Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Luca de Meo επικεφαλής του ACEA ...


Αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας κατασκευαστών αυτοκινήτου, καθώς στην θέση του προέδρου εκλέχτηκε ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo ο οποίος από την 1η Ιανουαρίου 2023 διαδέχεται στο συγκεκριμένο ρόλο τον επικεφαλής της BWM, Oliver Zipse ο οποίος ολοκλήρωσε την θητεία του. Με αφορμή το νέο του ρόλο, ο Luca de Meo, o οποίος έχει διανύσει πάνω από 30 χρόνια, υπηρετώντας την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, από εξαιρετικά σημαντικές θέσεις ευθύνης σε ένα μεγάλο αριθμό κατασκευαστών και φημίζεται για τις χωρίς περιστροφές δηλώσεις του, έδωσε το πλαίσιο της στόχευσης για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και τα αιτήματα της σε σχέση με τις προκλήσεις του μέλλοντος. «Ατενίζοντας το μέλλον, η Eυρώπη χρειάζεται να εφαρμόσει γρήγορα μια πολιτική που να στηρίζει απολύτως τους στόχους για την απεξάρτηση από τον άνθρακα που θα μας δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε τον συνεχώς εντεινόμενο διεθνή ανταγωνισμό. Καλωσορίζουμε τον ευρωπαϊκό νόμο για τις πρώτες ύλες ο οποίος θα αναλάβει να στηρίξει την οικονομική ευρωστία της γηραιάς ηπείρου και την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Η βιομηχανία μας έχει δεσμευτεί να πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, δημιουργώντας προϊόντα υψηλής αξίας και θέσεις εργασίας στην. Ωστόσο, οι προδιαγραφές Euro 7 στην παρούσα μορφή τους, θα αφαιρέσουν ανθρώπινο δυναμικό και οικονομικούς πόρους από την ηλεκτροκίνηση, την στιγμή μάλιστα, που άλλες περιοχές του κόσμου δημιουργούν ένα ελκυστικό επενδυτικό περιβάλλον για την αυτοκίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.  O ACEA θα εξακολουθήσει να επιδιώκει την ισορροπία ανάμεσα σε ό,τι είναι καλό για το περιβάλλον, για την ευρωπαϊκή οικονομία αλλά και την κοινωνία». Ο Luca de Meo θα διαδεχθεί στην ηγεσία του ACEA τον επικεφαλής της BMW, Oliver Zipse ο οποίος, εκλέχτηκε για πρώτη φορά το 2021 και το 2022, ανανέωσε τη θητεία του όπως προβλέπουν οι διαδικασίες της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας. Κάνοντας τον απολογισμό της θητείας του σε μια σύντομη ανακοίνωση, ο επικεφαλής της BMW, αναφέρθηκε στις ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες για την αυτοκινητοβιομηχανία που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια, καλώντας και αυτός για μια συντεταγμένη αντιμετώπιση των προκλήσεων που θα θέσουν ως προτεραιότητα την καινοτομία και την τεχνολογία για το κοινό ευρωπαϊκό καλό. «Τα τελευταία χρόνια σημαδεύτηκαν από την πανδημία Covid, τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, τον πόλεμο στην Ουκρανία και την ενεργειακή κρίση, παράγοντες που έχουν έντονο αντίκτυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Παρ’ όλα αυτά η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία υπήρξε ένα σημαντικό στήριγμα της βιομηχανικής δραστηριότητας στην Ευρώπη σε δύσκολους καιρούς. Ταυτόχρονα, επιδιώξαμε να επιστήσουμε την προσοχή σε θέματα που αφορούν την νομοθεσία σχετικά με τις εκπομπές ρύπων, καλώντας προκειμένου η τεχνολογία να αποτελέσει τη βάση για την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο απερχόμενος πρόεδρος του ACEA. Ο ACEA εκπροσωπεί δεκαέξι κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη και εργάζεται για την προώθηση των συμφερόντων της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, σε συνάρτηση και με τις εκάστοτε ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες και αιτούμενα. Το άλλοτε πανίσχυρο αυτοκινητιστικό lobby δεν βρίσκεται πάντως πλέον στην ακμή του, με δεδομένη τόσο τις απαιτητικές συγκυρίες και τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της Ε.Ε. αλλά και την εν μέρει αποδυνάμωση του μετά την αποχώρηση του ομίλου Stellantis, τέταρτου μεγαλύτερου παγκοσμίως και σε σκληρή, διαρκή μάχη με τον όμιλο VW για την πρωτιά σε ευρωπαϊκό έδαφος, έχει αποχωρήσει ήδη από την ομοσπονδία ενώ την ίδια πρόθεση έχει εκφράσει και η Volvo.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...