Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΦΙΛΜΠΑ - Club Subamaniacs ...


Η ΦΙΛΜΠΑ σε συνεργασία με το "Club Subamaniacs" και την εταιρεία εκδηλώσεων "Enalia" διοργάνωσαν το τριήμερο 7-8-9 Φεβρουαρίου την Πανελλήνια Συνάντηση των μελών του Club, στην Πάτρα, με αφορμή την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Σχεδόν 100 αυτοκίνητα ήρθαν από όλα τα μέρη της Ελλάδας, με πάνω από 240 μέλη και φίλους του κλαμπ, να επιβεβαιώνουν την δυναμικότητα. Η προσέλευση άρχισε από την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου και το Check -in άρχισε από νωρίς στο ξενοδοχείο, όπου οι συμμετέχοντες πήραν μια πρώτη γεύση από την ζεστή φιλοξενία. Ακολούθησε δείπνο στην Ψησταριά «ΛΟΡΔΟΣ» και μεταμεσονύχτια διασκέδαση σε νυχτερινό κέντρο. Το Σάββατο το πρόγραμμα ήταν γεμάτο, αφού μετά το πρωινό στο ξενοδοχείο πάνω από 50 Subaru όδευσαν μέχρι την ιστορική Achaia Clauss, όπου πάνω από 100 μέλη του Subamaniacs επισκέφθηκαν τον χώρο και ξεναγήθηκαν υποδειγματικά, ζώντας μια μοναδική εμπειρία. Φυσικά η δοκιμή των προϊόντων αλλά και η αγορά αναμνηστικών ήταν στο πρόγραμμα. Ακολούθως και δράττοντας της ευκαιρίας, με τον πολύ καλό καιρό να είναι σύμμαχος ακολούθησε γεύμα στο εστιατόριο «Πεινακοθήκη» στην παραλία του Μονοδενδρίου και χαλαρό καφεδάκι στα μαγαζιά της περιοχής. Το βράδυ της ίδιας μέρας η «επίσημη» εκδήλωση για την κοπή πίτας πραγματοποιήθηκε στο  ξενοδοχείο, σε μια πολύ όμορφη δεξίωση με πλούσιο και ποιοτικό φαγητό, ζωντανή μουσική και την διασκέδαση στο μάξιμουμ. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πάνω από 200 μέλη και φίλοι του Club και η κοπή πίτας μεταμορφώθηκε σε μια πραγματική φιέστα για το Subamaniacs, με το γλέντι να κρατάει μέχρι αργά. 


Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, το σκηνικό μεταφέρθηκε στην πίστα της KartMania (Βραχναίικα Πατρών) όπου τα 80 αυτοκίνητα του Club δημιούργησαν ένα κυκλοφοριακό κομφούζιο εντός πίστας, για τις ανάγκες της φωτογράφισης και των βίντεο. Αμέσως μετά οι «τυπικότητες» τελείωσαν και ακολούθησε το Track Day όπου ανέλαβαν τα χρονόμετρα και τα πειράγματα ανάμεσα στους συμμετέχοντες έδωσαν και πήραν. Φυσικά μοναδικός κερδισμένος ήταν το θέαμα, αφού εκατοντάδες θεατές είχαν γεμίσει τις κερκίδες για να απολαύσαν αυτή την πρωτόγνωρη για τα Πανελλήνια δεδομένα μαζική εκδήλωση. Μετά το Track Day, το Café της πίστας ανέλαβε την ικανοποίηση των ουρανίσκων με απόλυτη επιτυχία, αφού η προσπάθεια των ανθρώπων της πίστας ήταν φανερή για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Μετά το τέλος του γεύματος και τις απαραίτητες ευχές και χαιρετισμούς, όλα τα μέλη του Subamaniacs πήραν τον δρόμο της επιστροφής.  


Λίγα λόγια για το "Subamaniacs" σύμφωνα με τη διαχειριστική ομάδα.

Τι να πεις … και τι να γράψεις σε λίγες γραμμές. Το μεγαλύτερο , πολυπληθέστερο και μακράν πιο μάχιμο στα πάντα φόρουμ Subaru στην Ελλάδα. Όμως δεν είναι ένα απλό φόρουμ , είναι μια μεγάλη παρέα παντελώς διαφορετικών ανθρώπων , με διαφορετικό κοινωνικό background που έχουν ένα κοινό πάθος … τα υπέροχα αμάξια με το σήμα των Πλειάδων. Τέλος του 2004, αρχές 05 μια ετερόκλητη παρέα ξεκινάει ένα απλό φόρουμ με σκοπό την καθημερινή επικοινωνία λίγων φίλων και τον συντονισμό διαφόρων δράσεων γύρω από τα Subaru. Ακολουθεί μια ξέφρενη πορεία μέσα στα τρελά χρόνια της ηλεκτρονικής ανάπτυξης με την παρέα να μεγαλώνει , τις δραστηριότητες να αυξάνονται και μέχρι το 2014 το φόρουμ που ξεκίνησε σαν μια απλή σελίδα έφτασε  να αριθμεί 1000 μέλη , συμμετοχές σε αγώνες GTTC, RWYB, drag αγώνες, άπειρες οργανώσεις trackday Μέγαρα, Καρτόδρομο , αγώνες αντοχής off road, 4 ώρους αντοχής στις Σέρρες και ιδιαίτερη έντονη δραστηριότητα στους στίβους μάχης στον ΑΒ και στην ΒΡ. Η ξέφρενη πορεία του FB όμως δείχνει τον νέο δρόμο εξέλιξης. Τα φόρουμ σβήνουν και η αμεσότητα του FB κερδίζει έδαφος  με την ομάδα πλέον να αριθμεί σχεδόν 2000 μέλη, με ποσοστό ενεργών χρηστών 90% σε ημερήσια βάση!!! νούμερα ρεκόρ για Ελληνική αυτοκινητιστική ομάδα. Πλέον υπάρχει δομημένη οργάνωση , Διαχειριστική Ομάδα που συντονίζει τα μέλη ενώ καθιερώνεται η ετήσια κοπή πίτας σε διαφορετικούς προορισμούς ανά την Ελλάδα. Το SUBAMANIACS όχι μόνο ξεπέρασε την γενικότερη κρίση αλλά δυνάμωσε ακόμα περισσότερο χάρη στο ενδιαφέρον και την δράση των μελών του , χάρη στο μη αποστειρωμένο αυτοκινητιστικό χαρακτήρα του , στο «οικογενειακό» κλίμα αλλά και λόγω του πάθους και έντασης μέσα από διαμάχες , κόντρες, πατήματα και ίντριγκες στα στέκια.

SUBAMANIACS και ξερό ψωμί !!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...