Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόταση Συμμετοχής των PROTO Cars ...


Αγαπητοί κύριοι, 

Με δεδομένο πως προετοιμάζετε τα πρωταθλήματα και το αγωνιστικό πρόγραμμα της νέας αγωνιστικής περιόδου για τους αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα θέλαμε να λάβετε υπόψιν σας την πρότασή μας σχετικά με τη συμμετοχή των αγωνιστικών αυτοκινήτων τύπου PROTO στο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2020.  Προτείνουμε να δημιουργηθεί μία ξεχωριστή κατηγορία με την ονομασία PRN ή Proto Cars στην οποία θα προσμετρούν και θα βαθμολογούνται αποκλειστικά και μόνο, τα αυτοκίνητα τα οποία εντάσσονται στον κανονισμό της ομάδος PRN που δημοσιεύτηκε από την ΟΜΑΕ τον Φεβρουάριο του 2019. Στην νέα αυτή κατηγορία δεν θα περιλαμβάνονται αυτοκίνητα ούτε της κατηγορίας C1, ούτε της κατηγορίας C2, έτσι ώστε να μην υπάρχει οποιαδήποτε εμπλοκή σε επίπεδο εθνικών τίτλων των συγκεκριμένων κατηγοριών και να μην χάνεται το ενδιαφέρον πληρωμάτων που έχουν ήδη αυτοκίνητα της C1 και της C2 και διεκδικούν τους συγκεκριμένους τίτλους.
Στο πλαίσιο αυτό τα αυτοκίνητα PRN ή Proto Cars θα παίρνουν κατάταξη και θα βαθμολογούνται σε επίπεδο γενικής κατάταξης, πρωταθλήματος ή κυπέλλου και θα διεκδικούν ξεχωριστό δικό τους έπαθλο με βάση την κατηγορίας τους. 


Θεωρούμε πως ένας τέτοιου είδους σχεδιασμός δεν θα επηρεάσει στο παραμικρό τον προγραμματισμό που έχουν ήδη κάνει συναθλητές μας για την προσεχή αγωνιστική περίοδο, αλλά και τα προηγούμενα χρόνια συνολικά. Παράλληλα, θα δώσει την ευκαιρία στους τρεις αθλητές που ήδη έχουν στην Ελλάδα έτοιμα τέτοια αυτοκίνητα να συμμετέχουν στους ελληνικούς αγώνες ράλλυ ενώ θα κάνει και πρόσφορο το έδαφος σε αθλητές που επιθυμούν να επενδύσουν σε νέα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ως αποτέλεσμα η εικόνα των ελληνικών αγώνων στο σύνολό της θα αναβαθμιστεί σημαντικά και γίνει πιο ελκυστική για το κοινό στις ειδικές διαδρομές. 


Με εκτίμηση
Ευθύμιος Χαλκιάς
Ιωάννης Μπίστας
Ξενοφών Νικολόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...