Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δοκιμαστικά με ρεκόρ ...


Για ακόμα μια φορά "σπάσανε" τα χρονόμετρα στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας.
Στις δοκιμές του τελευταίου φετινού αγώνα του θεσμού, το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου, τα αναβαθμισμένα θηρία της Formula Saloon οδηγήθηκαν πιο γρήγορα από ποτέ, καταρρίπτοντας το ρεκόρ πίστας από αγωνιστικό αυτοκίνητο 3 φορές (!), στις 3 περιόδους ελεύθερων και χρονομετρημένων δοκιμών. Και στις υπόλοιπες κατηγορίες όμως, καταγράφηκαν εντυπωσιακοί χρόνοι και δημιουργήθηκαν σε καθεμιά τα πολύ ανταγωνιστικά γκρουπ οδηγών τα οποία θα μας κρατήσουν στις μύτες των ποδιών μας στους αγώνες της Κυριακής. Ας δούμε αναλυτικά τι συνέβη στις Χρονομετρημένες δοκιμές κάθε κατηγορίας, αλλά και στο 1ο Σκέλος του Hellenic Time Trial Challenge, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο.

Ομάδα N
Ο Κ. Κάκος με Mitsubishi Lancer Evo IX N4 είχε δείξει τις προθέσεις του από τα Ελεύθερα δοκιμαστικά, και στα Χρονομετρημένα έριξε κι άλλο το χρόνο του, στο 1:06.455. Έτσι, είναι εκείνος που θα ξεκινήσει από την 1η θέση του grid, ενώ δίπλα του θα βρεθεί ο Β. Κοκλάνης, με ίδιο αυτοκίνητο, που πέτυχε 1:08.876. Με 16 αυτοκίνητα να συμμετέχουν στην κλάση Ν2 είναι λογικό να περιμένουμε μάχες, και τα αποτελέσματα των δοκιμών συνηγορούν σε αυτό. Η επίδοση του Π. Ρέκκα με Citroen Saxo VTS, 1:11.037, τον έφερε στην 3η θέση της εκκίνησης και τον έκανε του χάρισε τον τίτλο του γρηγορότερου συνδυασμού της «μικρής» κλάσης. Όμως η πολύ μικρή διαφορά του από τα Peugeot 106 του Α. Μενούνου και του «Geo», που σταμάτησαν το χρονόμετρο στο 1:11.126 και 1:11.330, αντίστοιχα, αλλά και το ότι άλλοι 3 οδηγοί της Ν2 ήταν μέσα στο «11», είναι αρκετά ενδεικτικό για τις μάχες που πρόκειται να δούμε την Κυριακή. 

Ομάδα Α
Στην pole position θα βρεθεί ο... συνήθης ύποπτος της κατηγορίας, Π. Ευθυμίου με Ford Escort Cosworth, αφού στα πέτυχε χρόνο 1:05.023, και δίπλα του θα έχει τον Γ. Κωνσταντακόπουλο με Mitsubishi Lancer Evo IX, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:06.102. Πίσω τους θα ξεκινήσει μια BMW M3 Ε36 με μακρά Ιστορία στους ελληνικούς αγώνες, αρχικά ως αγωνιστικό του Σ. Τζαβίδα και στη συνέχεια του Δ. Παντελάκη. Σήμερα, ο Κ. Παπαχρήστος σημείωσε με αυτή 1:06.359. Ο ταχύτερος συνδυασμός της Α7 ήταν ο Ε. Αλεξανδρής (Peugeot 206 RC) με 1:08.718, αφήνοντας πίσω τον Β. Σταγιά (Citroen Saxo VTS), στο 1:09.236. Ο Φ. Σταματόπουλος, ο μοναδικός οδηγός της Α6 που έσπασε το «10», με χρόνο 1:09.331, συμπληρώνει την 1η 6άδα. Ο ταχύτερος της Α6 στα ελεύθερα δοκιμαστικά Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic SiR), δεν ολοκλήρωσε παρά μόνο έναν γύρο στα Χρονομετρημένα.

Ομάδα Ε
Ο Ε. Καλκούνος με την πράσινη BMW M3 E30 έριξε το χρόνο του ως το 1:05.757, ξεκαθαρίζοντας ποιος θα ξεκινήσει 1ος τον αγώνα. Παρότι ο Χ. Κύρτσιος (Citroen AX Sport) εμφανίστηκε πολύ βελτιωμένος στα Χρονομετρημένα σε σχέση με τα Ελεύθερα, γράφοντας μέχρι και 1:06.449. Πίσω τους θα ξεκινήσει ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας στην κατηγορία Ι. Λούκος (Citroen Saxo VTS), που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:07.117, με διαφορά 3 εκατοστών από τον Γ. Μαραβέλια (BMW 318 iS) με 1:07.142. Ενώ άλλοι δύο οδηγοί που βρέθηκαν να σημειώνουν κοντινό ταχύτερο γύρο είναι ο Ν. Καραθανάσης με Opel Astra F GSi και 1:08.349 και Π. Κεφαλάς με VW Golf GTi 2.0 και 1:08.691.

Ιστορικά
Το πρωί του Σαββάτου, στα Ελεύθερα δοκιμαστικά των Ιστορικών, ο Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth 4x4) έπιασε το γνωστό, γρήγορο ρυθμό του, σημειώνοντας ταχύτερο γύρο 1:08.779. Δεν επανέλαβε όμως το ίδιο και στα Χρονομετρημένα. Σε αυτά, ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett 1.9 GTE) ήταν εκείνος που σημείωσε από νωρίς τον ταχύτερο γύρο της διαδικασίας, με 1:08.834, και θα ξεκινήσει 1ος την Κυριακή. Παράλληλα, η επίδοση του Ι. Λούκου με VW Golf 1.8, 1:09.428, τον έφερε στην 2η θέση, με διαφορά 0,03" εμπρός από Σταφυλοπάτη, ο οποίος έγραψε τελικά 1:09.458. Πολύ κοντά τους βρέθηκαν και οι Ι. Κάτσικας και Δ. Σκεπασιανός, αμφότεροι με Ford Escort Mk2 RS2000, και χρόνο 1:09.562 και 1:09.586, αντίστοιχα. Την 6άδα συμπλήρωσε ο Π. Κουτσίκος, με BMW 2002 και ταχύτερο γύρο 1:10.360.

Formula Saloon
Η κατηγορία με τα γρηγορότερα αυτοκίνητα του αγώνα εξελίχθηκε σε υπόθεση για γερά νεύρα. Στις πρώτες Ελεύθερες δοκιμές είχαμε τη χαρά να δούμε το ρεκόρ πίστας για αυτοκίνητο (όχι μονοθέσιο) να σπάει ξανά. Μετά το 57.389 που είχε σημειώσει ο «Samino» στον 2ο αγώνα του Πρωταθλήματος, αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Π. Σολδάτου με τη δική του Lamborghini Huracan να ανεβάσει κι άλλο τον πήχη, γράφοντας 57.079! Στα Χρονομετρημένα ο Σολδάτος φαινόταν αρχικά να έχει το πάνω χέρι, πετυχαίνοντας από νωρίς καλύτερο γύρο 57.307. Ο «Samino» ήταν λίγο πίσω του, μέχρι που πέρασε μπροστά με τη μικρότερη δυνατή διαφορά, γυρίζοντας στο... 57.306. Μετά από μια έξοδο του «Samino» στην Κ3, πολλοί υπέθεσαν ότι το θέμα θα έληγε εκεί, όμως στη συνέχεια ο ίδιος βελτίωσε το χρόνο του 2 φορές, σημειώνοντας πρώτα 56.722 και στη συνέχεια 56.544, νούμερο το οποίο αποτελεί πλέον και το νέο ρεκόρ πίστας! Κάτω από το λεπτό έπεσε και ο Π. Ηλιόπουλος με Ferrari 458 Challenge, γράφοντας ένα εντυπωσιακό 59.908. Στο δικό του ρυθμό κινήθηκε ο Θανόπουλος με το όμορφο Austin-Morris Cooper, και καλύτερο γύρο 1:18.569.


Ατομική Χρονομέτρηση HTTC – 1ο Σκέλος

Το πρωί του Σαββάτου, η αγωνιστική δράση ξεκίνησε με την κατηγορία Stock του Hellenic Time Trial Challenge. Εκεί, ο Δ. Δημολάς (Audi TTS) βελτίωσε κι άλλο τον ταχύτερο γύρο του σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα, σημειώνοντας 1:07.522. Έχτισε έτσι μια διαφορά ασφαλείας από τον «0+» (Lotus Elise 111S) που του εξασφάλισε την 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:42.020 έναντι 5:52.497. Πίσω τους βρέθηκε ο Δ. Καροφυλάκης (SEAT Leon Cupra R) με 6:17.540, και ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTi) με 6:37.609.
Για την κορυφή της κατηγορίας Sport ήταν σίγουρο ότι θα δούμε μάχη μεταξύ του Σ. Σταύρου (Peugeot 106) και του Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5). Παρότι ο οδηγός του μπλε ΜΧ-5 σημείωσε τον καλύτερο γύρο του μέχρι σήμερα στην πίστα, 1:09.992, το 106 είχε σταθερά χαμηλότερο ρυθμό, με καλύτερο γύρο 1:09.140, κερδίζοντας αυτό το σκέλος με συνολικό χρόνο 5:48.057, έναντι 5:51.688. Πολύ κοντά στον Ντελμπεντέρη βρέθηκε ο πρωτοεμφανιζόμενος Α. Τζανουδάκης, με ένα ακόμη ΜΧ-5, που έκανε ταχύτερο γύρο 1:09.707 και είχε συνολική επίδοση 5:53.693. Με μικρή διαφορά ακολούθησε ο Η. Δρακάκης με Toyota Starlet και 5:55.731. Πιο πίσω, η 5η θέση ήταν υπόθεση του Β. Κανάρη (Peugeot 106), μπροστά από τον Γ. Μητρόπουλο (Citroen AX).
Στις 17 συμμετοχές της Extreme, περιλαμβάνονται συνδυασμοί που συμμετέχουν για 1η φορά στο HTTC, με αυτοκίνητα, με φορμουλάκια που προέρχονται από τα Dirt Games και με τα Legend Cars της ομάδας Fanny Flutters. Ο ταχύτερος ήταν ο Π. Παρθένης με το Mitsubishi Lancer Evo IX με τον οποίο τον βλέπουμε σε Αναβάσεις, κάνοντας ταχύτερο γύρο 1:03.742 και έχοντας συνολικό χρόνο 4:15.784. Μάχη είχαμε για τη 2η θέση, μεταξύ δύο πολύ διαφορετικών οχημάτων. Ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi τελικά επικράτησε του Ι. Χεκιμιάν με Custom Inos Lahoz Speedcar για λιγότερο από 0,01", με αντίστοιχους χρόνους 4:21.674 και 4:21.742! Πιο πίσω, ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) χρειάστηκε 4:23.791, επικρατώντας απέναντι σε άλλο ένα φορμουλάκι, το Speedcar Xtrem του Π. Αποστόλου που ολοκλήρωσε την προσπάθειά του σε 4:24.628. Σε κοντινό ρυθμό γυρνούσαν ακόμη ο Ε. Καρανικόλας (Custom La Base Motor RX-01) και ο Ν. Κατράνης (Custom Mini 1000) που ακολούθησαν, με ταχύτερο γύρο 1:05.768 και 1:06.542, αντίστοιχα. Στα Legend Cars, η Funny Flatters Racing Team είχε επιστρατεύσει για την περίσταση τον δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jordan O’ Brien, ο οποίος έφτασε μέχρι το 1:08.270 και χρειάστηκε συνολικά 4:34.287, κάτι που τον έφερε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης. 
Μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα των δοκιμών κάθε κατηγορίας, αλλά και τα αποτελέσματα των αγώνων της Κυριακής ζωντανά:ΕΔΩ!
Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και πραγματοποιείται χάρη στην υποστήριξη των εταιριών Skag, Puma, Under Armour, Λουξ, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Υπενθυμίζουμε στους φίλους θεατές ότι το εισιτήριο κοστίζει €5, και ισχύει για όλο το διήμερο. Όποιος παρακολούθησε τα δοκιμαστικά του Σαββάτου, μπορεί να μπει με το ίδιο και την Κυριακή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι