Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To Nissan LEAF στο Υ.Π.Ε.ΚΑ. ...


To Nissan LEAF στην υπηρεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., παρέχει το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για τις μετακινήσεις των στελεχών του ΥΠΕΚΑ, στο πλαίσιο των μέτρων και των κινήτρων που εξετάζονται για την ηλεκτροκίνηση, σε συνεργασία με ειδικούς και φορείς της αγοράς. Σε εκδήλωση, παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κυρίου Κωστή Χατζηδάκη, παρουσιάστηκαν σήμερα οι πράσινες δράσεις του υπουργείου, με την παραλαβή των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στην κατεύθυνση της προώθηση της ηλεκτροκίνησης στο δημόσιο. Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, είχε την ευκαιρία να καθίσει πίσω από το τιμόνι του Nissan LEAF, όπου και ενημερώθηκε για την πρωτοποριακή τεχνολογία του αμιγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το Nissan LEAF, αποτελεί την αιχμή του δόρατος της στρατηγικής Intelligent Mobility της Nissan, καθώς διαθέτει πρωτοποριακή τεχνολογία και σχεδιασμό που το καθιστά την βέλτιστη επιλογή αγοράς στην κατηγορία του. Με την μπαταρία των 40 kWh που αποδίδει 389 χλμ σε αστικό κύκλο οδήγησης, με βάση τα νέα ρεαλιστικά πρότυπα κατανάλωσης και εκπομπών του WLTP, το LEAF προσφέρει στον οδηγό του μια ασφαλή και δυναμική εμπειρία οδήγησης. Επιπλέον, το πρωτοποριακό μοντέλο, διαθέτει πλήθος νέων, καινοτόμων τεχνολογιών, όπως το Nissan ProPILOT, το ProPILOT Park και το e-Pedal, τα οποία αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλή στους αγοραστές του. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο έχει κερδίσει πολλά βραβεία για την πρωτοποριακή τεχνολογία και τις επιδόσεις του. Μόλις πρόσφατα, το Nissan LEAF απέσπασε πέντε αστέρια από το Green New Car Assessment Program, τη νέα πρωτοβουλία της Ευρώπης για την προώθηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών, για φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα. Επιπλέον, έχει λάβει βαθμολογίες ασφάλειας 5 αστέρων, τόσο από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (Euro NCAP), όσο και από το Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας. Το νέο Nissan LEAF είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από τις 33.990€.
Περισσότερες πληροφορίες για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Nissan, είναι διαθέσιμες: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ