Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΟΡΕL εισβάλει στην Ιαπωνία ..


Η Opel συνεχίζει την εξαγωγική της επέλαση επιστρέφοντας στην ιδιαίτερα σημαντική Ιαπωνική αγορά. Ξεκινώντας από του χρόνου, η μάρκα με σήμα τον κεραυνό θα λανσάρει αρχικά τρία μοντέλα: το δημοφιλές Corsa, το οποίο ενδέχεται να κυκλοφορήσει με διαφορετικό όνομα στην Ιαπωνία, το πολυλειτουργικό Combo Life και το συμπαγές SUV Grandland X. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα αργότερα. «Η Ιαπωνική αγορά  αυτοκινήτου είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Η Opel απολαμβάνει εξαιρετική φήμη ως Γερμανική μάρκα. Γι’ αυτό, η επιστροφή μας στην Ιαπωνία είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των κερδοφόρων εξαγωγών μας – κάτι το οποίο υποσχεθήκαμε στο στρατηγικό μας σχέδιο PACE!. Η Opel γίνεται παγκόσμια – και η επιστροφή μας στην Ιαπωνία το αποδεικνύει» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. Στην Ιαπωνία, ως μέλος του Εθνικού Οργανισμού Πωλήσεων του Ομίλου PSA, η Opel θα μπορεί να αξιοποιήσει την υποδομή και τεχνογνωσία του στην περιοχή. Αυτό υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιστροφή της στη συγκεκριμένη αγορά. Μέχρι τώρα, ο Όμιλος PSA εκπροσωπεί στην Ιαπωνία τις μάρκες Peugeot, Citroën και DS Automobiles και οι πωλήσεις του το 2019 ξεπέρασαν τα 15.600 οχήματα. Το λανσάρισμα της Opel θα βοηθήσει τον Όμιλο PSA να επεκτείνει την προσφερόμενη προϊοντική γκάμα του στην Ιαπωνία και να προσελκύσει νέους πελάτες. Ακόμα περισσότερο, οι Ιάπωνες πελάτες θα επωφεληθούν και από την έλευση ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Opel. Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων εσωτερικής καύσης και ενός συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς το Corsa1 θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ το Grandland X θα διατίθεται και ως plug-in υβριδικό.


Τους προσεχείς μήνες, η μάρκα θα δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομέων στις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, το οποίο θα επεκτείνεται σταθερά. Μέχρι το 2023, το δίκτυο της Opel θα εκπροσωπείται τουλάχιστον στο 80% της Ιαπωνικής αγοράς. Η Opel επιθυμεί να αναπτυχθεί σταδιακά. Όπως και σε άλλες περιοχές, στόχος για την Ιαπωνία θα είναι η κερδοφόρα ανάπτυξη και η ικανοποίηση των πελατών. Μία ολοκληρωμένη εξαγωγική τακτική είναι από τους πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου PACE! της Opel/Vauxhall. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020, το 10% του όγκου πωλήσεων της Opel θα προέρχεται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής αγοράς. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στις εξαγωγικές αγορές Ασίας, Αφρικής και Ν. Αμερικής όπου ήδη δραστηριοποιείται σήμερα, ενώ θα κάνει την είσοδό της σε περισσότερες από 20 νέες αγορές μέχρι το 2022. Πρόσφατα παραδείγματα είναι η επιστροφή στη Ρωσία και η έναρξη εξαγωγών σε Κολομβία και Εκουαδόρ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...