Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην σχάρα εκκίνησης ...

Την ώρα που η παγκόσμια αθλητική κοινότητα προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της στη σκιά του COVID-19 και η αυτοκινητοβιομηχανία επανέρχεται σταδιακά στην κανονικότητα με τις γραμμές παραγωγής να ανοίγουν η μία μετά την άλλη, στην Formula 1 η επίσημη έναρξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου προγραμματίζεται για τις αρχές Ιουλίου. Σύμφωνα με τον Τσέις Κάρεϊ διευθύνοντα σύμβουλο του θεσμού ο αρχικός προγραμματισμός για τα τέλη Ιουνίου και το γαλλικό Grand Prix ανατράπηκε πλήρως και η πρώτη εκκίνηση αναμένεται να δοθεί, καλώς εχόντων των πραγμάτων, το τριήμερο 3-5 Ιουλίου στην Αυστρία. «Ο στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε από την Ευρώπη και να παραμείνουμε σε αυτή μέχρι και τις αρχές Σεπτεμβρίου. Μετά και έως το Νοέμβριο θα δούμε τις ομάδες να αγωνίζονται στην Ευρασία, την Ασία και τις Η.Π.Α. με την προοπτική να ολοκληρώσουμε το φετινό πρωτάθλημα στον Αραβικό Κόλπο με τον αγώνα στο Μπαχρέιν και βέβαια με το γνωστό φινάλε στο Άμπου Ντάμπι τον Δεκέμβριο έχοντας διοργανώσει 15-18 αγώνες. Το επικαιροποιημένο ημερολόγιο του πρωταθλήματος θα ανακοινωθεί το συντομότερο δυνατό» υπογράμμισε ο Κάρεϊ ξεκαθαρίζοντας τις προθέσεις του στο φλέγον ζήτημα των θεατών. «Οι πρώτοι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σίγουρα με άδειες κερκίδες. Σταδιακά ελπίζουμε ότι αυτό θα αλλάξει και οι φίλοι του σπορ θα έχουν την ευκαιρία να το απολαύσουν από κοντά. Μέχρι τότε ωστόσο έχουμε να επιλύσουμε μια σειρά προβλημάτων που αφορούν στην είσοδο και στον τρόπο λειτουργίας των ομάδων σε κάθε χώρα-προορισμό της F1. Η υγεία και η ασφάλεια όλων αποτελούν προτεραιότητά μας και θα προχωρήσουμε μόνο αν είμαστε βέβαιοι ότι διαθέτουμε αξιόπιστες διαδικασίες για την αντιμετώπιση των πιθανών κινδύνων». Ερμηνεύοντας τις δηλώσεις του Τσ. Κάρεϊ και χωρίς να υπολογίζουμε τώρα οποιοδήποτε απρόοπτο, αναμένεται να δούμε διπλούς αγώνες αρχικά στην Αυστρία και μετά στην Βρετανία -αν το πρόβλημα με την περίοδο καραντίνας που θα εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον ξεπεραστεί-, πλήρη αγωνιστική δραστηριότητα και τον Αύγουστο -καθώς οι παραδοσιακές διακοπές οδηγών και ομάδων τότε δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης εξαιτίας της καθυστερημένης έναρξης του πρωταθλήματος- στις πίστες της Ουγγαρίας, της Γαλλίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και ίσως του Μονακό- την διεξαγωγή ενός Grand Prix στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας και βέβαια στην Ιταλία τον Σεπτέμβριο προσθέτοντας ενδεχομένως στο πρόγραμμα και τον εξ αναβολής αγώνα του Μπαχρέιν που αρχικά ήταν δεύτερος μετά την Αυστραλία. Εκτός από τον αριθμό των αγώνων πάντως, εντύπωση προκαλούν οι δηλώσεις του οδηγού της Ferrari Σαρλ Λεκλέρ ο οποίος από το διαμέρισμά του στο Μονακό μίλησε μέσω τηλεδιάσκεψης σε επιλεγμένα Μέσα Ενημέρωσης. «Η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι να βρούμε τον ρυθμό μας μπαίνοντας ξανά στα μονοθέσια. Συνεχίζω να προπονούμαι και κάθε φορά προσπαθώ να μένω τόσο συγκεντρωμένος όσο αν βρισκόμουν στο αυτοκίνητο την επόμενη στιγμή». Στην ερώτηση «τι του λείπει περισσότερο αυτή την περίοδο» απάντησε «…οι αγώνες και η επαφή με τους ανθρώπους διότι τόσες εβδομάδες στο σπίτι έχει καταντήσει βαρετό» ενώ αναφερόμενος στην διαφορά της Ferrari από την πρωταθλήτρια Mercedes υπογράμμισε ότι «…πρέπει να συνεχίσουμε την δουλειά που κάναμε πέρυσι, Είμαι σίγουρος ότι τα αποτελέσματα θα έρθουν. Η δουλειά μας στην πίστα φέτος θα είναι σημαντικότερη από κάθε άλλη χρονιά καθώς μόλις ξεκινήσουμε δεν θα υπάρξει διάλλειμα έως το τέλος του πρωταθλήματος ώστε να εξελίξουμε το μονοθέσιο περισσότερο από τους ανταγωνιστές μας».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...