Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναβαθμισμένη σειρά FIAT Tipo ...


Έχοντας διακριθεί για την ευρυχωρία, την πρακτικότητα, αλλά και το συνολικά αποδοτικό του χαρακτήρα, το FIAT Tipo με τη διάθεση της νέας σειράς του, προσφέρει ακόμα περισσότερες επιλογές διαμόρφωσης, πληρέστατη γκάμα κινητήρων, αλλά και αναβαθμισμένα στοιχεία στην καμπίνα των επιβατών. Ακολουθώντας τη νέα προϊοντική στρατηγική της FIAT, όπου ο πελάτης με τρία απλά βήματα μπορεί να διαμορφώσει το ιδανικό για τις ανάγκες του αυτοκίνητο, το αναβαθμισμένο Tipo διαθέτει εκδόσεις hatchback και station wagon, Turbo κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικό σύστημα 48V με δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά, καθώς και τρία πακέτα εξοπλισμού με ιδιαίτερα το κάθε ένα χαρακτηριστικά. Τα διαθέσιμα πακέτα εξοπλισμού Style/Style+ (με έμφαση στο στιλ), Tech (με έμφαση στα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας) και Comfort (με έμφαση στην άνεση) μπορούν να επιλεγούν ξεχωριστά ή με όποιο συνδυασμό επιθυμεί ο αγοραστής. Παράλληλα υποστηρίζοντας με συνέπεια τον φιλανθρωπικό οργανισμό RED, η FIAT προσφέρει με τη νέα σειρά Tipo και την ειδική έκδοση Tipo (RED),  μέσω της οποίας η Ιταλική εταιρεία συμβάλει στην καταπολέμηση των πανδημιών.  Διαθέσιμη και με τα δύο αμαξώματα (hatchback / station wagon) είναι και η κορυφαία έκδοση Cross, η οποία προσφέρει έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα στο μοντέλο. Σε επίπεδο κινητήρων, η νέα σειρά εφοδιάζεται με σύνολα που υπερκαλύπτουν την πλέον πρόσφατη προδιαγραφή, Euro 6.4. Στο σύνολο τους χρησιμοποιούν σύστημα υπετροφοδότησης με στροβυλοσυμπιεστή (Turbo), έτσι ώστε να εξασφαλίζουν υψηλά απόδοση, ελαστικότητα και κυρίως χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται το σύνολο βενζίνης 1.0Τ απόδοσης 100 ίππων και 190 Nm ροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ. Σε επίπεδο diesel, ο 1.6MTJ, εκτός από την υψηλή απόδοση (130 ίπποι / 320 Nm ροπή), χαρακτηρίζεται και από τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που εξασφαλίζει στο Tipo αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000χλμ. Τέλος διαθέσιμο είναι και το νέο υβριδικό σύνολο των 48V, το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και για πρώτη φορά στην κατηγορία προσφέρει και δυνατότητες κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά υπό συνθήκες (κυκλοφοριακή συμφόρηση, ελιγμοί στάθμευσης, κ.α.). Παράλληλα με τη διαμόρφωση μιας ακόμα πληρέστερης γκάμας, η νέα σειρά του FIAT Tipo φέρνει και μια σειρά αναβαθμίσεων στο εσωτερικό, με νέες επενδύσεις καθισμάτων με το λογότυπο της FIAT, ταμπλό με μαλακή επένδυση “Serpentone” με glossy μαύρες λεπτομέρειες και χρωμιωμένα ένθετα, αλλά και νέες επενδύσεις στις πόρτες. Η γκάμα του αναβαθμισμένου FIAT Tipo είναι διαθέσιμο με τιμές από 23.200* ευρώ, 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας υπηρεσία οδικής βοήθειας, αλλά και χρηματική έκπτωση ύψους έως 500 ευρώ.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι