Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2O χρόνια άνεση AGR ...


Η Opel γιορτάζει φέτος την 20ή επέτειο από το λανσάρισμα των εργονομικών καθισμάτων AGR, τα οποία φέρουν τη σφραγίδα ποιότητας του ανεξάρτητου Γερμανικού Οργανισμού Aktion Gesunder Rücken e.V., που προωθεί την έρευνα σχετικά με την πρόληψη του πόνου στην πλάτη. Τα καθίσματα αποτελούν το σημείο σύνδεσης μεταξύ ανθρώπου και αυτοκινήτου και ως εκ τούτου είναι καθοριστικής σημασίας για ένα άνετο, ξεκούραστο ταξίδι. Η Opel δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξή τους, θέλοντας να διασφαλίσει ότι παρέχουν βέλτιστη άνεση και στήριξη της σπονδυλικής στήλης, ειδικά σε μακρινά ταξίδια. Η εργονομία μέσα στο αυτοκίνητο προσφέρει κάτι περισσότερο από ευεξία, καθώς η εργονομία ως έννοια εμπεριέχει και την ασφάλεια. Ένα άνετο, φιλικό προς την πλάτη κάθισμα μειώνει την κόπωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ενώ σε περίπτωση ατυχήματος ο επιβάτης έχει πιθανότητες να αποφύγει τον τραυματισμό, εάν το κάθισμα καταφέρει να τον κρατήσει στη θέση του. Μόνο τότε οι ζώνες ασφαλείας και οι αερόσακοι μπορούν να παρέχουν πλήρως αποτελεσματική προστασία.


Opel Signum 2003: Το πρώτο Opel με εργονομικά καθίσματα AGR

Το 2003 το Opel Signum ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που προσέφερε εργονομικά καθίσματα AGR στη μεσαία κατηγορία. Οι οδηγοί που κάλυπταν μεγάλες αποστάσεις, αλλά και οι εταιρικοί πελάτες, ήταν ιδιαίτερα ευγνώμονες: χάρη στις πολυάριθμες λειτουργίες ρύθμισης, τα εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR ρυθμίζονταν με τον βέλτιστο τρόπο για τον οδηγό, έτσι ώστε να φτάνει ξεκούραστος και χωρίς ταλαιπωρία στον προορισμό του, ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση. Μερικά χρόνια αργότερα, το 2010, το ευέλικτο πολυμορφικό Opel Meriva ήταν το πρώτο μοντέλο που έλαβε συνολικά, ως όχημα, την πιστοποίηση AGR. Η εργονομική φιλοσοφία του Meriva περιλάμβανε τα εργονομικά καθίσματα, τις πόρτες FlexDoors που άνοιγαν προς αντίθετες κατευθύνσεις, το σπονδυλωτό σύστημα πίσω καθισμάτων FlexSpace και τη σχάρα ποδηλάτων FlexFix. Η Opel προσφέρει σήμερα καθίσματα AGR στα Astra, Crossland και Grandland. Τα καθίσματα AGR διαθέτουν 10 ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού και 6 για το κάθισμα του συνοδηγού. Οι διάφορες ρυθμίσεις - πολλές από τις οποίες γίνονται ηλεκτρικά για το κάθισμα του οδηγού - περιλαμβάνουν μετακίνηση εμπρός/πίσω, ρύθμιση καθ’ ύψος, κλίση της πλάτης, στήριξη μηρών, οσφυϊκή στήριξη, ανάκλιση του μαξιλαριού βάσης, καθώς και λειτουργία θέρμανσης για τη χειμερινή περίοδο.


Performanceεργονομικά καθίσματα στα Grandland GSe και Astra GSe

Τα νέα performance καθίσματα των Grandland GSe και Astra GSe ενσωματώνουν τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία των εργονομικών καθισμάτων. Φέρουν επένδυση από μαύρο Alcantara και διαθέτουν πλήρως ενσωματωμένα προσκέφαλα. Μερικές επιπλέον εντυπωσιακές λεπτομέρειες είναι η χαρακτηριστική γκρι λωρίδα και το κιτρινόμαυρο έμβλημα GSe που βρίσκονται στην πλάτη των καθισμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...