Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για πάντα GTi ...


Το εμβληματικότερο ίσως μοντέλο της VW αναμένεται να διατηρήσει την ονομασία του ακόμα και όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εκλείψουν, ενώ το ίδιο ενδεχόμενο υπάρχει και τα διακριτικά GTI. Μερικές ονομασίες είναι πολύ… σκληρές για να πεθάνουν και αυτό ακριβώς αναμένεται να ισχύσει για την ονομασία Golf η οποία όπως, δήλωσε ο επικεφαλής της VW, Thomas Schafer, πιθανότατα θα επιβιώσει και στην μετά κινητήρων εσωτερικής καύσης εποχή. Όπως διευκρίνισε στο περιθώριο της έκθεσης του Los Angeles, ο Thomas Schafer στο μακρινό μέλλον η ονομασία του διαχρονικού best-seller της VW αναμένεται να συνδυαστεί με τα διακριτικά  ID. σηματοδοτώντας μια αντίστοιχων προδιαγραφών, αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. «Τα διακριτικά ID. είναι ήδη αναγνωρίσιμα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Από την στιγμή που τα δημιουργήσαμε, υπήρξε η σύνδεση VW και ID. με ένα τρόπο που δεν επιδέχεται εξήγηση. Κατ΄επέκταση δεν έχουν κανένα λόγο να τα αλλάξουμε στο μέλλον. Δευτερευόντως έχουμε εμβληματικά brandnames όπως το Golf και το GTI και κυριολεκτικά θα ήμασταν παράλογοι αν τα αφήναμε να σβήσουν» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της VW, συμπληρώνοντας ότι όλα τα παραπάνω brandnames έχουν κάθε λόγο να συνεχίσουν στο μέλλον. Η ονομασία για την οποία το μακρινό μέλλον θα μπορούσε να θεωρηθεί αμφίβολο είναι του Polo καθώς όπως υπογράμμισε ο T. Schafer «η ονομασία Polo είναι αρκούντως εμβληματική. Είναι όμως αρκετά για να συνεχίσει στο μέλλον; Δεν το έχουμε ξεκαθαρίσει ούτε αποφασίσει ακόμα. Το Golf είναι πάντως σίγουρα από τα brandnames που θα διατηρήσουμε. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το εγκαταλείψουμε».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, κάτι ανάλογο αναμένεται να ισχύσει και στην περίπτωση των διακριτικών GTI, τα οποία αναμένεται να επανέλθουν και στην νέα, ηλεκτρική εποχή της γερμανικής φίρμας. «Η συζήτηση που έχουμε αυτή την στιγμή είναι να εξελίξουμε πρώτα εκδόσεις επιδόσεων για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας και στην συνέχεια να εξασφαλίσουμε ότι τα διακριτικά GTI θα συνεχίσουν και στην ηλεκτροκίνητη εποχή». «Τα διακριτικά GTX ήταν μια ιδέα στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση. Για τη διαφοροποίηση δημιουργήσαμε τα συγκεκριμένα διακριτικά. Στο μέλλον θα κληθούμε να αποφασίσουμε αν χρειαζόμαστε ή όχι τα συγκεκριμένα διακριτικά. Ωστόσο τα διακριτικά GTI είναι πολύ ισχυρά», τόνισε ο Thomas Schafer. Σε ό,τι αφορά την ταυτόχρονη παρουσία ενός ID. Golf και του ID. 3 στην γκάμα των ID. όπως αποκάλυψε ο T. Schafer, το ηλεκτροκίνητο Golf θα τοποθετηθεί χαμηλότερα στην γκάμα από το ID.3 το οποίο πιθανότατα θα μετασχηματιστεί σε crossover στη νέα γενιά του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...