Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για πάντα GTi ...


Το εμβληματικότερο ίσως μοντέλο της VW αναμένεται να διατηρήσει την ονομασία του ακόμα και όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εκλείψουν, ενώ το ίδιο ενδεχόμενο υπάρχει και τα διακριτικά GTI. Μερικές ονομασίες είναι πολύ… σκληρές για να πεθάνουν και αυτό ακριβώς αναμένεται να ισχύσει για την ονομασία Golf η οποία όπως, δήλωσε ο επικεφαλής της VW, Thomas Schafer, πιθανότατα θα επιβιώσει και στην μετά κινητήρων εσωτερικής καύσης εποχή. Όπως διευκρίνισε στο περιθώριο της έκθεσης του Los Angeles, ο Thomas Schafer στο μακρινό μέλλον η ονομασία του διαχρονικού best-seller της VW αναμένεται να συνδυαστεί με τα διακριτικά  ID. σηματοδοτώντας μια αντίστοιχων προδιαγραφών, αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. «Τα διακριτικά ID. είναι ήδη αναγνωρίσιμα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Από την στιγμή που τα δημιουργήσαμε, υπήρξε η σύνδεση VW και ID. με ένα τρόπο που δεν επιδέχεται εξήγηση. Κατ΄επέκταση δεν έχουν κανένα λόγο να τα αλλάξουμε στο μέλλον. Δευτερευόντως έχουμε εμβληματικά brandnames όπως το Golf και το GTI και κυριολεκτικά θα ήμασταν παράλογοι αν τα αφήναμε να σβήσουν» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της VW, συμπληρώνοντας ότι όλα τα παραπάνω brandnames έχουν κάθε λόγο να συνεχίσουν στο μέλλον. Η ονομασία για την οποία το μακρινό μέλλον θα μπορούσε να θεωρηθεί αμφίβολο είναι του Polo καθώς όπως υπογράμμισε ο T. Schafer «η ονομασία Polo είναι αρκούντως εμβληματική. Είναι όμως αρκετά για να συνεχίσει στο μέλλον; Δεν το έχουμε ξεκαθαρίσει ούτε αποφασίσει ακόμα. Το Golf είναι πάντως σίγουρα από τα brandnames που θα διατηρήσουμε. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το εγκαταλείψουμε».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, κάτι ανάλογο αναμένεται να ισχύσει και στην περίπτωση των διακριτικών GTI, τα οποία αναμένεται να επανέλθουν και στην νέα, ηλεκτρική εποχή της γερμανικής φίρμας. «Η συζήτηση που έχουμε αυτή την στιγμή είναι να εξελίξουμε πρώτα εκδόσεις επιδόσεων για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας και στην συνέχεια να εξασφαλίσουμε ότι τα διακριτικά GTI θα συνεχίσουν και στην ηλεκτροκίνητη εποχή». «Τα διακριτικά GTX ήταν μια ιδέα στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση. Για τη διαφοροποίηση δημιουργήσαμε τα συγκεκριμένα διακριτικά. Στο μέλλον θα κληθούμε να αποφασίσουμε αν χρειαζόμαστε ή όχι τα συγκεκριμένα διακριτικά. Ωστόσο τα διακριτικά GTI είναι πολύ ισχυρά», τόνισε ο Thomas Schafer. Σε ό,τι αφορά την ταυτόχρονη παρουσία ενός ID. Golf και του ID. 3 στην γκάμα των ID. όπως αποκάλυψε ο T. Schafer, το ηλεκτροκίνητο Golf θα τοποθετηθεί χαμηλότερα στην γκάμα από το ID.3 το οποίο πιθανότατα θα μετασχηματιστεί σε crossover στη νέα γενιά του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι