συστημάτων ηλεκτροκίνησης (electric drive modules – EDM). Τα EDM φέρνουν μια νέα εποχή στην ηλεκτροκίνηση συνδυάζοντας σε μια μονάδα τον ηλεκτροκινητήρα και τα υποστηρικτικά αυτού συστήματα για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και αποδοτικότητα. Η νέα επένδυση θα υποστηρίξει το πλάνο του Ομίλου που στοχεύει έως το 2030 το 50% των πωλήσεων του στη Β. Αμερική να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Ειδικότερα σε αυτό το πλάνο η Jeep® σκοπεύει έως το 2030 να είναι η μεγαλύτερη μάρκα SUV μηδενικών ρύπων. Η πρόσφατη αποκάλυψη των πρωτοτύπων ηλεκτρικών Jeep Reckon και Wagoneer S, δίνουν το στίγμα της δυναμικής της Αμερικανικής μάρκας στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, όπου ήδη με το καινοτόμο σύστημα 4xe και το θρυλικό Wrangler προσφέρει το πλέον δημοφιλές Plug-in Hybrid μοντέλο στη Β. Αμερική. Μέχρι το 2030 περισσότερα από 25 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) θα λανσαριστούν στις Η.Π.Α., μέρος των οποίων θα βασίζεται στις πλατφόρμες STLA Large και STLA Frame, οι οποίες θα εφοδιάζονται με τις μονάδες EDM που θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις του Kokomo. Η μονάδα EDM αποτελείται από τρία βασικά τμήματα που συνδυάζονται σε ένα ενιαίο σύνολο: τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης και τη μετάδοση. Αποτέλεσμα της νέας σχεδιαστικής προσέγγισης είναι η υψηλότερη απόδοση και αποδοτικότητα μέσω και του μικρότερου όγκου και βάρους του συνόλου. Χάρη και στη μονάδα EDM, οι δύο πλατφόρμες της Stellantis θα προσφέρουν αυτονομία που θα φτάνει τα 500 μίλια (800χλμ.). «Ενώ συνεχίζουμε με επιτυχία τη μετάβασή μας στο «μηδενικών ρύπων» μέλλον μας στην Ευρώπη, τώρα βάζουμε τα ίδια ισχυρά θεμέλια και στην αγορά της Β. Αμερικής», δήλωσε ο κ. Carlos Tavares, CEO της Stellantis. «Συνδυάζοντας τα οφέλη του EDM με τις νέες αμιγώς ηλεκτρικές μας πλατφόρμες και καινοτόμες τεχνολογίες μπαταριών, θα προσφέρουμε ασύγκριτα επίπεδα απόδοσης και αυτονομίας σε προσιτές τιμές. Διαθέτοντας δικές μας μονάδες παραγωγής θα τα καταφέρουμε με μεγαλύτερη ευελιξία και αποδοτικότητα.»


Οι νέες επενδύσεις στις μονάδες του Kokomo αναμένεται να ξεκινήσουν το τρίτο τρίμηνο του 2024. Με περισσότερους από 7.000 εργαζόμενους οι συγκεκριμένες μονάδες αποτελούν κομβικής σημασίας για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της Stellantis στη Β. Αμερική. Από το 2020, ο Όμιλος έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις σχεδόν 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια στις εκεί εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων και 643 εκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή  ενός νέου κινητήρα για Plug-in Hybrid μοντέλα, ενός νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και ενός gigafactory μπαταριών σε συνεργασία με τη Samsung SDI. Όλες οι επενδύσεις πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου Dare Forward 2030, το οποίο περιλαμβάνει και το φιλόδοξο στόχο η Stellantis να πετύχει την ουδετερότητα άνθρακα έως το 2038.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι