Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H CUPRA αυξάνει τις πωλήσεις ...


Η ασταμάτητη ώθηση της CUPRA συνεχίστηκε το 2022 με την παράδοση 152.900 μονάδων, όγκος που σηματοδοτεί αύξηση 92,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (79.300). Τα αποτελέσματα οδήγησαν στην οικονομική ανάκαμψη της εταιρείας σε ένα έτος που χαρακτηρίστηκε από την συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών και άλλων βασικών εξαρτημάτων. Συνολικά, η SEAT S.A. έκλεισε το 2022 με παραδόσεις 385.600 οχημάτων, μια μείωση δηλαδή της τάξης του 18,1% σε σχέση με το 2021 (470.500) ως αποτέλεσμα αυτών των ελλείψεων. «Το 2022 ήταν μια απρόβλεπτη χρονιά, αλλά σίγουρα κάναμε το καλύτερο δυνατό», δήλωσε ο Wayne Griffiths, Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT και της CUPRA. «Η CUPRA συνέχισε να ξεπερνάει τις προσδοκίες και εδραίωσε τη θέση της ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Οι αξιοσημείωτοι αριθμοί παραδόσεων μας αποδεικνύουν ότι η ζήτηση για τη μάρκα και τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης». «Αντιμετωπίζοντας τις συνεχιζόμενες ελλείψεις ημιαγωγών και άλλων ανταλλακτικών, λάβαμε τη στρατηγική απόφαση να δώσουμε προτεραιότητα στα μοντέλα CUPRA που έχουν υψηλότερο περιθώριο κέρδους έναντι των αυτοκινήτων SEAT», συνέχισε ο Griffiths. «Αυτό επηρέασε αναπόφευκτα τον αριθμό των οχημάτων της SEAT που παραδώσαμε, αλλά ήταν απαραίτητο για την παροχή μακροπρόθεσμης σταθερότητας για την εταιρεία συνολικά». Η Γερμανία εξακολουθεί να είναι η κορυφαία αγορά της SEAT S.A., με 105.300 πωλήσεις οχημάτων, καταγράφοντας αύξηση 1,2% σε σχέση με το 2021 (104.100). Η Ισπανία διατήρησε τη θέση ως η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας με 62.900 πωλήσεις αυτοκινήτων, 23,1% λιγότερα από το προηγούμενο έτος (81.800), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο, με 36.600 πωλήσεις ή 27,9% χαμηλότερα από το 2021 (50.700). Με επικεφαλής το best-seller CUPRA Formentor, η CUPRA έφτασε σε νέα ύψη το 2022. Το πρώτο αποκλειστικό μοντέλο της μάρκας πούλησε 97.600 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας το 63,8% των πωλήσεων της και πάνω από το ένα τέταρτο των πωλήσεων της SEAT S.A. Εν τω μεταξύ, το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της CUPRA, το CUPRA Born, συμπλήρωσε την πρώτη του πλήρη χρονιά στην αγορά με παραδόσεις 31.400 μονάδων. Από τη δημιουργία της το 2018, η CUPRA έχει παραδώσει σχεδόν 300.000 οχήματα. Οι βασικές ευρωπαϊκές αγορές της CUPRA ήταν η Γερμανία (58.400, 89,9% περισσότερο από το 2021), το Ηνωμένο Βασίλειο (14.400, +87,4%) και η Ισπανία (13.600, +23,9%). Στην χώρα μας, η CUPRA σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο με 384 ταξινομήσεις μέσα στην χρονιά, καταγράφοντας αύξηση 225% σε σχέση με το 2021. Με αυτά τα μεγέθη η CUPRA ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα της Ελληνικής αγοράς το 2022 (για εταιρίες με συνολικές ταξινομήσεις πλέον των 30 μονάδων ετησίως). Το 2022, η φιλοδοξία της  CUPRA  για παγκόσμια επέκταση απέκτησε νέα δυναμική με την είσοδό της στην αγορά της Αυστραλίας και τα νέα City Garages στη Λισαβόνα, το Ρότερνταμ και το Σίδνεϋ. Το 2023, η μάρκα φαίνεται έτοιμη να επεκτείνει αυτό το παγκόσμιο δίκτυο με νέα εγκαίνια στο Βερολίνο, τη Μαδρίτη και το Παρίσι. 232.700 αυτοκίνητα SEAT παραδόθηκαν συνολικά το 2022, σημειώνοντας μείωση  κατά 40,5% σε σχέση με το 2021. Το SEAT Arona διατήρησε τη θέση του ως το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας (71.000 μονάδες, -33,5% έναντι του 2021), ακολουθούμενο από το SEAT Ibiza (51.300,  -46.4%) και το SEAT Leon (41.500; -47,3%). «Η ζήτηση τόσο για την SEAT όσο και για την CUPRA παραμένει πολύ υψηλή, με ρεκόρ παραγγελιών και για τις δύο μάρκες. Η δύναμή μας βρίσκεται στην ελκυστικότητα τους και την ευρεία γκάμα τους, με αποδοτικούς παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και 100% ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Kai Vogler, Executive Vice-President for Sales & Marketing της SEAT S.A. Η παγκόσμια παραγωγή της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής του Audi A1 που παράγεται στην Ισπανία, παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το 2021 με 478.954 κατασκευασμένα αυτοκίνητα, πτώση 1,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (484.046). Η παραγωγή στο εργοστάσιο της εταιρείας, στο Martorell μειώθηκε κατά 4,8% σε 366.764. Το 2023 θα είναι μια χρονιά ορόσημων για την εταιρεία. Το όνειρο της CUPRA θα γίνει πραγματικότητα όταν παρουσιάσει επίσημα το CUPRA Tavascan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σπορ SUV της μάρκας. Η CUPRA θα αυξήσει επίσης την γκάμα της, με νέες εκδόσεις και νέους κινητήρες διαθέσιμους σε όλα τα υπάρχοντα μοντέλα. Η SEAT επίσης θα λανσάρει δύο νέα eScooter: το SEAT MÓ 125 Performance και το SEAT MÓ 50. Φέτος επίσης η SEAT S.A θα γιορτάσει την 30ή επέτειο του εργοστασίου της στο Martorell, μια γιορτή που θα σηματοδοτήσει τον εξηλεκτρισμό της εταιρείας. Όσον αφορά την κατάσταση της παραγωγής για το 2023, ο Wayne Griffiths πρόσθεσε: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ωστόσο, δίνοντας προτεραιότητα στην ανάπτυξη της CUPRA και στον εξηλεκτρισμό της SEAT S.A., είμαστε αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε τυχόν μελλοντικές προκλήσεις και να τις μετατρέψουμε σε ευκαιρίες».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι