Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό ...


Η Formula E, το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού αποκλειστικά με ηλεκτρικά οχήματα, ξεκίνησε την έκτη σεζόν της την Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου. Μπορεί να μην είστε εξοικειωμένοι με το πρωτάθλημα της ΑΒΒ FIA Formula E, καθώς αυτό ξεκίνησε μόλις το 2014. Ωστόσο έγινε γρήγορα δημοφιλές, προσελκύοντας περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στα grids και περισσότερους οπαδούς στις κερκίδες. Η Nissan ήταν ο πρώτος Ιάπωνας κατασκευαστής που συμμετείχε στην Formula E. Η ομάδα της Nissan e.dams τερμάτισε δεύτερη στη τελευταία σεζόν, η οποία ήταν και η πρώτη της. Για τη Nissan, η Formula E είναι μια ευκαιρία να αποδείξει την ισχύ και τις επιδόσεις που απορρέουν από τις τεχνολογίες της, μηδενικών εκπομπών ρύπων. Για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, είναι μια ευκαιρία να δουν από κοντά τελευταίας τεχνολογίας αγωνιστικά μοντέλα παγκόσμιας κλάσης, χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψουν μακριά. Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε, υπάρχουν πέντε λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να δείτε Formula E:


Το μέλλον είναι ηλεκτρικό

• Η τεχνολογία που “κρύβεται” πίσω από την Formula E, είναι μια ματιά στο μέλλον όλων των αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν με γρήγορο ρυθμό την επόμενη δεκαετία, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία γίνεται πιο προσιτή και προσβάσιμη.
• Οι ηλεκτρικοί αγώνες έχουν μια μοναδική ακουστική ατμόσφαιρα. Τα οχήματα της Formula E εκπέμπουν στην πραγματικότητα το δικό τους συγκεκριμένο ήχο, με διαφορετικό βήμα, ανάλογα με το μέγεθος της επιτάχυνσης.
• Οι γνώσεις που αποκτήθηκαν στους αγώνες της Formula E, ιδιαίτερα στον τομέα της διαχείρισης της ενέργειας, θα προχωρήσουν στην ανάπτυξη καλύτερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τους καταναλωτές στο μέλλον. Μπορεί η Nissan να έχει εκμεταλλευτεί την πολυετή πείρα της από την μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού οχήματος Nissan LEAF για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου της Formula E, ωστόσο η εμπλοκή της στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα έχει πολλαπλά οφέλη και για τις εμπορικές της δραστηριότητες.


Ένα αγωνιστικό πρωτάθλημα για τη νέα γενιά

• Η Formula E στοχεύει σε κοινό με φρέσκιες αντιλήψεις, τόσο ως προς τον τρόπο λειτουργίας της όσο και στο τρόπο παρακολούθησης των αγώνων. Η λειτουργία Fanboost επιτρέπει στους οπαδούς να επηρεάζουν άμεσα τους αγώνες, ψηφίζοντας online για τους αγαπημένους τους οδηγούς. Οι πέντε οδηγοί που λαμβάνουν τις περισσότερες ψήφους παίρνουν πρόσθετη ώθηση ισχύος 5 κιλοβάτ, για χρήση κατά το δεύτερο μισό του αγώνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ψηφίζετε για τους οδηγούς της Nissan e.dams, απλά κάνοντας tweet "#SebastienBuemi #FANBOOST" και "#OliverRowland #FANBOOST".
• Οι αγώνες είναι σύντομοι, σε σύγκριση με άλλα πρωταθλήματα, διάρκειας μόνο 45 λεπτών συν ενός γύρου. Έτσι η προσοχή των θεατών επικεντρώνεται στη δράση, με κάθε λάθος ή αστοχία να είναι πολύ πιο κρίσιμο για την έκβαση του αγώνα.
• Ενώ οι περισσότεροι αγώνες μεταδίδονται από τηλεοπτικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο, στην Formula E όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν πλήρεις αγώνες και προκαταρκτικές δοκιμές στο YouTube. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρακολουθήσετε τη 12η κούρσα (e-Prix) της πέμπτης σεζόν στη Νέα Υόρκη: ΕΔΩ!


Η Formula E είναι γεμάτη δράση

• Οι οδηγοί της Formula E μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία "Attack Mode" για να αυξήσουν την ισχύ τους κατά 25 κιλοβάτ, βγαίνοντας από την αγωνιστική γραμμή και οδηγώντας σε μια συγκεκριμένη ζώνη. Ο αριθμός των διαθέσιμων αυξήσεων και η διάρκεια τους αλλάζουν από αγώνα σε αγώνα. Αυτό κάνει κάθε αγώνα λιγότερο προβλέψιμο και πιο συναρπαστικό.
• Όταν ένας οδηγός ενεργοποιεί τη λειτουργία Attack Mode, ανάβουν τα φώτα στο “φωτοστέφανο” του αυτοκινήτου (το σημείο ασφαλείας πάνω από το κεφάλι του οδηγού). Οι τηλεθεατές μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν επί της οθόνης, ποιος βρίσκεται σε Attack Mode.
• Η “σφιχτή” διαδρομή σε κάθε αγώνα, σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν συνεχώς ο ένας τον άλλον.


Η Formula E είναι πολύ κοντά στους θεατές

• Χωρίς τους εκκωφαντικούς θορύβους και τις εκπομπές καυσαερίων που συνήθως συνδέονται με τα μηχανοκίνητα αθλήματα, οι αγώνες της Formula E λαμβάνουν χώρα στην καρδιά της πόλης. Αυτό διευκολύνει την παρακολούθηση για το κοινό, προσφέροντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία. Ξεκινώντας από το Diriyah, η έκτη σεζόν της Formula E θα συναρπάσει τους κατοίκους στο Σαντιάγκο της Χιλής, στην Πόλη του Μεξικό, στο Μαρακές του Μαρόκο, στην Σάνια της Κίνας, στην Ρώμη, στο Παρίσι, στη Σεούλ, στην Τζακάρτα, στο Βερολίνο, στη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο.
• Σε αντίθεση με άλλους αγώνες, το pit και τα paddocks της Formula E δεν είναι μόνο για τους VIP. Αυτό δίνει στους οπαδούς της Formula E την ευκαιρία να δουν από κοντά την τεχνολογία και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν.


Τεχνολογική πρόοδος και Formula E βαδίζουν μαζί

• Με την τεχνολογία EV μηδενικών εκπομπών να αναπτύσσεται γρήγορα, η Formula E προσαρμόζεται εξίσου γρήγορα για να παραμείνει στις επάλξεις.
• Μία αλλαγή που έχει ήδη πραγματοποιηθεί, αφορά την σημαντική αύξηση της ισχύος, από 200 kW σε 250 kW (περίπου το ισοδύναμο με την αύξηση 80 ίππων), επιτυγχάνοντας κορυφαίες ταχύτητες μέχρι 280 km / h.
• Χάρη στη βελτιωμένη τεχνολογία των μπαταριών, η Formula E έχει καταργήσει την αλλαγή στα μισά του αγώνα, κάτι που ήταν χαρακτηριστικό των πρώιμων εποχών της. Ωστόσο, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, όπως άλλωστε τα καύσιμα σε οποιοδήποτε άλλο αγώνα σε πίστα, παραμένει ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής κάθε ομάδας.
Η Nissan e.dams, εκτός από την ανανεωμένη εμφάνισή της για την έκτη σεζόν του πρωταθλήματος ABB FIA της Formula E, έχει ανανεώσει και το κινητήριο σύνολο του αγωνιστικού της αυτοκινήτου, για να αντιμετωπίσει τις επικείμενες προκλήσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι