Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έπεσε η αυλαία του Ενιαίου για το 2019 ...


Χαραλαμπόπουλος και Γιαννίκος μοιράστηκαν τις δύο τελευταίες νίκες για φέτος.
Μετά τον τίτλο στη Γενική, πρωταθλητής και στους Νέους ο Χαραλαμπόπουλος.
Ο Στάθης Κουκέας κατέκτησε τον τίτλο των… πρεσβύτερων.


Με τον τέταρτο αγώνα του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, τον οποίο διοργάνωσε το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., ολοκληρώθηκε το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda του 2019.  Αυτή ήταν η τρίτη χρονιά που ο σπουδαίος αυτός θεσμός αναβίωσε από τον Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου και όπως και τις δύο προηγούμενες, το πρωτάθλημα ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Απόδειξη αυτού ήταν το τελευταίο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο που περιλάμβανε δύο εξαιρετικές κούρσες με πολλαπλούς πρωταγωνιστές. Όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις φυσικά άλλοι στάθηκαν τυχεροί και άλλοι κάπως πιο άτυχοι. Για τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο βέβαια η τύχη δεν έπαιξε και πολύ ρόλο. Είχε φροντίσει από το Σάββατο να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, έτσι ξεκίνησε από την κορυφή και ολοκλήρωσε πρώτος χωρίς να απειληθεί. Στη δεύτερη θέση, τον ρυθμό του ακολούθησε ο άλλος οδηγός της ομάδας, ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος που επίσης είχε ξεκινήσει δεύτερος. 


Το ίδιο συνέβη και με την δεύτερη σειρά εκκίνησης. Έμεινε δηλαδή απαράλλαχτη από την εκκίνηση μέχρι το φινάλε παρά το γεγονός πως η μικρή απόσταση που είχαν σε όλο τον αγώνα ο Στάθης Κουκέας από τον «Λε Μαν» κράτησε και το ενδιαφέρον αμείωτο. Ενδιαφέρον το οποίο ενίσχυσε ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης που ξεκίνησε μεν όγδοος, εκμεταλλεύτηκε δε το χάος της πρώτης στροφής. 
Χάος που δημιούργησε ο Γιώργος Σαρταμπάκος με το ολέθριο λάθος να βγει εκτός πίστας για να διεκδικήσει μια θέση. Το αυτοκίνητό του χωρίς προφανώς να μπορεί να ελαττώσει ταχύτητα στο γρασίδι, κατέληξε σχεδόν ακυβέρνητο πάνω στον άτυχο Σπύρο Γαλεράκη με αποτέλεσμα να χαλάσει ο αγώνας και των δύο καθώς ο Γαλεράκης δεν μπόρεσε να συνεχίσει, ενώ ο Σαρταμπάκος αποκλείστηκε από τους αγωνοδίκες. Αμφότεροι βέβαια έχασαν και όποιες βαθμολογικές ελπίδες είχαν για κάτι καλύτερο που στην περίπτωση του Γαλεράκη ήταν η δεύτερη θέση της Γενικής βαθμολογίας. Ο Χαλιβελάκης ολοκλήρωσε έτσι πέμπτος εμπρός από τον Τρύφωνα Χασάπη που ευχαριστήθηκε την παρουσία του στο Ενιαίο και τον “David 28” ο οποίος στην δεύτερη επίσκεψη του στην πίστα κατάφερε να πλασαριστεί σε καλύτερες θέσεις σε επίπεδο Γενικής. Τον αγώνα ολοκλήρωσαν ακόμη ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος και ο “Adkanell”. 


Στον απογευματινό, δεύτερο αγώνα και τελευταίο για το 2019, ο Χαραλαμπόπουλος ξεκίνησε και πάλι από την κορυφή, «χάρισε» όμως την νίκη στον Γιαννίκο καθώς λίγους γύρους πριν το τέλος έκοψε ρυθμό, δίνοντας την ευκαιρία στον νεαρό οδηγό να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda. Κάπως έτσι σταμάτησε και το σερί του που είχε ξεκινήσει από το δεύτερο σκέλος της Ριτσώνας και αποτελούταν από έξι συνεχόμενες νίκες. Κουκέας και “Le Man” τερμάτισαν και πάλι στην τρίτη και τέταρτη θέση αντιστοίχως, με μοναδική διαφορά σε σχέση με το πρώτο σκέλος πως αυτή τη φορά ο Κουκέας όχι μόνο δεν «εμπόδιζε» τον ”Le Man”, όπως νωρίτερα, αλλά ακολούθησε έναν ρυθμό που δεν επέτρεψε στον αντίπαλό του να τον πλησιάσει απειλητικά. 


Ο άνθρωπος του αγώνα στο δεύτερο σκέλος ήταν ο Γαλεράκης. Ξεκίνησε δέκατος, μετά την εγκατάλειψη του πρώτου αγώνα και πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος είχε ήδη ανέβει στην έκτη θέση. Λίγο αργότερα προσπέρασε και τον Τρύφωνα Χασάπη που βρέθηκε στο διάβα του και τερμάτισε τελικά πέμπτος. Ο Χασάπης έμεινε έκτος και πάλι με τον Χαλιβελάκη να τερματίζει έβδομος και τον Σαρταμπάκο στην όγδοη θέση. Παναγιώτης Ηλιόπουλος και “David 28” συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, ενώ ο “Adkanell” ολοκλήρωσε τους τερματίσαντες οδηγούς. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν