Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota Hilux Η2 ...


Η Toyota ανακοίνωσε την εξέλιξη μιας υδρογονοκίνητης εκδοχής του Hilux η οποία θα αποτελέσει ένα πείραμα που ενδεχομένως θα οδηγήσει και σε μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής. Η εταιρεία είχε δηλώσει με κάθε τρόπο ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί μόνοδρομο για μια βιώσιμη μετακίνηση, διαβλέποντας στο υδρογόνο μια ουσιαστικότερη σε ό,τι αφορά την προστασία του περιβάλλοντος προσέγγιση για το μέλλον. Εξάλλου η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη στην γκάμα της ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο με την μορφή του Mirai το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του. Πλέον η Toyota φέρεται να σχεδιάζει να επεκτείνει την υδρογονοκίνητη γκάμα της, αρχικά σε επίπεδο έρευνας, ανακοινώνοντας την εξέλιξη μιας υδρογονοκίνητης παραλλαγής του Hilux η οποία βάσει των πρώτων εικόνων θα διατηρήσει όλα τα χαρακτηριστικά του σκληροτράχηλου μοντέλου με εξαίρεση, φυσικά, το σύνολο. Αυτό αναμένεται να προέλθει από μια μετεξέλιξη του συνόλου του Mirai το οποίο συνδυάζει τις κυψέλες καυσίμου με μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτή τροφοδοτεί έναν κινητήρα 182 ίππων αν και δεν αποκλείεται στην περίπτωση του Hilux η Toyota να στοχεύσει ψηλότερα. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του Mirai, η αυτονομία που προσφέρει η τεχνολογία κυψελών καυσίμου διαμορφώνεται σε 645 χλμ. και μένει να αποδειχθεί αν το Hilux θα στοχεύσει επίσης ψηλότερα εκμεταλλευόμενο τον επιπλέον όγκο του και υιοθετώντας ενδεχομένως ακόμα μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμου.

Αφετηρία για το project θα αποτελέσουν οι εγκαταστάσεις της της Toyota στη Βρετανία και συγκεκριμένα το εργοστάσιο του Burnaston ενώ το project θα χρηματοδοτηθεί κατά ένα μέρος από τη βρετανική κυβέρνηση. Ο στόχος είναι η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για περαιτέρω εφαρμογές με επίκεντρο το υδρογόνο. Στο project θα συμμετάσχουν εξάλλου και βρετανοί μηχανικοί προκειμένου να αποκτήσουν τεχνογνωσία στο συγκεκριμένο τομέα. Με αφορμή το νέο project, o επικεφαλής των δραστηριοτήτων της Toyota στην Μεγ. Βρετανία ανέφερε ότι: «Αντιμετωπίζουμε το συγκεκριμένο project ως μια μεγάλη ευκαιρία να συνεισφέρουμε στην κρίσιμη μάχη για μετακινήσεις με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η χρηματοδότηση από τη βρετανική κυβέρνηση θα δώσει τη δυνατότητα στις ομάδες που αποτελούν το consortium να αποκτήσουν βασικές τεχνικές γνώσεις που θα οδηγήσουν στη διερεύνηση άλλων μορφών τεχνολογίας με επίκεντρο τις κυψέλες καυσίμου». Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα μέσα στην χρόνια η Toyota ανακοίνωσε επίσης συνεργασία με την Yamaha για την εξέλιξη ενός V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,0 λίτρων συμβατού με το υδρογόνο. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ