Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota Hilux Η2 ...


Η Toyota ανακοίνωσε την εξέλιξη μιας υδρογονοκίνητης εκδοχής του Hilux η οποία θα αποτελέσει ένα πείραμα που ενδεχομένως θα οδηγήσει και σε μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής. Η εταιρεία είχε δηλώσει με κάθε τρόπο ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί μόνοδρομο για μια βιώσιμη μετακίνηση, διαβλέποντας στο υδρογόνο μια ουσιαστικότερη σε ό,τι αφορά την προστασία του περιβάλλοντος προσέγγιση για το μέλλον. Εξάλλου η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη στην γκάμα της ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο με την μορφή του Mirai το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του. Πλέον η Toyota φέρεται να σχεδιάζει να επεκτείνει την υδρογονοκίνητη γκάμα της, αρχικά σε επίπεδο έρευνας, ανακοινώνοντας την εξέλιξη μιας υδρογονοκίνητης παραλλαγής του Hilux η οποία βάσει των πρώτων εικόνων θα διατηρήσει όλα τα χαρακτηριστικά του σκληροτράχηλου μοντέλου με εξαίρεση, φυσικά, το σύνολο. Αυτό αναμένεται να προέλθει από μια μετεξέλιξη του συνόλου του Mirai το οποίο συνδυάζει τις κυψέλες καυσίμου με μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτή τροφοδοτεί έναν κινητήρα 182 ίππων αν και δεν αποκλείεται στην περίπτωση του Hilux η Toyota να στοχεύσει ψηλότερα. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του Mirai, η αυτονομία που προσφέρει η τεχνολογία κυψελών καυσίμου διαμορφώνεται σε 645 χλμ. και μένει να αποδειχθεί αν το Hilux θα στοχεύσει επίσης ψηλότερα εκμεταλλευόμενο τον επιπλέον όγκο του και υιοθετώντας ενδεχομένως ακόμα μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμου.

Αφετηρία για το project θα αποτελέσουν οι εγκαταστάσεις της της Toyota στη Βρετανία και συγκεκριμένα το εργοστάσιο του Burnaston ενώ το project θα χρηματοδοτηθεί κατά ένα μέρος από τη βρετανική κυβέρνηση. Ο στόχος είναι η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για περαιτέρω εφαρμογές με επίκεντρο το υδρογόνο. Στο project θα συμμετάσχουν εξάλλου και βρετανοί μηχανικοί προκειμένου να αποκτήσουν τεχνογνωσία στο συγκεκριμένο τομέα. Με αφορμή το νέο project, o επικεφαλής των δραστηριοτήτων της Toyota στην Μεγ. Βρετανία ανέφερε ότι: «Αντιμετωπίζουμε το συγκεκριμένο project ως μια μεγάλη ευκαιρία να συνεισφέρουμε στην κρίσιμη μάχη για μετακινήσεις με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η χρηματοδότηση από τη βρετανική κυβέρνηση θα δώσει τη δυνατότητα στις ομάδες που αποτελούν το consortium να αποκτήσουν βασικές τεχνικές γνώσεις που θα οδηγήσουν στη διερεύνηση άλλων μορφών τεχνολογίας με επίκεντρο τις κυψέλες καυσίμου». Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα μέσα στην χρόνια η Toyota ανακοίνωσε επίσης συνεργασία με την Yamaha για την εξέλιξη ενός V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,0 λίτρων συμβατού με το υδρογόνο. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε