Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Dacia Spring Εlectric ...


Η θυγατρική εταιρία της Renault επιβεβαίωσε την άφιξη του πρώτου της ηλεκτροκίνητου μοντέλου το 2021, σημειώνοντας ότι θα πρόκειται για το «πιο προσιτό ηλεκτρικό της Ευρώπης». Ο λόγος για το Dacia Spring Εlectric , ένα compact SUV, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στις αρχές Μαρτίου, και από το οποίο θα προκύψει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Dacia η οποία το π εριγράφει ως μια «ακόμα επανάσταση» για την αγορά αυτοκινήτου. Επί του παρόντος, δεν έχει ανακοινωθεί το φάσμα τιμών στο οποίο θα κινηθεί το ηλεκτροκίνητο SUV της Dacia, ως έκδοση παραγωγής, ωστόσο για να εκπληρώσει την υπόσχεσή του περί προσιτότητας, η τιμή του θα πρέπει να είναι χαμηλότερη από το ηλεκτρικό city car της  Skoda, Citigo e-iV, το οποίο στην χώρα μας διατίθεται από 19.800 ευρώ σε συνδυασμό με την ισχύουσα προωθητική ενέργεια ή 22.300 ευρώ με την λήξη της. Ανεξαρτήτως της τιμής στην οποία θα κλειδώσει το ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, θα βασιστεί στο Renault K-ZE, ένα επίσης ηλεκτρικό μοντέλο με μήκος μόλις 3,73 μέτρων το οποίο διατίθεται ήδη στην Κίνα.


Αυτό σημαίνει ότι σε επίπεδο μεγέθους το γαλλικό μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα σε VW up! και MINI Hatchback, με τη διαφορά ότι στην περίπτωση τόσο του Renault K-ZE  όσο και και του ομογάλακτου Dacia Spring, η αισθητική παραπέμπει σε περιπετειώδεις προτάσεις όπως μαρτυρά η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Παρά τις αναπόφευκτες ομοιότητες ανάμεσα στο Dacia και το Renault, όπως σημειώνει ο Mihai Bordeanu, επικεφαλής  marketing της Dacia, για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο»θα έχει όλα τα συστατικά της Dacia, θα ικανοποιήσει τους πελάτες μας, αλλά θα είναι και οικονομικά βιώσιμο όσο και προσιτό. Ο στόχος μας είναι να είναι να προσφέρει την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής». Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, θα διαφοροποιηθεί αρκετά σε σχέση με το γαλλικό μοντέλο που διατίθεται στην κινεζική αγορά καθώς στην περίπτωση του Dacia Spring θα αξιοποιηθεί μια μπαταρία μεγαλύτερη των 28,6 kWh που θα του εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 200 χλμ. βάσει WLTP. Επίσης σε ό,τι αφορά τον κινητήρα αναμένεται να αξιοποιηθεί ένα ισχυρότερο μοτέρ από των 46 ίππων που αξιοποιεί το ηλεκτρικό Renault, προκειμένου να μπορεί να αντιμετωπίσει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Υπό το ίδιο ευρωπαϊκό σκεπτικό θα κινηθεί και ο εξοπλισμός του Dacia Spring ο οποίoς θα εστιάσει στο μείγμα ποιότητας υλικών και ψηφιακής τεχνολογίας που έχουν συνηθίσει να αποζητούν οι Ευρωπαίου από τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι