Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3o Rally Βοιωτίας ...


Με 65 συμμετοχές, αριθμό ρεκόρ της τελευταίας δεκαετίας σε αγώνα ράλλυ θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 5 Μαρτίου το 3ο Ράλλυ Βοιωτίας! Η λίστα συμμετοχών διακρίνεται τόσο για την ποσότητα, όσο και για την ποιότητά της, καθώς πέντε Πρωταθλητές του παρελθόντος θα μονομαχήσουν για τη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος! Το 3ο Ράλλυ Βοιωτίας προσμετρά επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, στο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο νεοσύστατο Κύπελλο Αυτοκινήτων Legends. Οργανωτής είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Αρωγοί στη διοργάνωση είναι ο Δήμος Τανάγρας και η Κοινότητα Σκούρτων που βρίσκονται από την πρώτη στιγμή στο πλευρό της οργάνωσης. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις ακροπολικές ειδικές διαδρομές του παρελθόντος, Δαφνούλα και Σκούρτα, από τις οποίες τα πληρώματα θα κληθούν να διέλθουν δύο φορές. Πρωταθλητές Ελλάδος Ράλλυ το 2021, οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία έρχονται στη χώρα μας με το Volkswagen Polo GTi R5 με σκοπό άλλη μια νίκη επί ελληνικού εδάφους, θέλοντας παράλληλα να «ζεσταθούν» ενόψει της πρεμιέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί στον Πύργο τον Απρίλιο. Στα φαβορί για τη νίκη συγκαταλέγεται ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2019, Γιώργος Κεχαγιάς που με νέο συνοδηγό, τον Χρήστο Κουζιώνη θα κυνηγήσουν τη νίκη με το Skoda Fabia Rally2 Evo. Δύο φορές Πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Βασίλης και Ιωάννης Βελάνης θα μοιραστούν ένα Skoda Fabia R5 με στόχο εμπλακούν στη μάχη της κορυφής. Στην πρώτη του με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5, ο Πασχάλης Χατζημάρκος έφυγε νικητής από το 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας πριν από τρεις μήνες, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Το έργο του Πρωταθλητή Αναβάσεων στην κατηγορία Formula Saloon το 2022 θα είναι σαφώς πιο δύσκολο σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τον 34χρονο Σερραίο οδηγό, ο οποίος θα μοιραστεί ένα Skoda Fabia R5 με τον Μάριο Τσαούσογλου. Άλλο ένα Κυπριακό πλήρωμα, αυτό των Πέτρου Παντελή-Πάμπου Λαού θα αγωνιστεί στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας, έχοντας στα χέρια του ένα Citroen DS3 R5. Ο Πρωταθλητής Κύπρου το 2019 διακρίνεται για την ταχύτητά του και ευελπιστεί η 13η συμμετοχή του σε Ελληνικό αγώνα να αποδειχθεί γούρικη!  Δεύτεροι πέρυσι στο ντεμπούτο τους με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου θα επιδιώξουν και φέτος να αφήσουν πίσω τους όλα τα αυτοκίνητα της Ν4 και γιατί όχι και κάποιο προδιαγραφών R5, ενώ κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση του 2022 θα κυνηγήσει ο Πάνος Ισμαήλος με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX. Επιστροφή στο μπάκετ για τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο, ο οποίος θα έχει δίπλα του στο Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς τον Αχιλλέα Τζιτζικαλάκη, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή του γνωστού από τις αναβάσεις εντός και εκτός συνόρων, Μάριου Ξανθάκου με συνοδηγό τον Νίκο Καραθανάση (Subaru Impreza N12). Με τετρακίνητα Lancer και στόχο τη διασκέδαση θα αγωνιστούν οι «Simetra»-Τόλης Πάλλας, Νίκος Ντάβαρης-Μανώλης Μακρινός και Αργύρης Τσούλος-Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης. Με Subaru Impreza N12 θα κάνει τον πρώτο του αγώνα ως οδηγός, ο Ανάργυρος Λυμπέρης, με συνοδηγό τον Ηλία Καραγκούνη, ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον 74χρονο Αλέξανδρο Καντζούρη, ο οποίος μετά από 22 χρόνια επιστρέφει στο μπάκετ ενός Subaru Impreza N12 προκειμένου να συμμετάσχει στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας! Συνοδηγός του θα είναι ο πολύπειρος Νίκος Μουζάκης. Οι δικίνητοι συνδυασμοί απέδειξαν στον αγώνα του 2022 ότι μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί, κάτι το οποίο θέλουν να αποδείξουν και φέτος. Ικανοί για μια θέση ψηλά στη γενική κατάταξη εμφανίζονται οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος με το Peugeot 208 Rally4 και φαντάζουν ως το απόλυτο φαβορί στην κατηγορία. Με στόχο τη νίκη στην F2 συμμετέχουν στον αγώνα οι Λαμιώτες Θεόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής με Ford Fiesta R2, καθώς και οι Πυργιώτες Θεόδωρος Πανούτσος-Δημήτρης Σταυρόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο. Ταχύτατοι και συνάμα θεαματικοί αναμένονται οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς (Toyota Starlet) και οι Ντίνος Αντωνίου-Ευθύμιος Μπουραζάς με το πισωκίνητο Ford Escort MKII. Με Peugeot 208 Rally4 θα αγωνιστούν οι Κύπριοι Γιώργος Αγαθοκλέους-Σάββας Ζάκου, όπως και οι “Adkanell”-Νίκος Τσάδαρης, ενώ το γνωστό Peugeot 206 θα οδηγήσει ο «Sassos». Με Peugeot 208 R2 θα αγωνιστούν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Ανδρέας Στεργίου, ενώ από τα Τρίκαλα με στόχο να προσφέρουν άπλετο θέαμα θα «κατηφορίσουν» στα Σκούρτα οι Γιώργος και Χρήστος Χατζηγάκης με Ford Escort MKII. Με μία Toyota Corolla AE101 θα συμμετάσχουν στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νικόλαος Παραπέρας, ενώ για άλλη μια χρονιά, ο Σταμάτης Αθανάσουλας δίνει το παρών στον αγώνα, αυτή τη φορά με τον Βασίλη Μπασιούκα στο δεξί μπάκετ ενός Ford Fiesta Rally4. Με την εμπλοκή του στο χώρο των αγώνων να ξεκινάει στα τέλη της δεκαετίας του ’80, ο Ανδρέας Μπάσδελης θα αγωνιστεί με ένα Volkswagen Golf GTi II και τον Κώστα Ζωτιάδη δίπλα του. Μια Toyota Corolla AE92 θα μοιραστούν οι Αριστείδης Μαυραγάνης-Αθανάσιος Κατσάς, ενώ με ένα Toyota Starlet KP61 θα αγωνιστούν οι Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος. Πιστός στα ραντεβού του με τη χωμάτινη επιφάνεια είναι ο Θεόδωρος Καλαμαράς, έχοντας τη Βίκυ Ψαράκη στο δεξί μπάκετ ενός Renault Clio RS, ενώ «γλυκάθηκε» από την πρώτη του συμμετοχή σε χωμάτινο τερέν τον προηγούμενο Νοέμβριο και επιστρέφει στα χώματα ο Μάνος Ρινάκης, με συνοδηγό στο Opel Corsa D OPC τον Σπύρο Καραστεφάνου. Την πρώτη του απόπειρα σε αγώνα ράλλυ θα κάνει ο γνωστός από τη συμμετοχή του στους αγώνες ακριβείας, Μιλτιάδης Μητσιάς, έχοντας την πολύτιμη καθοδήγηση του «Παγκόσμιου», Νίκου Πετρόπουλου (Renault Clio RS). Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και για τον δεύτερο στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο του 2018, Γιώργο Δελαπόρτα, ο οποίος θα μετρήσει τις δυνάμεις του για πρώτη φορά σε χωμάτινο τερέν, έχοντας στα χέρια του ένα Ford Fiesta R2 και τον Βαγγέλη Παναρίτη δίπλα του. Το ντεμπούτο του στο χώρο των αγώνων θα πραγματοποιήσει την προσεχή Κυριακή ο Ιωάννης Παπαδόπουλος, ο οποίος θα έχει στο δεξί μπάκετ ενός Peugeot 206 τον Μάνο Αχτίδα. Η κατηγορία C6 συγκέντρωσε 8 συνδυασμούς, οι οποίοι θα παλέψουν για τη νίκη! Ο περσινός νικητής, Διονύσης Γαζετάς jr επιστρέφει προκειμένου να διατηρήσει τα κεκτημένα, αυτή τη φορά με τον Νίκο Κόντο στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris. Άτυχοι τον περασμένο Νοέμβριο επιστρέφουν με «άγριες διαθέσεις» οι Ηλίας Αγγελής-Βασίλης Κούγιας (Toyota Yaris), ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή των Λάμπη Κουρτέση-Νώντα Παππά με Nissan Micra K11. 13 χρόνια μετά από την πρώτη και μοναδική μέχρι σήμερα συμμετοχή του στο χώμα, ο Γιώργος Γεροδήμος, επιστρέφει στο συγκεκριμένο τερέν, με τον Σωτήρη Γρηγορίου συνοδηγό στο Ford Fiesta προδιαγραφών R1. Με στόχο μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας θα αγωνιστούν οι Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος (Toyota Yaris), στον δεύτερο αγώνα του οδηγού. Συμμετέχοντας από το 1975 στους αγώνες ράλλυ, ο Θοδωρής Εγγλέζος δίνει το παρών στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας, έχοντας τον Κώστα Γρηγοριάδη συνοδηγό στο Toyota Yaris. Με Toyota Starlet EP91 θα αγωνιστούν οι Ιωάννης Μαστρογιάννης-Θεόδωρος Αλιμονάκης, ενώ δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη η αμιγώς γυναικεία συμμετοχή των Μαριαλένας Παυλή-Βιργινίας Παπαδάκη με Nissan Micra K11. Στον αγώνα συμμετέχουν και δύο αυτοκίνητα της κατηγορίας 4x4. Οι Βαγγέλης Μπερσής-Παναγιώτης Κάλφας θα αγωνιστούν με Toyota Hilux, οι οποίοι στις αρχές της χρονιάς συμμετείχαν στο δεύτερο Rally Dakar της καριέρας τους, ενώ με Mitsubishi Pajero θα συμμετέχουν οι Ιωάννης Βορριάς-Αθανάσιος Μπάκας. Ωραία κόντρα αναμένεται και στην κατηγορία των Ιστορικών, όπου 21 συνδυασμοί θα δώσουν το παρών στον εναρκτήριο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Να επαναλάβουν την επιτυχία του 2022 θα επιδιώξουν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII), με τους Γιώργο  Παραδείση-Σπύρο Μπόγδανο να επιστρέφουν πίσω από το τιμόνι ενός Ιστορικού Ford Escort RS1800 MKII, θέλοντας να κυνηγήσουν τη νίκη στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας. Παντός εδάφους οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort MKII) συγκαταλέγονται στα φαβορί για τη νίκη, ενώ για άλλη μια φορά αναμένεται να αφήσουν το στίγμα τους οι δεύτεροι στην κατηγορία τον περασμένο Νοέμβριο, Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30). Με πισωκίνητα Escort δεύτερης γενιάς αγωνίζονται επίσης οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας και οι Σπύρος Δεδεγκίκας-Άρης Μουντζούρης. Την παράσταση αναμένεται να «κλέψει» η Lancia Beta που απέκτησε πρόσφατα ο Αλέξανδρος Χριστοδούλου και με την οποία θα συμμετέχει στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας, με συνοδηγό τον Αθανάσιο Σαμαρά. Με στόχο τη διάκριση θα αγωνιστούν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας (Toyota Starlet EP71 Turbo) και οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός με Nissan Sunny. Με Peugeot 205 θα συμμετέχουν οι πέμπτοι στον αγώνα του 2022, Γρηγόρης Πιερρουτσάκος-Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης και οι έβδομοι πέρυσι, «Geo»-Δημήτρης Τριπιντής. Ένα Toyota Starlet θα μοιραστούν οι λάτρεις της χωμάτινης επιφάνειας, Μιχάλης Νομικός-Κωνσταντίνος Τροβάς, ενώ μία Toyota Corolla AE86 θα έχουν στα χέρια τους οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Κώστας Κόντος. Τα βλέμματα αναμένεται να τραβήξει επάνω της η όμορφη Renault Alpine A110 των Κάρολου Λάμπρου-Ιωάννη Κόλλια, ενώ πίσω από το τιμόνι ενός Volkswagen Golf II θα βρίσκονται οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Κωνσταντίνος Βερυκάκης. Με στόχο την περαιτέρω εξοικείωση με την Porsche 911 θα αγωνιστούν οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής, ενώ το ίδιο θα επιδιώξουν και οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος (Ford Escort MKI) στον δεύτερο αγώνα ράλλυ του οδηγού. Την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα ράλλυ θα κάνει ο Πάτροκλος Κανσός, έχοντας την καθοδήγηση του Ανδρέα Γρηγορόπουλου (Volkswagen Golf II), ενώ επιστρέφει στα μπάκετ του Toyota Starlet KP61 ο Νικόλαος Μαθιός, με τον Λουκά Ζελιαναίο δίπλα του. Μια Toyota Corolla AE86 θα μοιραστούν οι Αντώνης Καραγρηγόρης-Κωνσταντίνος Καραθανάσης, ενώ με Ford Escort MKII θα αγωνιστούν στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μαρία Καλλίτση.


Η Περιπέτεια που μας Ενώνει τώρα Ξεκινά!

Την Παρασκευή 3 Μαρτίου στις φιλόξενες εγκαταστάσεις της Nissan Χαλκιάς στο Μοσχάτο (Πειραιώς 22) θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων από τις 17:00 έως τις 21:30. Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα φύγει από το Service Park που θα βρίσκεται στο χωριό Σκούρτα στις 10:00 το πρωί της Κυριακής 5 Μαρτίου, προκειμένου να κατευθυνθεί στην ειδική διαδρομή Δαφνούλα (10:23) και εν συνεχεία στην ειδική διαδρομή Σκούρτα (11:06). Έπειτα από το 30λεπτο μεσημεριανό Service, τα πληρώματα θα διέλθουν για δεύτερη φορά από τις ειδικές διαδρομές Δαφνούλα (12:49) και Σκούρτα (13:29). Ο τερματισμός του 3ου Ράλλυ Βοιωτίας είναι προγραμματισμένος να πραγματοποιηθεί στις 13:52. Στο Πολιτιστικό Κέντρο των Σκούρτων θα διεξαχθούν οι απονομές των επάθλων. Οι αναγνωρίσεις της διαδρομής θα γίνονται μέχρι το Σάββατο 4 Μαρτίου (έως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην  ενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Απαγορεύεται, με απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στις ειδικές διαδρομές με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα. Η Γραμματεία θα λειτουργεί στα γραφεία του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (Κύπρου 76, Περιστέρι) έως το Σάββατο 4 Μαρτίου και την ημέρα του αγώνα, θα εδράζεται στο Πολιτιστικό Κέντρο Σκούρτων απέναντι από το γήπεδο.


Οι οργανωτές θέλουν να ευχαριστήσουν τον Δήμο Τανάγρας, την Κοινότητα Σκούρτων, την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία Οινοφύτων, καθώς και την Nissan Χαλκιάς που στηρίζουν με κάθε τρόπο το 3ο Ράλλυ Βοιωτίας.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα