Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota Hilux Η2 ...


Η Toyota ανακοίνωσε την εξέλιξη μιας υδρογονοκίνητης εκδοχής του Hilux η οποία θα αποτελέσει ένα πείραμα που ενδεχομένως θα οδηγήσει και σε μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής. Η εταιρεία είχε δηλώσει με κάθε τρόπο ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί μόνοδρομο για μια βιώσιμη μετακίνηση, διαβλέποντας στο υδρογόνο μια ουσιαστικότερη σε ό,τι αφορά την προστασία του περιβάλλοντος προσέγγιση για το μέλλον. Εξάλλου η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη στην γκάμα της ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο με την μορφή του Mirai το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του. Πλέον η Toyota φέρεται να σχεδιάζει να επεκτείνει την υδρογονοκίνητη γκάμα της, αρχικά σε επίπεδο έρευνας, ανακοινώνοντας την εξέλιξη μιας υδρογονοκίνητης παραλλαγής του Hilux η οποία βάσει των πρώτων εικόνων θα διατηρήσει όλα τα χαρακτηριστικά του σκληροτράχηλου μοντέλου με εξαίρεση, φυσικά, το σύνολο. Αυτό αναμένεται να προέλθει από μια μετεξέλιξη του συνόλου του Mirai το οποίο συνδυάζει τις κυψέλες καυσίμου με μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτή τροφοδοτεί έναν κινητήρα 182 ίππων αν και δεν αποκλείεται στην περίπτωση του Hilux η Toyota να στοχεύσει ψηλότερα. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του Mirai, η αυτονομία που προσφέρει η τεχνολογία κυψελών καυσίμου διαμορφώνεται σε 645 χλμ. και μένει να αποδειχθεί αν το Hilux θα στοχεύσει επίσης ψηλότερα εκμεταλλευόμενο τον επιπλέον όγκο του και υιοθετώντας ενδεχομένως ακόμα μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμου.

Αφετηρία για το project θα αποτελέσουν οι εγκαταστάσεις της της Toyota στη Βρετανία και συγκεκριμένα το εργοστάσιο του Burnaston ενώ το project θα χρηματοδοτηθεί κατά ένα μέρος από τη βρετανική κυβέρνηση. Ο στόχος είναι η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για περαιτέρω εφαρμογές με επίκεντρο το υδρογόνο. Στο project θα συμμετάσχουν εξάλλου και βρετανοί μηχανικοί προκειμένου να αποκτήσουν τεχνογνωσία στο συγκεκριμένο τομέα. Με αφορμή το νέο project, o επικεφαλής των δραστηριοτήτων της Toyota στην Μεγ. Βρετανία ανέφερε ότι: «Αντιμετωπίζουμε το συγκεκριμένο project ως μια μεγάλη ευκαιρία να συνεισφέρουμε στην κρίσιμη μάχη για μετακινήσεις με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η χρηματοδότηση από τη βρετανική κυβέρνηση θα δώσει τη δυνατότητα στις ομάδες που αποτελούν το consortium να αποκτήσουν βασικές τεχνικές γνώσεις που θα οδηγήσουν στη διερεύνηση άλλων μορφών τεχνολογίας με επίκεντρο τις κυψέλες καυσίμου». Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα μέσα στην χρόνια η Toyota ανακοίνωσε επίσης συνεργασία με την Yamaha για την εξέλιξη ενός V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,0 λίτρων συμβατού με το υδρογόνο. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

17η Ανάβαση Ομαλού ...

Η Α.Λ.Α. Χανίων  διοργανώνει την 17η Πρωταθληματική Ανάβαση Ομαλού που θα διεξαχθεί το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2023 και μας ενημερώνει για τις παροχές  του αγώνα: Προσφέρονται σε όλους τους αγωνιζόμενους από Αθήνα προς Χανιά και από Χανιά προς Αθήνα, δωρεάν μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου, προσφορά της Λέσχης. Προσφέρεται 50% έκπτωση με τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES & Blue Star Ferries από και προς Χανιά, στα αυτοκίνητα συνοδείας, στους μηχανικούς και ΟΛΟΥΣ τους συνοδούς των συμμετεχόντων. Υπάρχει πριμ εκκινήσεως 40€ για όλα τα Κρητικά πληρώματα. Ενημερώνουμε ότι το Παράβολο Συμμετοχής στον αγώνα παραμένει στο ίδιο κόστος με το 2022. Έναρξη συμμετοχών: Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Λήξη συμμετοχών: Παρασκευή  24 Μαρτίου 2023 Τηλ. 28210 74896, 28210 92705  - alahanion@hotmail.com

Φινάλε ...

Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης κυριάρχησαν στις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό. Στην Ιτέα, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στις διάφορες κατηγορίες, με τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα να χρίζεται Πρωταθλητής, μόλις στη δεύτερή του χρονιά στους αγώνες ράλλυ.  Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό και άφησε το πόδι από το γκάζι στην Power Stage, εξασφαλίζοντας την τρίτη νίκη σε Φθινοπωρινό Ράλλυ. Η επιτυχία του πληρώματος του Skoda Fabia RS Rally2, ωστόσο,  δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει άλλον έναν τίτλο στον οδηγό, εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων στην αρχή της χρονιάς. Από την άλλη, ο συνοδηγός του, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε

20ο Concours d’ Elegance ...

Η καθιερωμένη εκδήλωση Concours d’ Elegance επιστρέφει και πάλι στην μαρίνα Φλοίσβου! Την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 10:00, τα πιο ωραία αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες της πόλης θα συγκεντρωθούν στον πεζόδρομο της μαρίνας για να διαγωνιστούν σε σχεδιασμό, κατάσταση και ιδιαιτερότητα. Σας περιμένουμε σε αυτή την φθινοπωρινή εκδήλωση στην οποία θα θαυμάσουμε υπέροχα οχήματα δίπλα στην θάλασσα.