Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Continental WinterContact TS 860 S ...


Το εξελιγμένο χειμερινό WinterContact TS 860 S ™ διαθέτει η Continental, ανταποκρινόμενη στις ποικίλες ανάγκες κατασκευαστών και οδηγών αυτοκινήτων υψηλής απόδοσης, για ένα ελαστικό με χαρακτηριστικά sport οδήγησης, που απευθύνεται σε σπορ οχήματα και πολυτελείς λιμουζίνες μεγάλης ιπποδύναμης. Το υψηλής απόδοσης WinterContact TS 860 S αντικατέστησε 2, επίσης, κορυφαία χειμερινά ελαστικά, το ContiWinterContact TS 830 P και το  WinterContact TS 850 P, τα οποία, στο παρελθόν, σκόραραν top βαθμολογίες σε πολλά ανεξάρτητα tests περιοδικών και auto clubs, ενώ ήταν και αυτά πολύ δημοφιλή στις αυτοκινητοβιομηχανίες, ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Ο σχεδιασμός του WinterContact TS 860 S ™  επικεντρώνεται στις μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, στην ακρίβεια του χειρισμού στον στεγνό δρόμο, καθώς και στις κορυφαίες ιδιότητες χειρισμού στο χιόνι. Εξειδικευμένο στη χειμωνιάτικη χρήση, το TS 860 S™ πετυχαίνει μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, χάρη σε μια διευρυμένη ζώνη χάραξης στο κέντρο του πέλματος, η οποία προσφέρει μεγάλη επιφάνεια, μέσω της οποίας αναπτύσσεται η πρόσφυση. Αντίστοιχα, η στιβαρή και φαρδιά χάραξη του «ώμου» του ελαστικού προσφέρει μέγιστη πρόσφυση, για απόκριση ακριβείας στο τιμόνι, ενώ η πρωτοποριακή χάραξη του πέλματος, με τα πολλά αυλάκια, «κουμπώνει» στο χιόνι, επιτρέποντας τη σπορ οδήγηση ακόμη και στους χειμωνιάτικους δρόμους, που συναντάμε σε περιοχές της Ελλάδας, με μέσο όρο θερμοκρασίας κάτω από 7°C. Το WinterContact TS 860 S ™ έχει περάσει με επιτυχία τις δοκιμές στο χιόνι, για το σύμβολο "3 peak mountain snowflake" το οποίο δείχνει ότι το ελαστικό καλύπτει τα κριτήρια απόδοσης για απαιτητική οδήγηση σε χιονισμένο οδόστρωμα. Ακόμη, σε επίπεδο ετικέτας EU (Tire Label), το ελαστικό πέτυχε βαθμολογία Group C, για την πρόσφυση στο βρεγμένο, και ανάλογα με τις προδιαγραφές,  βαθμολογία Group B, C ή E για την αντίσταση κύλισης.  Σε επίπεδο θορύβου, το ελαστικό είναι πολύ αθόρυβο και έλαβε το σύμβολο με 2 μαύρες μπάρες. Η Continental  διαθέτει το ελαστικό σε διάφορες διαστάσεις, για ζάντες 16 έως 22 ίντσες, κάποιες από τις οποίες έχουν τεχνολογία SSR runflat  και ContiSilent για αθόρυβη χρήση. Το WinterContact TS 860 S ™ διατίθεται σε πλάτη μεταξύ 195 και 315 χιλιοστά, με  προφίλ 30 έως 60 τοις εκατό και είναι εγκεκριμένο για ταχύτητες μέχρι και 300 km/h, ανάλογα με τον δείκτη ταχύτητας (H/V/W/Y).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...