Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΟΡΕL εισβάλει στην Ιαπωνία ..


Η Opel συνεχίζει την εξαγωγική της επέλαση επιστρέφοντας στην ιδιαίτερα σημαντική Ιαπωνική αγορά. Ξεκινώντας από του χρόνου, η μάρκα με σήμα τον κεραυνό θα λανσάρει αρχικά τρία μοντέλα: το δημοφιλές Corsa, το οποίο ενδέχεται να κυκλοφορήσει με διαφορετικό όνομα στην Ιαπωνία, το πολυλειτουργικό Combo Life και το συμπαγές SUV Grandland X. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα αργότερα. «Η Ιαπωνική αγορά  αυτοκινήτου είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Η Opel απολαμβάνει εξαιρετική φήμη ως Γερμανική μάρκα. Γι’ αυτό, η επιστροφή μας στην Ιαπωνία είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των κερδοφόρων εξαγωγών μας – κάτι το οποίο υποσχεθήκαμε στο στρατηγικό μας σχέδιο PACE!. Η Opel γίνεται παγκόσμια – και η επιστροφή μας στην Ιαπωνία το αποδεικνύει» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. Στην Ιαπωνία, ως μέλος του Εθνικού Οργανισμού Πωλήσεων του Ομίλου PSA, η Opel θα μπορεί να αξιοποιήσει την υποδομή και τεχνογνωσία του στην περιοχή. Αυτό υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιστροφή της στη συγκεκριμένη αγορά. Μέχρι τώρα, ο Όμιλος PSA εκπροσωπεί στην Ιαπωνία τις μάρκες Peugeot, Citroën και DS Automobiles και οι πωλήσεις του το 2019 ξεπέρασαν τα 15.600 οχήματα. Το λανσάρισμα της Opel θα βοηθήσει τον Όμιλο PSA να επεκτείνει την προσφερόμενη προϊοντική γκάμα του στην Ιαπωνία και να προσελκύσει νέους πελάτες. Ακόμα περισσότερο, οι Ιάπωνες πελάτες θα επωφεληθούν και από την έλευση ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Opel. Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων εσωτερικής καύσης και ενός συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς το Corsa1 θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ το Grandland X θα διατίθεται και ως plug-in υβριδικό.


Τους προσεχείς μήνες, η μάρκα θα δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομέων στις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, το οποίο θα επεκτείνεται σταθερά. Μέχρι το 2023, το δίκτυο της Opel θα εκπροσωπείται τουλάχιστον στο 80% της Ιαπωνικής αγοράς. Η Opel επιθυμεί να αναπτυχθεί σταδιακά. Όπως και σε άλλες περιοχές, στόχος για την Ιαπωνία θα είναι η κερδοφόρα ανάπτυξη και η ικανοποίηση των πελατών. Μία ολοκληρωμένη εξαγωγική τακτική είναι από τους πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου PACE! της Opel/Vauxhall. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020, το 10% του όγκου πωλήσεων της Opel θα προέρχεται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής αγοράς. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στις εξαγωγικές αγορές Ασίας, Αφρικής και Ν. Αμερικής όπου ήδη δραστηριοποιείται σήμερα, ενώ θα κάνει την είσοδό της σε περισσότερες από 20 νέες αγορές μέχρι το 2022. Πρόσφατα παραδείγματα είναι η επιστροφή στη Ρωσία και η έναρξη εξαγωγών σε Κολομβία και Εκουαδόρ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε