Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Finale ...


Με ιδανικό τρόπο έπεσε η αυλαία του EKO Racing Dirt Games για το 2019, με τους Γιώργο Ζυμαριδή και Χαράλαμπο Γαζετά να πανηγυρίζουν τον τίτλο στις κατηγορίες των 600 και 750 κ.εκ., αντίστοιχα.
Το EKO Racing Dirt Games για το 2019 ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, αφού ο 6ος και τελευταίος γύρος του θεσμού χαρακτηρίστηκε από πλούσιο θέαμα, εξαιρετικές επιδόσεις και έντονο συναγωνισμό. Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές και η μικτή διαδρομή των 2,1 χιλιομέτρων βρέθηκε σε πολύ καλή κατάσταση επιτρέποντας στους οδηγούς να σημειώσουν κορυφαίους χρόνους. Παράλληλα, ο κόσμος έδωσε δυναμικό παρών με όλα να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ιδανικού σκηνικού.
Μπορεί όλα να ήταν ανοικτά στη μάχη του τίτλου για τις κατηγορίες των 600 κ.εκ. και των 750 κ.εκ., αλλά αυτό δεν απέτρεψε τους οδηγούς από το να κινηθούν στο όριο. Στα 600, οι Γιώργος Ζυμαρίδης και Παναγιώτης Ρουστέμης ήταν οι βασικοί διεκδικητές του Κυπέλλου, με τον κάτοχο του τροπαίου τα δύο τελευταία χρόνια να καταφέρνει στο τέλος να επαναλάβει και φέτος την επιτυχία του. Η εξέλιξη του αγώνα ήταν αρκετά δραματική, αφού ο Ζυμαρίδης αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην πρώτη του προσπάθεια από συμπλέκτη, με αποτέλεσμα τα επόμενα τρία να έχουν για τον ίδιο χαρακτήρα “ζωής και θανάτου”. Την ίδια ώρα, ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Planet Kartcross αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το χταπόδι της εξάτμισης του Kamikaz 3, το οποίο δεν λύθηκε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. 


Ο Ζυμαρίδης από την πλευρά του δεν πτοήθηκε και “απογείωσε” το La Base RX-01 μετά την ατυχία του πρώτου περάσματος, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει το πολυπόθητο Κύπελλο για 3η συνεχόμενη χρονιά. Μάλιστα, διεκδίκησε μέχρι τέλους τη νίκη στην κατηγορία από τον Ιταλό Marcello Gallo, αλλά στο τέλος περιορίστηκε στη 2η θέση για μόλις 0,8 δλ.! Ο Πρωταθλητής Ιταλίας Rallycross κατάφερε να επικρατήσει στα 600 κ.εκ. οδηγώντας το SR Crosscar, όντας εξαιρετικά ταχύς σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στο βάθρο, τους προαναφερθέντες ακολούθησε ο νεαρός ταλαντούχος Diego Varela με το La Base RX-01, ο οποίος δικαίωσε τους Ισπανούς που τον θεωρούν μεγάλο ταλέντο. Όμως, σπουδαία εμφάνιση πραγματοποίησε σήμερα και ο Γιάννης Ρέγγος, ο οποίος αναδείχθηκε 4ος στην κατηγορία σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους! Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να κατακτήσει και το Έπαθλο Ιδιωτών με το Semog Bravo, απέναντι σε εξαιρετικούς αντιπάλους και να ολοκληρώσει με ιδανικό τρόπο τη χρονιά. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν ο άτυχος Παναγιώτης Ρουστέμης και ο Νώντας Καρανικόλας με ακόμα ένα La Base RX-01. Ανάμεσα στους συνδυασμούς που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα, συγκαταλέγεται ο νεαρός Φώτης Σωτηρόπουλος που εγκατέλειψε με το SR Crosscar από πρόβλημα στον κινητήρα. Στις μύτες των ποδιών μας, όμως, μας κράτησε και η μάχη στην κατηγορία των 750 κ.εκ.! Από την αρχή της ημέρας, ο Χαράλαμπος Γαζετάς με το Speedcar XTrem έδειχνε να έχει ένα μικρο προβάδισμα έναντι του έτερου διεκδικητή του τίτλου, Γιώργου Γεωργίου με το Semog Bravo. Ο περσινός κάτοχος του Επάθλου στα δύο τελευταία περάσματα κινήθηκε πολύ γρήγορα με το Speedcar και όχι μόνο εξασφάλισε για ακόμα μία χρονιά το έπαθλο, αλλά κέρδισε και την κατηγορία στον αγώνα! Βλέπετε, μπορεί ο Γεωργίου να έχασε πολύτιμο έδαφος προς το τέλος της ημέρας, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για τον Νίκο Θωμά, ο οποίος από το πρώτο σκέλος κινήθηκε εξαιρετικά γρήγορα! Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο Γαζετάς επικράτησε στο τέλος μόλις για 0,3 δευτερόλεπτα επί του Κύπριου Νίκου Θωμά με το Speedcar XTrem, την ώρα που ο Γεωργίου τους ακολούθησε στο βάθρο. 


Στην κατηγορία Junior, για ακόμα μία φορά ταχύτερος αναδείχθηκε ο νεαρός Κώστας Τακιδέλης με το Speedcar XTrem, με τον Αχιλλέα Χριστοδούλου να ακολουθεί από κοντά με το La Base RX-01. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι τις εντυπώσεις έκλεψε και ο Γιούρκας Σεϊταρίδης στην πρώτη του εμφάνιση στο χώρο των αγώνων, καταφέρνοντας με το Speecar XTrem να βελτιώνει τους χρόνους του σε κάθε πέρασμα. Παράλληλα, όσοι τυχεροί βρέθηκαν στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και τον Πρωταθλητή Drift Χρήστο Χαντζαρά να προσφέρει πλούσιο θέαμα με Camotos και Speedcar! Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, ταχύτερος όλων και νικητής στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ., αναδείχθηκε ο Κώστας Κόρακας με το Mitsubishi Lancer EVO IX, καταφέρνοντας να επικρατήσει επί του Παναγιώτη Ρουστέμη με το Mitsubishi Lancer EVO X. Ο Γιώργος Δήμος με το Ford Escort RS2000 και ο Νίκος Χρέππας με το Peugeot 106 Rallye, ήταν οι ταχύτεροι στις κατηγορίες έως 2.000 κ.ε.κ και 1.400-1.600 κ.εκ., αντίστοιχα. Τέλος, σε αυτή έως τα 1.400 κ.εκ. νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Μουρτζούκος με το MG ZR 105. Με αυτόν τον τρόπο έπεσε η αυλαία του 2019 για το EKO Racing Dirt Games. Μια σεζόν με συναγωνισμό, εξαιρετικές και ποιοτικές συμμετοχές, πλούσιο θέαμα για τους φίλους των αγώνων, αλλά και έντονα συναισθήματα. Όσο επιτυχημένη και αν ήταν η φετινή χρονιά, η ομάδα του Dirt Games δεν σταματάει εδώ. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο λέει ο σοφός ελληνικός λαός και σίγουρα θα γίνει ότι είναι απαραίτητο έτσι ώστε το 2020 να είναι ακόμα καλύτερο. Σε κάθε επίπεδο! Ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Ολυμπία Οδος και η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

Δηλώσεις νικητών


Γιώργος Ζυμαρίδης: “Πραγματικά αισθάνομαι υπέροχα. Καταφέραμε να κατακτήσουμε το Έπαθλο Ομάδων και σήμερα το Κύπελλο Οδηγών για 3η συνεχόμενη χρονιά. Δεν νομίζω ότι μπορώ να ζητήσω κάτι άλλο. Σίγουρα, ήταν δύσκολο το φετινό Κύπελλο, αφού είναι φανερό το επίπεδο ανεβαίνει συνεχώς. Ο Παναγιώτης Ρουστέμης, με τον οποίο και διεκδικήσαμε τον τίτλο μέχρι το τέλος, φέτος έχει διαχειριστεί εξαιρετικά το Πρωτάθλημα. Εμείς καταφέρναμε να βελτιώνουμε τους χρόνους και τις επιδόσεις μας, αλλά ήταν πάντα εκεί! Κάτι που αποδεικνύεται μέχρι και σήμερα, αφού περιμέναμε μέχρι το τελευταίο πέρασμα για να δούμε τι θα γίνει.”



Χαράλαμπος Γαζετάς: “Νιώθω πολύ χαρούμενος! Όπως πέρσι, έτσι και φέτος καταφέραμε να κατακτήσουμε το Έπαθλο. Και μάλιστα ακριβώς την ίδια ημερομηνία! Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το Crosscar της Speedcar και θέλω να ευχαριστήσω το Γιάννη Χεκιμιάν για τη βοήθεια του στο στήσιμο, αλλά και την Auto Marin για τη στήριξη της. Επίσης, θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συναθλητές μου. Ο αγώνας είχε πολύ συναγωνισμό σήμερα και με το Νίκο Θωμά μας χώρισαν εκατοστά του δευτερολέπτου. Για αυτό θέλω να συγχαρώ τόσο τον Νίκο, όσο και το Γιώργο Γεωργίου.”

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)