Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ώρα Τελικού ...


Με εικοσιπέντε συμμετέχοντες να δηλώνουν το «παρών» στο «Διαδρόμιο», ολοκληρώνεται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Crosscar - ΕΚΟ Racing Dirt Games για το 2022. Ο τίτλος του Πρωταθλητή για το 2022 έχει κριθεί, όμως οι μάχες στον τελευταίο γύρο του θεσμού αναμένεται να είναι για ακόμα μια φορά συναρπαστικές. Ο Γιάννης Χεκιμιάν, έχοντας ήδη αναδειχθεί Πρωταθλητής για το 2022 πίσω από το τιμόνι του Speedcar Xtrem, αυτήν τη φορά εκτός από τους κορυφαίους Έλληνες οδηγούς θα έχει να αντιμετωπίσει και πέντε οδηγούς από το Ισραήλ, με κορυφαίο τον Adar Melamed (Semog Bravo), o οποίος στον πρώτο αγώνα της χρονιάς είχε τερματίσει στη δεύτερη θέση. Ανάλογα, ο Μιχάλης Δημούσης (Semog Bravo) έχει το πλεονέκτημα για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα αλλά και για την πρώτη στο έπαθλο των ιδιωτών, θέσεις που θα προσπαθήσει να διεκδικήσει ο ομόσταυλός του στη Sotirchos Engineering, DPAL (Semog Bravo). Μία θέση στο βάθρο του αγώνα θα διεκδικήσουν με αξιώσεις, ο Πρωταθλητής του 2020, Νώντας Καρανικόλας (LaBase RX01), ο Μιχάλης Τακιδέλλης (Yacar Sport) και ο Σπύρος Ράπτης (Kamikaz K3). Ικανοί για την έκπληξη είναι πάντα οι Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος (Speedcar Xtrem) και ο Παναγιώτης Λάτσης (Speedcar Wonder). Μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει και η μάχη των Juniors, με τα ταλέντα του ελληνικού motorsport να συμμετέχουν για πρώτη φορά -στην Ελλάδα- σε αγώνα Rallycross. Οι Αλέξανδρος Παπαευθυμίου (Semog Trophy), Βασίλης Μιχαηλίδης (Yacar Sport) και Μιχάλης Στάθης (LaBase RX01), όλοι τους προερχόμενοι από το φυτώριο του kart, θα αγωνιστούν με κανονισμούς Rallycross, επιβεβαιώνοντας πως το μέλλον είναι εδώ! Στην ατομική χρονομέτρηση δήλωσαν συμμετοχή 4 Crosscars και 2 αγωνιστικά αυτοκίνητα. Στα Crosscars θα δούμε τους Στέφανο Ρέλλα (Semog Trophy) και Παναγιώτη Λάτση (Speedcar Wonder) στα 600 κ.εκ., και στα 750 κ.εκ. τον Βασίλη Πετρόπουλο (SR Crosscar) και τον Γιάννη Χεκιμιάν (Speedcar Xtrem). Στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ο Νίκος Ζακχαίος, στην πρώτη του καθαρά χωμάτινη συμμετοχή σαν οδηγός, θα μοιραστεί ένα Toyota Yaris με τον Σταμάτη Παντιέρα. Ο αγώνας, που διοργανώνεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας, θα ξεκινήσει το Σάββατο 3/12 στις 11:00 με τους τέσσερεις προκριματικούς του αγώνα Rallycross, ενώ θα διεξαχθούν και ελεύθερα δοκιμαστικά για τους Juniors. Την Κυριακή 4/12 η δράση θα αρχίσει στις 10:00, με τον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης, τα προκριματικά, τον τελικό των Juniors, τους ημιτελικούς και τον μεγάλο τελικό του Πρωταθλήματος.

Η είσοδος στο «Διαδρόμιο» είναι ΔΩΡΕΑΝ!


Τα ΕΚΟ Racing Dirt Games «τρέχουν» με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και δοκιμάζουν την τύχη στο Betsson.gr. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin και χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ. Όλοι οι αγώνες του θεσμού καλύπτονται τηλεοπτικά από την Cosmote TV

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...