Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Dacia Spring Εlectric ...


Η θυγατρική εταιρία της Renault επιβεβαίωσε την άφιξη του πρώτου της ηλεκτροκίνητου μοντέλου το 2021, σημειώνοντας ότι θα πρόκειται για το «πιο προσιτό ηλεκτρικό της Ευρώπης». Ο λόγος για το Dacia Spring Εlectric , ένα compact SUV, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στις αρχές Μαρτίου, και από το οποίο θα προκύψει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Dacia η οποία το π εριγράφει ως μια «ακόμα επανάσταση» για την αγορά αυτοκινήτου. Επί του παρόντος, δεν έχει ανακοινωθεί το φάσμα τιμών στο οποίο θα κινηθεί το ηλεκτροκίνητο SUV της Dacia, ως έκδοση παραγωγής, ωστόσο για να εκπληρώσει την υπόσχεσή του περί προσιτότητας, η τιμή του θα πρέπει να είναι χαμηλότερη από το ηλεκτρικό city car της  Skoda, Citigo e-iV, το οποίο στην χώρα μας διατίθεται από 19.800 ευρώ σε συνδυασμό με την ισχύουσα προωθητική ενέργεια ή 22.300 ευρώ με την λήξη της. Ανεξαρτήτως της τιμής στην οποία θα κλειδώσει το ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, θα βασιστεί στο Renault K-ZE, ένα επίσης ηλεκτρικό μοντέλο με μήκος μόλις 3,73 μέτρων το οποίο διατίθεται ήδη στην Κίνα.


Αυτό σημαίνει ότι σε επίπεδο μεγέθους το γαλλικό μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα σε VW up! και MINI Hatchback, με τη διαφορά ότι στην περίπτωση τόσο του Renault K-ZE  όσο και και του ομογάλακτου Dacia Spring, η αισθητική παραπέμπει σε περιπετειώδεις προτάσεις όπως μαρτυρά η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Παρά τις αναπόφευκτες ομοιότητες ανάμεσα στο Dacia και το Renault, όπως σημειώνει ο Mihai Bordeanu, επικεφαλής  marketing της Dacia, για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο»θα έχει όλα τα συστατικά της Dacia, θα ικανοποιήσει τους πελάτες μας, αλλά θα είναι και οικονομικά βιώσιμο όσο και προσιτό. Ο στόχος μας είναι να είναι να προσφέρει την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής». Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, θα διαφοροποιηθεί αρκετά σε σχέση με το γαλλικό μοντέλο που διατίθεται στην κινεζική αγορά καθώς στην περίπτωση του Dacia Spring θα αξιοποιηθεί μια μπαταρία μεγαλύτερη των 28,6 kWh που θα του εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 200 χλμ. βάσει WLTP. Επίσης σε ό,τι αφορά τον κινητήρα αναμένεται να αξιοποιηθεί ένα ισχυρότερο μοτέρ από των 46 ίππων που αξιοποιεί το ηλεκτρικό Renault, προκειμένου να μπορεί να αντιμετωπίσει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Υπό το ίδιο ευρωπαϊκό σκεπτικό θα κινηθεί και ο εξοπλισμός του Dacia Spring ο οποίoς θα εστιάσει στο μείγμα ποιότητας υλικών και ψηφιακής τεχνολογίας που έχουν συνηθίσει να αποζητούν οι Ευρωπαίου από τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα