Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Grandland X Hybrid4 ...


Το Opel Grandland X Hybrid4 – το πρώτο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό της Γερμανικής μάρκας– βρίσκεται τώρα στις εκθέσεις των διανομέων Opel. Το κομψό Grandland X Hybrid4 συνδυάζει την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1.6L και δύο ηλεκτροκινητήρων, παράγοντας συνολικά 221kW (300hp). Η κατανάλωση καυσίμου WLTP1 (σταθμισμένη, στο μικτό κύκλο) είναι 1,4-1,3 l/100 km με CO2 32-29 g/km (NEDC2: 1,6-1,5 l/100 km, 36-34 g/km CO2). Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Opel ήδη διατίθεται στη Γερμανία, με ελκυστικές, μηνιαίες χρεώσεις leasing από 399€. Στην Ελλάδα, το τετρακίνητο μοντέλο διατίθεται με ανώτερο εξοπλισμό στην έκδοση Exclusive στην τιμή των 49.900€. Οι οδηγοί του Grandland X Hybrid4 επωφελούνται από τη νομοθεσία που προβλέπει μηδενικό φόρο παροχής σε είδος, εφόσον το όχημα εκπέμπει λιγότερο από 50γραμ. CO2 και η λιανική τιμή προ φόρων δεν ξεπερνά τις 40.000€. To Opel Grandland X Hybrid4 εντάσσεται στη στρατηγική του κατασκευαστή για την επίτευξη μελλοντικών στόχων εκπομπών CO2. Μαζί με το νέο Opel Corsa-e, συμβάλλει στον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της προϊοντικής γκάμας μέχρι το 2024.


Δύο ηλεκτροκινητήρες και ένας θερμικός κινητήρας: ισχυρές υβριδικές επιδόσεις

Το σύστημα κίνησης του Grandland X Hybrid4 περιλαμβάνει: έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6 λίτρων, 147 kW/200 hp - πιστοποιημένο κατά WLTP και συμμορφούμενο με το πρότυπο Euro 6d-TEMP - ειδικά προσαρμοσμένο για υβριδική χρήση. Ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες (εμπρός: 81kW/110hp, πίσω: 83kW/113hp), με κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,2 kWh. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας είναι συνδεδεμένος με ένα οκτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και το διαφορικό  είναι ενσωματωμένα στον πίσω άξονα, παρέχοντας ελκτική πρόσφυση σε όλους τους τροχούς, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Το Opel Grandland X Hybrid4 μπορεί να καλύψει έως 59 km αμιγώς με ηλεκτροκίνηση κατά το πρότυπο WLTP1 (67-69km σύμφωνα με το NEDC2). Έρευνες έχουν δείξει ότι στη Γερμανία, το 80% όλων των καθημερινών μετακινήσεων δεν υπερβαίνει τα 50 km, επομένως, για τους πελάτες αυτούς, το Grandland X Hybrid4 θα μπορούσε να λειτουργεί συνεχώς με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το Grandland X Hybrid4 θα διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας – “Electric”, “Hybrid”, “AWD” and “Sport” – ώστε οι οδηγοί να επιλέγουν ανάλογα με τις επιθυμίες τους ή τις συνθήκες οδήγησης. Για παράδειγμα, με την επιλογή “Hybrid” ενεργοποιείται αυτόματα η πλέον αποδοτική λειτουργία, που επιτρέπει την αυτόματη αλλαγή σε “Electric” για μηδενικούς ρύπους όταν το όχημα κινείται σε αστικά κέντρα. Το “e-Save” διατηρεί διαθέσιμη την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία υψηλής τάσης για μετέπειτα χρήση, π.χ. για οδήγηση σε περιοχές όπου επιτρέπεται μόνον η κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων. Το “Sport” υπόσχεται πιο δυναμική οδήγηση, συνδυάζοντας την ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα. Τέλος, η επιλογή “AWD” παρέχει μέγιστη ελκτική πρόσφυση σε όλα τα είδη δρόμων. Πέραν του εκδημοκρατισμού των καινοτομιών με τα υπερσύγχρονα συστήματα κίνησης, το Grandland X Hybrid4 αποδεικνύει ότι η Opel φροντίζει πάντα για τις ανάγκες των πελατών. Για παράδειγμα, η μπαταρία είναι εγκατεστημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα για μεγιστοποίηση του χώρου επιβατών και αποσκευών. Καθώς η ηλεκτρική ενέργεια είναι πιο οικονομική από τη βενζίνη, οι οδηγοί μπορούν να εξοικονομούν χρήματα με την τακτική επαναφόρτιση της μπαταρίας, αντί του ανεφοδιασμού με καύσιμο. Ανάλογα με τις τοπικές τιμές και τις αποστάσεις που διανύονται, αυτό μπορεί να μειώσει σημαντικά το συνολικό κόστος λειτουργίας. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τον τύπο που φορτιστή που χρησιμοποιείται. Εκτός από το καλώδιο που παρέχεται με το όχημα για φόρτιση σε οικιακή πρίζα, η Opel θα προσφέρει συσκευές για ταχεία φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς και επιτοίχιους φορτιστές (wallboxes) στο σπίτι. Για παράδειγμα, η μπαταρία φορτίζεται πλήρως σε περίπου δύο ώρες σε επιτοίχιο πίνακα 7,4 kW. Για ακόμα ευκολότερη φόρτιση, το Grandland X Hybrid4 μπορεί να επωφελείται από τις εξειδικευμένες λύσεις για ηλεκτροκίνητα οχήματα της Free2Move Services (brand του Ομίλου PSA). Αυτές χρησιμοποιούνται εύκολα μέσω της εφαρμογής “myOpel”. Η προσφορά θα περιλαμβάνει κάρτα φόρτισης για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, και μία λειτουργία προγραμματισμού ταξιδιού, που προτείνει τις καλύτερες διαδρομές με βάση την υπόλοιπη αυτονομία και τη θέση των σταθμών φόρτισης κατά μήκος της διαδρομής. Η συνδεδεμένη πλοήγηση μέσω του συστήματος infotainment Navi 5.0 IntelliLink αναλαμβάνει την καθοδήγηση μέχρι τον επιλεγμένο σταθμό φόρτισης. Η εφαρμογή “myOpel” επιτρέπει τον έλεγχο της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας ή τον προγραμματισμό μιας ώρας φόρτισης στον επιτοίχιο φορτιστή στο σπίτι. Οι ιδιοκτήτες του Grandland X Hybrid4 μπορούν επίσης να ελέγχουν τα συστήματα κλιματισμού ή θέρμανσης μέσω τηλεχειρισμού, άνετα από καθιστικό τους. Το Grandland X Hybrid4 θα προσφέρει επίσης τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής Opel Connect (η διαθεσιμότητα των υπηρεσιών ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα). Χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation με πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, έλεγχος σημαντικών δεδομένων του οχήματος μέσω εφαρμογής, άμεση σύνδεση με οδική βοήθεια και κλήση έκτακτης ανάγκης χαρίζουν σε οδηγό και επιβάτες πρόσθετη ξεγνοιασιά. Η πρόσβαση σε βοήθεια γίνεται μέσα σε δευτερόλεπτα, πιέζοντας απλά τον κόκκινο διακόπτη. Εάν οι προεντατήρες ζωνών ασφαλείας ή οι αερόσακοι ενεργοποιηθούν, η κλήση έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται αυτόματα.


Ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης

Το Grandland X Hybrid4 διαθέτει σύστημα ανατροφοδότησης πέδησης για την ανάκτηση της ενέργειας που παράγεται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση, το οποίο μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόδοση. Για περαιτέρω αξιοποίηση του ηλεκτρικού συστήματος υψηλής τάσης, το Grandland X Hybrid4 εφοδιάζεται με ηλεκτρικό συμπιεστή AC και ηλεκτρικό καλοριφέρ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι