Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Dacia Spring Εlectric ...


Η θυγατρική εταιρία της Renault επιβεβαίωσε την άφιξη του πρώτου της ηλεκτροκίνητου μοντέλου το 2021, σημειώνοντας ότι θα πρόκειται για το «πιο προσιτό ηλεκτρικό της Ευρώπης». Ο λόγος για το Dacia Spring Εlectric , ένα compact SUV, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στις αρχές Μαρτίου, και από το οποίο θα προκύψει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Dacia η οποία το π εριγράφει ως μια «ακόμα επανάσταση» για την αγορά αυτοκινήτου. Επί του παρόντος, δεν έχει ανακοινωθεί το φάσμα τιμών στο οποίο θα κινηθεί το ηλεκτροκίνητο SUV της Dacia, ως έκδοση παραγωγής, ωστόσο για να εκπληρώσει την υπόσχεσή του περί προσιτότητας, η τιμή του θα πρέπει να είναι χαμηλότερη από το ηλεκτρικό city car της  Skoda, Citigo e-iV, το οποίο στην χώρα μας διατίθεται από 19.800 ευρώ σε συνδυασμό με την ισχύουσα προωθητική ενέργεια ή 22.300 ευρώ με την λήξη της. Ανεξαρτήτως της τιμής στην οποία θα κλειδώσει το ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, θα βασιστεί στο Renault K-ZE, ένα επίσης ηλεκτρικό μοντέλο με μήκος μόλις 3,73 μέτρων το οποίο διατίθεται ήδη στην Κίνα.


Αυτό σημαίνει ότι σε επίπεδο μεγέθους το γαλλικό μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα σε VW up! και MINI Hatchback, με τη διαφορά ότι στην περίπτωση τόσο του Renault K-ZE  όσο και και του ομογάλακτου Dacia Spring, η αισθητική παραπέμπει σε περιπετειώδεις προτάσεις όπως μαρτυρά η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Παρά τις αναπόφευκτες ομοιότητες ανάμεσα στο Dacia και το Renault, όπως σημειώνει ο Mihai Bordeanu, επικεφαλής  marketing της Dacia, για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο»θα έχει όλα τα συστατικά της Dacia, θα ικανοποιήσει τους πελάτες μας, αλλά θα είναι και οικονομικά βιώσιμο όσο και προσιτό. Ο στόχος μας είναι να είναι να προσφέρει την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής». Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, θα διαφοροποιηθεί αρκετά σε σχέση με το γαλλικό μοντέλο που διατίθεται στην κινεζική αγορά καθώς στην περίπτωση του Dacia Spring θα αξιοποιηθεί μια μπαταρία μεγαλύτερη των 28,6 kWh που θα του εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 200 χλμ. βάσει WLTP. Επίσης σε ό,τι αφορά τον κινητήρα αναμένεται να αξιοποιηθεί ένα ισχυρότερο μοτέρ από των 46 ίππων που αξιοποιεί το ηλεκτρικό Renault, προκειμένου να μπορεί να αντιμετωπίσει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Υπό το ίδιο ευρωπαϊκό σκεπτικό θα κινηθεί και ο εξοπλισμός του Dacia Spring ο οποίoς θα εστιάσει στο μείγμα ποιότητας υλικών και ψηφιακής τεχνολογίας που έχουν συνηθίσει να αποζητούν οι Ευρωπαίου από τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...