Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2O χρόνια άνεση AGR ...


Η Opel γιορτάζει φέτος την 20ή επέτειο από το λανσάρισμα των εργονομικών καθισμάτων AGR, τα οποία φέρουν τη σφραγίδα ποιότητας του ανεξάρτητου Γερμανικού Οργανισμού Aktion Gesunder Rücken e.V., που προωθεί την έρευνα σχετικά με την πρόληψη του πόνου στην πλάτη. Τα καθίσματα αποτελούν το σημείο σύνδεσης μεταξύ ανθρώπου και αυτοκινήτου και ως εκ τούτου είναι καθοριστικής σημασίας για ένα άνετο, ξεκούραστο ταξίδι. Η Opel δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξή τους, θέλοντας να διασφαλίσει ότι παρέχουν βέλτιστη άνεση και στήριξη της σπονδυλικής στήλης, ειδικά σε μακρινά ταξίδια. Η εργονομία μέσα στο αυτοκίνητο προσφέρει κάτι περισσότερο από ευεξία, καθώς η εργονομία ως έννοια εμπεριέχει και την ασφάλεια. Ένα άνετο, φιλικό προς την πλάτη κάθισμα μειώνει την κόπωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ενώ σε περίπτωση ατυχήματος ο επιβάτης έχει πιθανότητες να αποφύγει τον τραυματισμό, εάν το κάθισμα καταφέρει να τον κρατήσει στη θέση του. Μόνο τότε οι ζώνες ασφαλείας και οι αερόσακοι μπορούν να παρέχουν πλήρως αποτελεσματική προστασία.


Opel Signum 2003: Το πρώτο Opel με εργονομικά καθίσματα AGR

Το 2003 το Opel Signum ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που προσέφερε εργονομικά καθίσματα AGR στη μεσαία κατηγορία. Οι οδηγοί που κάλυπταν μεγάλες αποστάσεις, αλλά και οι εταιρικοί πελάτες, ήταν ιδιαίτερα ευγνώμονες: χάρη στις πολυάριθμες λειτουργίες ρύθμισης, τα εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR ρυθμίζονταν με τον βέλτιστο τρόπο για τον οδηγό, έτσι ώστε να φτάνει ξεκούραστος και χωρίς ταλαιπωρία στον προορισμό του, ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση. Μερικά χρόνια αργότερα, το 2010, το ευέλικτο πολυμορφικό Opel Meriva ήταν το πρώτο μοντέλο που έλαβε συνολικά, ως όχημα, την πιστοποίηση AGR. Η εργονομική φιλοσοφία του Meriva περιλάμβανε τα εργονομικά καθίσματα, τις πόρτες FlexDoors που άνοιγαν προς αντίθετες κατευθύνσεις, το σπονδυλωτό σύστημα πίσω καθισμάτων FlexSpace και τη σχάρα ποδηλάτων FlexFix. Η Opel προσφέρει σήμερα καθίσματα AGR στα Astra, Crossland και Grandland. Τα καθίσματα AGR διαθέτουν 10 ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού και 6 για το κάθισμα του συνοδηγού. Οι διάφορες ρυθμίσεις - πολλές από τις οποίες γίνονται ηλεκτρικά για το κάθισμα του οδηγού - περιλαμβάνουν μετακίνηση εμπρός/πίσω, ρύθμιση καθ’ ύψος, κλίση της πλάτης, στήριξη μηρών, οσφυϊκή στήριξη, ανάκλιση του μαξιλαριού βάσης, καθώς και λειτουργία θέρμανσης για τη χειμερινή περίοδο.


Performanceεργονομικά καθίσματα στα Grandland GSe και Astra GSe

Τα νέα performance καθίσματα των Grandland GSe και Astra GSe ενσωματώνουν τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία των εργονομικών καθισμάτων. Φέρουν επένδυση από μαύρο Alcantara και διαθέτουν πλήρως ενσωματωμένα προσκέφαλα. Μερικές επιπλέον εντυπωσιακές λεπτομέρειες είναι η χαρακτηριστική γκρι λωρίδα και το κιτρινόμαυρο έμβλημα GSe που βρίσκονται στην πλάτη των καθισμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το