Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η εταιρία logistics DPD με Nissan e-NV200 ...


Η εταιρία μεταφορών και logistics DPD, έχει υπογράψει μια συμφωνία - ορόσημο με τη Nissan Motor GB για 300 e-NV200. Η συγκεκριμένη παραγγελία θα υπερτριπλασιάσει τον υπάρχοντα στόλο με ΕVs της DPD, ο οποίος θα ανέλθει στα 450 οχήματα, έως τον Μάιο. Η εταιρεία, μέχρι το τέλος του έτους, στοχεύει το 10% των οχημάτων της να είναι ηλεκτρικά και στις 68 αποθήκες της, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να καταστεί η πιο υπεύθυνη και βιώσιμη εταιρεία παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στο κέντρο της πόλης και ηγέτιδα στα ηλεκτρικά οχήματα, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Nissan e-NV200 αποτελεί ήδη την πλειοψηφία του στόλου της DPD. Τα νέα οχήματα θα αποσταλούν στις αποθήκες της εταιρείας, σε ολόκληρο τo Ηνωμένο Βασίλειο, τις ερχόμενες εβδομάδες, όπου θα χρησιμοποιηθούν για τοπικές παραδόσεις πολλαπλών στάσεων, διανύοντας μέχρι και 160 χιλιόμετρα την ημέρα. Μέχρι στιγμής, η αξιολόγηση από τους οδηγούς ήταν πολύ θετική, χάρη στην ήσυχη και χαλαρωτική οδήγηση που προσφέρει το μοντέλο, με την εταιρεία να αφιερώνει χρόνο στην εκπαίδευση των υπαλλήλων της, σχετικά με τον τρόπο προσαρμογής στην οδήγηση ενός ηλεκτρικού οχήματος. Η DPD θα φορτίζει τα οχήματα στις εγκαταστάσεις της κατά τη διάρκεια της νύχτας και θα αποφασίσει τον τρόπο αξιοποίησης των EVs, σε καθημερινή βάση, χρησιμοποιώντας δικά της συστήματα υπολογισμού και βελτιστοποίησης διαδρομών. Αντικατοπτρίζοντας με μεγάλη ακρίβεια τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης, το Nissan e-NV200 επιτρέπει στον οδηγό του να διανύσει από 200 χλμ σε συνδυασμένο κύκλο οδήγησης, έως και 301 χλμ σε συνθήκες πόλης, με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με τις δοκιμές του WLTP. Χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία μπαταριών με το νέο Nissan LEAF και χωρίς να έχει αυξηθεί το μέγεθος της μπαταρίας, οι χρήστες του e-NV200 δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσουν κανένα συμβιβασμό στο χώρο ή τη χωρητικότητα του φορτίου. Ο Dwain McDonald, Διευθύνων Σύμβουλος της DPD, δήλωσε: "Αυτή είναι μια πραγματική ημέρα - ορόσημο για τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τον κλάδο των ταχυμεταφορών. Αυτά τα οχήματα αλλάζουν τον τρόπο που εργαζόμαστε. Αναθεωρούμε και ανασχεδιάζουμε τον τρόπο με τον οποίο παραδίδουμε αγαθά, τώρα και στο μέλλον, με διαφορετικά δίκτυα διαδρομών και νέους τύπους αποθηκών. Είναι μια μικρή επανάσταση για τον κλάδο μας και τα ηλεκτρικά, άνευ εκπομπών ρύπων οχήματα, βρίσκονται στην καρδιά αυτού του οράματος.” Ο Peter McDonald, Διευθυντής Εταιρικών Πωλήσεων της Nissan Motor GB, δήλωσε: "Είναι συναρπαστικό να βλέπουμε μια εταιρεία που βασίζεται στην έγκαιρη παράδοση αγαθών και με ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα, να αποδεικνύει ότι ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να λειτουργήσει γι 'αυτή, δεσμευόμενη παράλληλα για μείωση του αποτυπώματός της σε άνθρακα. Διαβλέπουμε την αυξημένη ζήτηση για το e-NV200, καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν μια εναλλακτική λύση με την ηλεκτροκίνηση. 


Σ’ αυτές τις επιχειρήσεις, η Nissan είναι σε θέση να προσφέρει ένα φανταστικό προϊόν και μάλιστα γρήγορα." Το 100% ηλεκτρικό φορτηγό e-NV200 είναι εύκολο να φορτωθεί, καθώς το δάπεδο της καρότσας απέχει μόλις 52 εκατοστά από το έδαφος. Παράλληλα διαθέτει χώρο φόρτωσης 4,2 m³, αρκετό για να χωρέσει δύο παλέτες ή φορτίο μέχρι 701 kg. Με το ευρύ άνοιγμα στις πίσω πόρτες, όπως και με τις συρόμενες πλευρικές, η φόρτωση είναι γρήγορη και εύκολη. Το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί για τη δημιουργία ενός πρακτικού γραφείου, ενώ οι εύχρηστοι αποθηκευτικοί χώροι είναι άφθονοι και σε κοντινή απόσταση από το κάθισμα του οδηγού. Για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να μετακινήσουν επιβάτες ή πλήρωμα, το e-NV200 Evalia αποτελεί ιδανική επιλογή. Χάρη στα έξυπνα σπονδυλωτά καθίσματα υπάρχει πλεονάζων χώρος για αποσκευές ή εργαλεία. Αυτή τη στιγμή, το Nissan e-NV200 Εvalia, είναι το μόνο 100% ηλεκτρικό επταθέσιο όχημα που διατίθεται στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα το Nissan e-NV200 Evalia είναι η τέλεια λύση για ταξί και συναφείς μεταφορικές υπηρεσίες. Το e-NV200, εξοπλισμένο με την αναβαθμισμένη μπαταρία των 40kWh, είναι διαθέσιμο με τιμή που ξεκινά από τις 36.490 ευρώ. Στην επταθέσια επιβατική έκδοσή του Evalia, διατίθεται με τιμή εκκίνησης στις 37.990 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Nissan, είναι διαθέσιμες: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...