Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

General Tire - Nascar Whelen Euro Series ...


Από τον Απρίλιο αυτής της χρονιάς, η General Tire υποστήριξε μια σειρά επτά αγωνιστικών events, με τίτλο NASCAR Whelen Euro Series 2019, ως επίσημος συνεργάτης και προμηθευτής ελαστικών, για όλες τις ομάδες τής σειράς.  Η General Tire εξοπλίζει τις ομάδες με το νέο ελαστικό, NWES GT, σε μέγεθος 11,5 / 27,5 R 15, σε εκδόσεις slick και εκδόσεις για βρεγμένο οδόστρωμα. Όλα τα αγωνιστικά φορούν ακριβώς το ίδιο ελαστικό και στους εμπρός και στους πίσω τροχούς.


Η φετινή σειρά αγώνων NASCAR Whelen Euro Series ολοκληρώθηκε πρόσφατα, με συναρπαστικό τρόπο, στο σιρκουί του Zolder στο Βέλγιο, σφραγίζοντας μια πολύ επιτυχημένη σεζόν. Για το 2019, πρωταθλητής στέφθηκε ο Ολλανδός οδηγός, Loris Hezemans, ενώ ο  Βέλγος Stienes Longin νίκησε στην κατηγορία “Elite 1”, μπροστά στο κοινό της πατρίδας του. 
Ως επίσημος  Partner του NASCAR Whelen Euro Series, η General Tire συνεργάστηκε με όλες τις ομάδες, από το ξεκίνημα  των αγώνων, εξασφαλίζοντας, με τα ελαστικά της, κορυφαίες επιδόσεις, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.  Ο Guy Frobisher, υπεύθυνος του project στην General Tires Ευρώπης, δήλωσε: «Αγωνιζόμαστε με μόνον έναν τύπο ελαστικού, ίδιον σε όλους τους τροχούς, για όλα τα αυτοκίνητα, σε όλα τα σιρκουί. Συνεπώς, το ίδιο ελαστικό πρέπει να αποδώσει εξίσου, είτε πρόκειται για έναν αγώνα στη ζέστη της Ισπανίας, είτε στο κρύο της Μεγάλης Βρετανίας και να ανταποκριθεί στις όποιες άλλες συνθήκες υπάρχουν σε άλλες τοποθεσίες. Οι απαιτητικοί πελάτες μας, είτε πρόκειται για επαγγελματίες οδηγούς αγώνων, είτε για καθημερινούς οδηγούς που χρησιμοποιούν τα ελαστικά General Tire στα αυτοκίνητά τους, έχουν τις ίδιες υψηλές προσδοκίες ποιότητας και απόδοσης, κάθε φορά που κάθονται πίσω από το τιμόνι. Είμαστε ενθουσιασμένοι από την επιτυχία των αγώνων το 2019 και ανυπομονούμε να υποδεχθούμε ακόμα καλύτερη δράση το 2020!»


Η αγωνιστική χρονιά που μόλις ολοκληρώθηκε ήταν η πρώτη από τις έξι, για τις οποίες η General Tire έχει συμφωνήσει να εξοπλίζει τις ομάδες με το ελαστικό NWES GT. Το προϊόν αυτό έχει κατασκευαστεί στην Αμερική, ειδικά για τους πολύ απαιτητικούς αγώνες NASCAR.  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ