Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 22.000.000 οχήματα ...


Η γερμανική φίρμα γιορτάζει ένα νέο ορόσημο καθώς, το εργοστάσιο του Sindelfingen  συμπλήρωσε 22 εκατομμύρια μονάδων παραγωγής. To 22ο εκατομμυριοστό αυτοκίνητο που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής της βιομηχανικής μονάδας Factory 56, στην Στουτγάρδη ήταν μια εκπρόσωπος της S-Class και συγκεκριμένα μια κόκκινη EQS 580 4Matic. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο εργοστάσιο έχει από το 1946 αναλάβει την κατασκευή των πολυτελέστερων μοντέλων της Mercedes-Benz καθώς από τις γραμμές παραγωγής του βγαίνουν καθημερινά οι S-Class, E-Class, GLC, CLS και η τετράθυρη AMG GT καθώς και πιο εξειδικευμένες «upper class» κατασκευές όπως η τεθωρακισμένη S-Class Guard αλλά και Maybach S-Class. Το ορόσημο σχολίασε ο επικεφαλής παραγωγής και προμηθευτών της Mercedes-Benz, Jorg Burzer ο οποίος ανέφερε σχετικά «θέλω να συγχαρώ τους συναδέλφους μου για το εντυπωσιακό ορόσημο των 22 εκ. οχημάτων. Το Sidelfingen είναι ευέλικτο, ψηφιακό, ευέλικτο και βιώσιμο. Είναι και θα παραμείνει το επίκεντρο και το σημείο αναφοράς για τα πολυτελή οχήματα στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο έχει ένα πολύ εντυπωσιακό παρελθόν και ταυτόχρονα όλα εκείνα που χρειάζονται για ανταποκριθεί στο μέλλον. Από το 2025 θα αναλάβει να κατασκευάζει τα κορυφαία, πολυτελή μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα AMG.EA».
Η ιστορία του εργοστασίου ξεκινά το 1915 οπότε και κατασκεύαζε κινητήρες αεροσκαφών και αεροσκάφη. Η παραγωγή αυτοκινήτων ξεκίνησε το 1919 με το πρώτο μοντέλο που κατασκευάστηκε να είναι μια Mercedes-Knight 16/45. Τις δεκαετίες του ’20 και του ’30 η παραγωγή επιταχύνθηκε με το εργοστάσιο να φτάνει στο απόγειο της παραγωγής του το 1966 οπότε και σε ετήσια βάση κατασκευάζονταν σε ένα χρόνο, όσα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν συνολικά μεταξύ 1946 και 1952.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...