Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H CUPRA αυξάνει τις πωλήσεις ...


Η ασταμάτητη ώθηση της CUPRA συνεχίστηκε το 2022 με την παράδοση 152.900 μονάδων, όγκος που σηματοδοτεί αύξηση 92,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (79.300). Τα αποτελέσματα οδήγησαν στην οικονομική ανάκαμψη της εταιρείας σε ένα έτος που χαρακτηρίστηκε από την συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών και άλλων βασικών εξαρτημάτων. Συνολικά, η SEAT S.A. έκλεισε το 2022 με παραδόσεις 385.600 οχημάτων, μια μείωση δηλαδή της τάξης του 18,1% σε σχέση με το 2021 (470.500) ως αποτέλεσμα αυτών των ελλείψεων. «Το 2022 ήταν μια απρόβλεπτη χρονιά, αλλά σίγουρα κάναμε το καλύτερο δυνατό», δήλωσε ο Wayne Griffiths, Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT και της CUPRA. «Η CUPRA συνέχισε να ξεπερνάει τις προσδοκίες και εδραίωσε τη θέση της ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Οι αξιοσημείωτοι αριθμοί παραδόσεων μας αποδεικνύουν ότι η ζήτηση για τη μάρκα και τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης». «Αντιμετωπίζοντας τις συνεχιζόμενες ελλείψεις ημιαγωγών και άλλων ανταλλακτικών, λάβαμε τη στρατηγική απόφαση να δώσουμε προτεραιότητα στα μοντέλα CUPRA που έχουν υψηλότερο περιθώριο κέρδους έναντι των αυτοκινήτων SEAT», συνέχισε ο Griffiths. «Αυτό επηρέασε αναπόφευκτα τον αριθμό των οχημάτων της SEAT που παραδώσαμε, αλλά ήταν απαραίτητο για την παροχή μακροπρόθεσμης σταθερότητας για την εταιρεία συνολικά». Η Γερμανία εξακολουθεί να είναι η κορυφαία αγορά της SEAT S.A., με 105.300 πωλήσεις οχημάτων, καταγράφοντας αύξηση 1,2% σε σχέση με το 2021 (104.100). Η Ισπανία διατήρησε τη θέση ως η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας με 62.900 πωλήσεις αυτοκινήτων, 23,1% λιγότερα από το προηγούμενο έτος (81.800), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο, με 36.600 πωλήσεις ή 27,9% χαμηλότερα από το 2021 (50.700). Με επικεφαλής το best-seller CUPRA Formentor, η CUPRA έφτασε σε νέα ύψη το 2022. Το πρώτο αποκλειστικό μοντέλο της μάρκας πούλησε 97.600 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας το 63,8% των πωλήσεων της και πάνω από το ένα τέταρτο των πωλήσεων της SEAT S.A. Εν τω μεταξύ, το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της CUPRA, το CUPRA Born, συμπλήρωσε την πρώτη του πλήρη χρονιά στην αγορά με παραδόσεις 31.400 μονάδων. Από τη δημιουργία της το 2018, η CUPRA έχει παραδώσει σχεδόν 300.000 οχήματα. Οι βασικές ευρωπαϊκές αγορές της CUPRA ήταν η Γερμανία (58.400, 89,9% περισσότερο από το 2021), το Ηνωμένο Βασίλειο (14.400, +87,4%) και η Ισπανία (13.600, +23,9%). Στην χώρα μας, η CUPRA σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο με 384 ταξινομήσεις μέσα στην χρονιά, καταγράφοντας αύξηση 225% σε σχέση με το 2021. Με αυτά τα μεγέθη η CUPRA ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα της Ελληνικής αγοράς το 2022 (για εταιρίες με συνολικές ταξινομήσεις πλέον των 30 μονάδων ετησίως). Το 2022, η φιλοδοξία της  CUPRA  για παγκόσμια επέκταση απέκτησε νέα δυναμική με την είσοδό της στην αγορά της Αυστραλίας και τα νέα City Garages στη Λισαβόνα, το Ρότερνταμ και το Σίδνεϋ. Το 2023, η μάρκα φαίνεται έτοιμη να επεκτείνει αυτό το παγκόσμιο δίκτυο με νέα εγκαίνια στο Βερολίνο, τη Μαδρίτη και το Παρίσι. 232.700 αυτοκίνητα SEAT παραδόθηκαν συνολικά το 2022, σημειώνοντας μείωση  κατά 40,5% σε σχέση με το 2021. Το SEAT Arona διατήρησε τη θέση του ως το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας (71.000 μονάδες, -33,5% έναντι του 2021), ακολουθούμενο από το SEAT Ibiza (51.300,  -46.4%) και το SEAT Leon (41.500; -47,3%). «Η ζήτηση τόσο για την SEAT όσο και για την CUPRA παραμένει πολύ υψηλή, με ρεκόρ παραγγελιών και για τις δύο μάρκες. Η δύναμή μας βρίσκεται στην ελκυστικότητα τους και την ευρεία γκάμα τους, με αποδοτικούς παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και 100% ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Kai Vogler, Executive Vice-President for Sales & Marketing της SEAT S.A. Η παγκόσμια παραγωγή της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής του Audi A1 που παράγεται στην Ισπανία, παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το 2021 με 478.954 κατασκευασμένα αυτοκίνητα, πτώση 1,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (484.046). Η παραγωγή στο εργοστάσιο της εταιρείας, στο Martorell μειώθηκε κατά 4,8% σε 366.764. Το 2023 θα είναι μια χρονιά ορόσημων για την εταιρεία. Το όνειρο της CUPRA θα γίνει πραγματικότητα όταν παρουσιάσει επίσημα το CUPRA Tavascan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σπορ SUV της μάρκας. Η CUPRA θα αυξήσει επίσης την γκάμα της, με νέες εκδόσεις και νέους κινητήρες διαθέσιμους σε όλα τα υπάρχοντα μοντέλα. Η SEAT επίσης θα λανσάρει δύο νέα eScooter: το SEAT MÓ 125 Performance και το SEAT MÓ 50. Φέτος επίσης η SEAT S.A θα γιορτάσει την 30ή επέτειο του εργοστασίου της στο Martorell, μια γιορτή που θα σηματοδοτήσει τον εξηλεκτρισμό της εταιρείας. Όσον αφορά την κατάσταση της παραγωγής για το 2023, ο Wayne Griffiths πρόσθεσε: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ωστόσο, δίνοντας προτεραιότητα στην ανάπτυξη της CUPRA και στον εξηλεκτρισμό της SEAT S.A., είμαστε αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε τυχόν μελλοντικές προκλήσεις και να τις μετατρέψουμε σε ευκαιρίες».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ