Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό ...


Η Formula E, το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού αποκλειστικά με ηλεκτρικά οχήματα, ξεκίνησε την έκτη σεζόν της την Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου. Μπορεί να μην είστε εξοικειωμένοι με το πρωτάθλημα της ΑΒΒ FIA Formula E, καθώς αυτό ξεκίνησε μόλις το 2014. Ωστόσο έγινε γρήγορα δημοφιλές, προσελκύοντας περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στα grids και περισσότερους οπαδούς στις κερκίδες. Η Nissan ήταν ο πρώτος Ιάπωνας κατασκευαστής που συμμετείχε στην Formula E. Η ομάδα της Nissan e.dams τερμάτισε δεύτερη στη τελευταία σεζόν, η οποία ήταν και η πρώτη της. Για τη Nissan, η Formula E είναι μια ευκαιρία να αποδείξει την ισχύ και τις επιδόσεις που απορρέουν από τις τεχνολογίες της, μηδενικών εκπομπών ρύπων. Για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, είναι μια ευκαιρία να δουν από κοντά τελευταίας τεχνολογίας αγωνιστικά μοντέλα παγκόσμιας κλάσης, χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψουν μακριά. Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε, υπάρχουν πέντε λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να δείτε Formula E:


Το μέλλον είναι ηλεκτρικό

• Η τεχνολογία που “κρύβεται” πίσω από την Formula E, είναι μια ματιά στο μέλλον όλων των αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν με γρήγορο ρυθμό την επόμενη δεκαετία, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία γίνεται πιο προσιτή και προσβάσιμη.
• Οι ηλεκτρικοί αγώνες έχουν μια μοναδική ακουστική ατμόσφαιρα. Τα οχήματα της Formula E εκπέμπουν στην πραγματικότητα το δικό τους συγκεκριμένο ήχο, με διαφορετικό βήμα, ανάλογα με το μέγεθος της επιτάχυνσης.
• Οι γνώσεις που αποκτήθηκαν στους αγώνες της Formula E, ιδιαίτερα στον τομέα της διαχείρισης της ενέργειας, θα προχωρήσουν στην ανάπτυξη καλύτερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τους καταναλωτές στο μέλλον. Μπορεί η Nissan να έχει εκμεταλλευτεί την πολυετή πείρα της από την μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού οχήματος Nissan LEAF για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου της Formula E, ωστόσο η εμπλοκή της στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα έχει πολλαπλά οφέλη και για τις εμπορικές της δραστηριότητες.


Ένα αγωνιστικό πρωτάθλημα για τη νέα γενιά

• Η Formula E στοχεύει σε κοινό με φρέσκιες αντιλήψεις, τόσο ως προς τον τρόπο λειτουργίας της όσο και στο τρόπο παρακολούθησης των αγώνων. Η λειτουργία Fanboost επιτρέπει στους οπαδούς να επηρεάζουν άμεσα τους αγώνες, ψηφίζοντας online για τους αγαπημένους τους οδηγούς. Οι πέντε οδηγοί που λαμβάνουν τις περισσότερες ψήφους παίρνουν πρόσθετη ώθηση ισχύος 5 κιλοβάτ, για χρήση κατά το δεύτερο μισό του αγώνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ψηφίζετε για τους οδηγούς της Nissan e.dams, απλά κάνοντας tweet "#SebastienBuemi #FANBOOST" και "#OliverRowland #FANBOOST".
• Οι αγώνες είναι σύντομοι, σε σύγκριση με άλλα πρωταθλήματα, διάρκειας μόνο 45 λεπτών συν ενός γύρου. Έτσι η προσοχή των θεατών επικεντρώνεται στη δράση, με κάθε λάθος ή αστοχία να είναι πολύ πιο κρίσιμο για την έκβαση του αγώνα.
• Ενώ οι περισσότεροι αγώνες μεταδίδονται από τηλεοπτικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο, στην Formula E όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν πλήρεις αγώνες και προκαταρκτικές δοκιμές στο YouTube. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρακολουθήσετε τη 12η κούρσα (e-Prix) της πέμπτης σεζόν στη Νέα Υόρκη: ΕΔΩ!


Η Formula E είναι γεμάτη δράση

• Οι οδηγοί της Formula E μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία "Attack Mode" για να αυξήσουν την ισχύ τους κατά 25 κιλοβάτ, βγαίνοντας από την αγωνιστική γραμμή και οδηγώντας σε μια συγκεκριμένη ζώνη. Ο αριθμός των διαθέσιμων αυξήσεων και η διάρκεια τους αλλάζουν από αγώνα σε αγώνα. Αυτό κάνει κάθε αγώνα λιγότερο προβλέψιμο και πιο συναρπαστικό.
• Όταν ένας οδηγός ενεργοποιεί τη λειτουργία Attack Mode, ανάβουν τα φώτα στο “φωτοστέφανο” του αυτοκινήτου (το σημείο ασφαλείας πάνω από το κεφάλι του οδηγού). Οι τηλεθεατές μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν επί της οθόνης, ποιος βρίσκεται σε Attack Mode.
• Η “σφιχτή” διαδρομή σε κάθε αγώνα, σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν συνεχώς ο ένας τον άλλον.


Η Formula E είναι πολύ κοντά στους θεατές

• Χωρίς τους εκκωφαντικούς θορύβους και τις εκπομπές καυσαερίων που συνήθως συνδέονται με τα μηχανοκίνητα αθλήματα, οι αγώνες της Formula E λαμβάνουν χώρα στην καρδιά της πόλης. Αυτό διευκολύνει την παρακολούθηση για το κοινό, προσφέροντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία. Ξεκινώντας από το Diriyah, η έκτη σεζόν της Formula E θα συναρπάσει τους κατοίκους στο Σαντιάγκο της Χιλής, στην Πόλη του Μεξικό, στο Μαρακές του Μαρόκο, στην Σάνια της Κίνας, στην Ρώμη, στο Παρίσι, στη Σεούλ, στην Τζακάρτα, στο Βερολίνο, στη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο.
• Σε αντίθεση με άλλους αγώνες, το pit και τα paddocks της Formula E δεν είναι μόνο για τους VIP. Αυτό δίνει στους οπαδούς της Formula E την ευκαιρία να δουν από κοντά την τεχνολογία και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν.


Τεχνολογική πρόοδος και Formula E βαδίζουν μαζί

• Με την τεχνολογία EV μηδενικών εκπομπών να αναπτύσσεται γρήγορα, η Formula E προσαρμόζεται εξίσου γρήγορα για να παραμείνει στις επάλξεις.
• Μία αλλαγή που έχει ήδη πραγματοποιηθεί, αφορά την σημαντική αύξηση της ισχύος, από 200 kW σε 250 kW (περίπου το ισοδύναμο με την αύξηση 80 ίππων), επιτυγχάνοντας κορυφαίες ταχύτητες μέχρι 280 km / h.
• Χάρη στη βελτιωμένη τεχνολογία των μπαταριών, η Formula E έχει καταργήσει την αλλαγή στα μισά του αγώνα, κάτι που ήταν χαρακτηριστικό των πρώιμων εποχών της. Ωστόσο, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, όπως άλλωστε τα καύσιμα σε οποιοδήποτε άλλο αγώνα σε πίστα, παραμένει ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής κάθε ομάδας.
Η Nissan e.dams, εκτός από την ανανεωμένη εμφάνισή της για την έκτη σεζόν του πρωταθλήματος ABB FIA της Formula E, έχει ανανεώσει και το κινητήριο σύνολο του αγωνιστικού της αυτοκινήτου, για να αντιμετωπίσει τις επικείμενες προκλήσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε