Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην σχάρα εκκίνησης ...

Την ώρα που η παγκόσμια αθλητική κοινότητα προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της στη σκιά του COVID-19 και η αυτοκινητοβιομηχανία επανέρχεται σταδιακά στην κανονικότητα με τις γραμμές παραγωγής να ανοίγουν η μία μετά την άλλη, στην Formula 1 η επίσημη έναρξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου προγραμματίζεται για τις αρχές Ιουλίου. Σύμφωνα με τον Τσέις Κάρεϊ διευθύνοντα σύμβουλο του θεσμού ο αρχικός προγραμματισμός για τα τέλη Ιουνίου και το γαλλικό Grand Prix ανατράπηκε πλήρως και η πρώτη εκκίνηση αναμένεται να δοθεί, καλώς εχόντων των πραγμάτων, το τριήμερο 3-5 Ιουλίου στην Αυστρία. «Ο στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε από την Ευρώπη και να παραμείνουμε σε αυτή μέχρι και τις αρχές Σεπτεμβρίου. Μετά και έως το Νοέμβριο θα δούμε τις ομάδες να αγωνίζονται στην Ευρασία, την Ασία και τις Η.Π.Α. με την προοπτική να ολοκληρώσουμε το φετινό πρωτάθλημα στον Αραβικό Κόλπο με τον αγώνα στο Μπαχρέιν και βέβαια με το γνωστό φινάλε στο Άμπου Ντάμπι τον Δεκέμβριο έχοντας διοργανώσει 15-18 αγώνες. Το επικαιροποιημένο ημερολόγιο του πρωταθλήματος θα ανακοινωθεί το συντομότερο δυνατό» υπογράμμισε ο Κάρεϊ ξεκαθαρίζοντας τις προθέσεις του στο φλέγον ζήτημα των θεατών. «Οι πρώτοι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σίγουρα με άδειες κερκίδες. Σταδιακά ελπίζουμε ότι αυτό θα αλλάξει και οι φίλοι του σπορ θα έχουν την ευκαιρία να το απολαύσουν από κοντά. Μέχρι τότε ωστόσο έχουμε να επιλύσουμε μια σειρά προβλημάτων που αφορούν στην είσοδο και στον τρόπο λειτουργίας των ομάδων σε κάθε χώρα-προορισμό της F1. Η υγεία και η ασφάλεια όλων αποτελούν προτεραιότητά μας και θα προχωρήσουμε μόνο αν είμαστε βέβαιοι ότι διαθέτουμε αξιόπιστες διαδικασίες για την αντιμετώπιση των πιθανών κινδύνων». Ερμηνεύοντας τις δηλώσεις του Τσ. Κάρεϊ και χωρίς να υπολογίζουμε τώρα οποιοδήποτε απρόοπτο, αναμένεται να δούμε διπλούς αγώνες αρχικά στην Αυστρία και μετά στην Βρετανία -αν το πρόβλημα με την περίοδο καραντίνας που θα εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον ξεπεραστεί-, πλήρη αγωνιστική δραστηριότητα και τον Αύγουστο -καθώς οι παραδοσιακές διακοπές οδηγών και ομάδων τότε δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης εξαιτίας της καθυστερημένης έναρξης του πρωταθλήματος- στις πίστες της Ουγγαρίας, της Γαλλίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και ίσως του Μονακό- την διεξαγωγή ενός Grand Prix στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας και βέβαια στην Ιταλία τον Σεπτέμβριο προσθέτοντας ενδεχομένως στο πρόγραμμα και τον εξ αναβολής αγώνα του Μπαχρέιν που αρχικά ήταν δεύτερος μετά την Αυστραλία. Εκτός από τον αριθμό των αγώνων πάντως, εντύπωση προκαλούν οι δηλώσεις του οδηγού της Ferrari Σαρλ Λεκλέρ ο οποίος από το διαμέρισμά του στο Μονακό μίλησε μέσω τηλεδιάσκεψης σε επιλεγμένα Μέσα Ενημέρωσης. «Η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι να βρούμε τον ρυθμό μας μπαίνοντας ξανά στα μονοθέσια. Συνεχίζω να προπονούμαι και κάθε φορά προσπαθώ να μένω τόσο συγκεντρωμένος όσο αν βρισκόμουν στο αυτοκίνητο την επόμενη στιγμή». Στην ερώτηση «τι του λείπει περισσότερο αυτή την περίοδο» απάντησε «…οι αγώνες και η επαφή με τους ανθρώπους διότι τόσες εβδομάδες στο σπίτι έχει καταντήσει βαρετό» ενώ αναφερόμενος στην διαφορά της Ferrari από την πρωταθλήτρια Mercedes υπογράμμισε ότι «…πρέπει να συνεχίσουμε την δουλειά που κάναμε πέρυσι, Είμαι σίγουρος ότι τα αποτελέσματα θα έρθουν. Η δουλειά μας στην πίστα φέτος θα είναι σημαντικότερη από κάθε άλλη χρονιά καθώς μόλις ξεκινήσουμε δεν θα υπάρξει διάλλειμα έως το τέλος του πρωταθλήματος ώστε να εξελίξουμε το μονοθέσιο περισσότερο από τους ανταγωνιστές μας».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το