Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Χαλκίδα «έβγαλε» Πρωταθλητή ...


Έναν αγώνα πριν το τέλος του Πρωταθλήματος Crosscar EKO Racing Dirt Games, ο Γιάννης Χεκιμιάν (Speedcar Xtrem), με την νίκη του στην Χαλκίδα, στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας 2022. Η νίκη αυτή μόνο εύκολα δεν ήρθε, μια που χρειάστηκε να παλέψει μέχρι τέλους με τον Χρήστο Παπαδογεωργό (Semog Trophy), ο οποίος αποτέλεσε την μεγάλη έκπληξη του αγώνα.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η βροχή του Σαββάτου είχε λασπώσει αρκετά την διαδρομή, όμως χάρη στις προσπάθειες της οργάνωσης με την συνδρομή των μηχανημάτων του Δήμου Χαλκιδέων και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, η διαδρομή βελτιώθηκε σημαντικά και ο αγώνας εξελίχθηκε υπό άριστες συνθήκες. Στο πρώτο πέρασμα, όλοι οι αγωνιζόμενοι κινήθηκαν με προσεκτικά, προσπαθώντας να δοκιμάσουν την πρόσφυση σε όλα τα σημεία της διαδρομής. Ταχύτερος όλων ήταν ο Χρήστος Παπαδογεωργός, που επέστρεψε μετά από ένα χρόνο στα EKO Racing Dirt Games, με τον Γιάννη Χεκιμιάν και τον Μιχάλη Δημούση (Semog Bravo) να ακολουθούν. Η κατάσταση δεν άλλαξε στις δυο πρώτες θέσεις στο δεύτερο πέρασμα, με τον DPAL (Semog Bravo) να γράφει τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Στο τρίτο και στο τέταρτο πέρασμα ο Χεκιμιάν πέρασε στην αντεπίθεση, επικρατώντας στο τέλος οριακά του Παπαδογεωργού, για μόλις 0.265’’, ενώ DPAL κατάφερε να τερματίσει τρίτος, υποσκελίζοντας τους Σπύρο Ράπτη (Kamikaz K3) και Μιχάλη Δημούση (Semog Bravo), με τον τελευταίο να αντιμετωπίζει πρόβλημα στο τελευταίο πέρασμα και να μην καταφέρνει να κρατηθεί ζωντανός στην μάχη για το Πρωτάθλημα. Στους ιδιώτες, ο Χρήστος Παπαδογεωργός πανηγύρισε την πρώτη του νίκη, ενώ στο βάθρο τον πλαισίωσαν οι DPAL και Μιχάλης Δημούσης.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας (Rage Mcrae) στην κατηγορία Open, διασκέδασε και έδωσε θέαμα στους θεατές που βρέθηκαν στην πίστα Μοτοκρος της Χαλκίδας, ενώ στα αυτοκίνητα οι Αντώνης Κωτσόπουλος VW Golf και Ευθύμιος Κυρίτσης Subaru Impreza, ολοκλήρωσαν χωρίς προβλήματα τις προσπάθειες τους, με τον Κυρίτση να είναι ταχύτερος των δυο. Την ευθύνη διοργάνωσης του αγώνα είχε η ΑΛΑ Λαμίας με την συμπαράσταση του Δήμου Χαλκιδέων και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Ο επόμενος, και τελευταίος, αγώνας του Πρωταθλήματος, θα διεξαχθεί με κανόνες Rallycross, στις 3-4 Δεκεμβρίου στο «Διαδρόμιο». 

Τα EKO Racing Dirt Games «τρέχουν» με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και δοκιμάζουν την τύχη στη Betsson. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin και χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό 4Τροχοί. Όλοι οι αγώνες του θεσμού καλύπτονται τηλεοπτικά από την COSMOTE TV.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,