Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ο Rally Βοιωτίας - Ανακεφαλαίωση ...


Η επιστροφή της ιστορικής Ειδικής Διαδρομής «Σκούρτα» στο ελληνικό αγωνιστικό στερέωμα, η νίκη του Κυπριακού πληρώματος των Φοίβου Νικολάου - Σάββα Ζάκου με Mitsubishi Lancer EvoIX και η ανάδειξη των φετινών Κυπελλούχων Ράλλυ Χώματος ήταν τα συστατικά της επιτυχίας του Rally Sprint Βοιωτίας, του νέου αγώνα του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., που έκλεισε το φετινό θεσμό του Κυπέλλου σε ιδιαίτερα εορταστικό κλίμα και με αρκετά μεγάλο αριθμό θεατών. Καθώς κατά γενική ομολογία οι αγωνιζόμενοι έμειναν εντυπωσιασμένοι από την ταχύτητα και την τεχνική πρόκληση της «Ακροπολικής» Ειδικής Διαδρομής των Σκούρτων, είτε την είχαν ζήσει στο παρελθόν είτε όχι, οι Νικολάου-Ζάκου κέρδισαν και τα τρία περάσματα από την ΕΔ. Στο δεύτερο από τα τρία ήταν που κατάφεραν να χτίσουν μικρή διαφορά από τους Θέμη Χαλκιά - Λεωνίδα Μαχαίρα, με ίδιο αυτοκίνητο, και να την κρατήσουν στα μόλις 7,33 δευτ. μέχρι τέλους.


Ωστόσο, ήταν οι τρίτοι της γενικής κατάταξης του σημερινού αγώνα που είχαν τον κυριότερο λόγο να πανηγυρίζουν: οι Γιάννης Μποζιονέλος και Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EvoV/VI) αναδείχθηκαν με αυτό το αποτέλεσμα Κυπελλούχοι Ελλάδας Ράλλυ Χώματος 2019 στη γενική κατάταξη όσο και στην Κατηγορία C2! Το ίδιο επίτευγμα σημείωσαν, «σκαρφαλώνοντας» μάλιστα στην 9η θέση της γενικής σήμερα, οι «Backo»-«Άρης Ιαβέρης», στην κατηγορία F2.


Πίσω στο Rally Sprint Βοιωτίας, στην κατηγορία C5 οι Σταμάτης Παντιέρας - Βασιλική Κουρτίδου βρήκαν από νωρίς σπουδαίο ρυθμό με το νέο τους Honda Civic Type R και με χρόνους δεκάδας τερμάτισαν στην 7η θέση, την πρώτη πίσω από την «αρμάδα» των Mitsubishi Lancer Evo, και βέβαια στην πρώτη της F2. Αντίστοιχα, πετυχαίνοντας χρόνους εντός της δεκάδας -με εξαίρεση στο δεύτερο πέρασμα που αντιμετώπισαν ένα μηχανικό πρόβλημα- στη C3 κυριάρχησαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου και Απόστολος Μακάριος με το πανέμορφο Ford Escort RS2000.


Η C4 ήταν «υπόθεση» των Ιωάννη Γιώτη και Χρήστου Φαρμάκη, που ήταν ταχύτεροι της κατηγορίας και στα τρία περάσματα από τα «Σκούρτα» - και μάλιστα ανταγωνιστικοί αυτοκινήτων ισχυρότερων κατηγοριών. Στη C6, μετά το αρχικό προβάδισμα των Παπαδά-Σωτηρόπουλου που έληξε άδοξα λόγω προβλήματος στη 2η Ειδική, ανέβηκαν πρώτοι οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος και Ανδρέας Βασιλόπουλος (Toyota Starlet) και κατάφεραν να μείνουν εκεί. Πρόκειται για άλλο ένα καλό αποτέλεσμά τους, που τους χάρισε τη δεύτερη θέση του Κυπέλου στη F2! Ταχύτεροι μεταξύ των Ιστορικών αυτοκινήτων ήταν οι Μανώλης Χαλιβελάκης - Μανώλης Χαλιβελάκης, με Ford Escort Mk2 RS2000.


Παρότι ο πρωινός ήλιος που έλαμπε στη Βοιωτία είχε «δόντια», η φιλοξενία ήταν θερμή -καθώς αρκετοί θεατές τίμησαν τον αγώνα- τόσο από τους κατοίκους της περιοχής, όσο και σε διοικητικό επίπεδο από την Τοπική Κοινότητα Σκούρτων, τη Δημοτική Ενότητα Δερβενοχωρίων και το Δήμο Τανάγρας. Βεβαίως, μιας κι ο αγώνας είχε ξεκινήσει την Παρασκευή με τον Τεχνικό και Διοικητικό Έλεγχο από το Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, στην Αθήνα, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ευχαριστεί θερμά, για την πολύτιμη αρωγή της, την Περιφέρεια Αττικής.


Κάπως έτσι όλα έφτασαν στο πνευματικό κέντρο των Σκούρτων, όπου το μεσημέρι αποδόθηκαν σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα τα έπαθλα στους νικητές του 1ου Rally Sprint Βοιωτίας - με την ελπίδα ότι αυτή ήταν μόλις η απαρχή για την καθιέρωση του αγώνα σε μία από τις σημαντικότερες Ειδικές Διαδρομές της χώρας μας!























ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΙΚΗΤΩΝ

Φοίβος Νικολάου - Σάββας Ζάκου / 1οι Γενικής & C2
Φ.Ν.: «Πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσουμε τους διοργανωτές μου μας βοήθησαν. Η Ειδική ήταν πάρα πολύ καλή και πάρα πολύ γρήγορη. Το απολαύσαμε, το χαρήκαμε και ήρθε το αποτέλεσμα μόνο του. Υπήρχαν πολλοί γρήγοροι οδηγοί, το δείχνουν και τα αποτελέσματα - σε άλλους αγώνες κερδίσαμε, σε άλλους χάσαμε, και πάλι σας ευχαριστούμε πολύ».
Σ.Ζ.: «Ήταν πολύ ωραία και πολύ γρήγορη Ειδική, με ωραίο δρόμο και ωραία οργάνωση. Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και του χρόνου πάλι, με το καλό».

Ιωάννης Μποζιονέλος - Ευάγγελος Παναρίτης / Κυπελλούχοι Γενικής & C2
Ι.Μ.: «Καλύτερα δεν γινόταν! Η Ειδική ήταν πολύ καλή, ο συναγωνισμός μεγάλος όλη τη χρονιά, αλλά προσπαθήσαμε και καταφέραμε αυτό που θέλαμε».
Ε.Π.: «Ήταν από τις καλύτερες Ειδικές που έχουμε αγωνιστεί φέτος, κι ελπίζω να είναι και πάλι του χρόνου στο πρόγραμμα – ας μπει και δυο φορές στη χρονιά, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα! Και καλό είναι, για να το ακούσει η ηγεσία, να γίνει το πρωτάθλημα μεικτό, να μην υπάρχει πρωταθλητής ασφάλτου και πρωταθλητής χώματος. Το πρωτάθλημα πρέπει να είναι ένα, για να συγκεντρώνονται συμμετοχές, να υπάρχει ένας πρωταθλητής και ένας κυπελλούχος».

Σταμάτης Παντιέρας - Βασιλική Κουρτίδου / 1οι F2 & C5
Σ.Π.: «Εμείς ήρθαμε εδώ όχι για να συναγωνιστούμε αλλά για να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο, και απλά έτυχε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Του χρόνου θα είμαστε σίγουρα πιο ανταγωνιστικοί, ο συναγωνισμός πάντα θα υπάρχει, απλά εμείς σήμερα δεν είχαμε κάποιο συγκεκριμένο στόχο».
Β.Κ.: «Νομίζω ότι έχει κάνει πολύ καλή δουλειά η Λέσχη, ήταν ένας αγώνας μαζεμένος, δεν είχε μεγάλες Απλές, η Ειδική ήταν καλή, είχε γίνει προσπάθεια -όπως είδαμε και χθες- να είναι καθαρή και νομίζω ότι αξίζουν πολλά μπράβο».

«Backo»-«Άρης Ιαβέρης» / Κυπελλούχοι F2
«Backo»: «Ήταν όντως μια πολύ ωραία χρονιά. Το ευχαριστηθήκαμε με τον φίλο μου, συνοδηγό μου και δάσκαλό μου τον Άρη. Προσπαθούσαμε σε κάθε αγώνα να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να βελτιωνόμαστε, χωρίς να κοιτάζουμε αντιπάλους και αποτελέσματα, απλά να πηγαίνουμε ωραία και γρήγορα. Είχαμε ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο, το οποίο πιστεύω με βοήθησε να μάθω την αγωνιστική οδήγηση, και θέλω να ευχαριστήσω πολύ και τους μηχανικούς μου».
«Άρης Ιαβέρης»: «Ήταν μια γρήγορη και πολύ ευχάριστη Ειδική, που βόλευε και το αυτοκίνητό μας, καθόλου ‘σπαστήρι’ και πολύ flat για να μπορέσουμε να βγάλουμε καλό ρυθμό χωρίς ζημιές. Ο Δημήτρης έχει εξελιχθεί, εξελίσσεται ακόμα και θα καταλήξει πιστεύω σε πολύ καλό οδηγό, που θα απασχολήσει αρκετά την Ελλάδα, κι αυτός ήταν και ο σκοπός. Είχαμε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο, με σειριακό κιβώτιο και καταπληκτική ανάρτηση, ένα ‘σχολείο’ όχι μόνο για να ξεκινούν τα νέα παιδιά αλλά και για τους φτασμένους οδηγούς. Ένα πρωτάθλημα ή κύπελλο με τέτοια αυτοκίνητα θα αναβάθμιζε πάρα πολύ τους αγώνες».

Αναστάσιος Παπαδόπουλος - Ανδρέας Βασιλόπουλος / 1οι C6
Α.Π.: «Πολύ ωραία Ειδική, πάρα πολύ γρήγορη, και με ένα αρκετά τεχνικό κομμάτι εσωτερικά. Σε ορισμένα σημεία ήμασταν τερματισμένοι και δεν είχαμε άλλη δύναμη. Ευνοεί καθαρά τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα, όμως παρόλα αυτά κάναμε ό,τι μπορούσαμε και φέραμε ένα καλό αποτέλεσμα και πήραμε την κατηγορία. Συγχαρητήρια στη Λέσχη, ήταν πολύ ωραία η οργάνωση και μακάρι να ξαναγίνει ο αγώνας».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

SEAJETS 43ο Rally Παλάδιο ...

Η αυλαία του τελευταίου αγώνα της χρονιάς για το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και το Πρωτάθλημα-Κύπελλο Ράλλυ των Ιστορικών Αυτοκινήτων και την κατηγορία Legends, είναι έτοιμη να υποδεχθεί τα 40 αξιόλογα πληρώματα που συμμετέχουν και θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους στις ασφάλτινες διαδρομές του “SEAJETS 43ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ” . Ο αγώνας των 52 αγωνιστικών χλμ. και των εννέα Ειδικών Διαδρομών (Μέγαρα, Άγιος Ιωάννης, Μελετάκι) θα ξεκινήσει στις 11.00 το πρωί του Σαββάτου 14 Δεκεμβρίου από το λιμάνι της Νέας Περάμου και αναμένεται να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον τόσο των πληρωμάτων και των ομάδων τους όσο και των θεατών, γνήσιους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που θα ξεχυθούν στα βουνά να θαυμάσουν το πάθος οδηγών και συνοδηγών την ώρα που “δαμάζουν” τα πολύ καλά προετοιμασμένα αυτοκίνητά τους. Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος θα διεξαχθεί βάσει ωραρίου στο φιλόξενο Mr KTEO, Πειραιώς 29-31 την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, ως εξής: Ώρα  Νο Αυτοκινήτου Ώρα Νο Αυτοκινήτου 19:00...

Τελευταίως Γύρος ...

Με 24 συμμετοχές θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar και του Επάθλου Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης . Την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου , η κατάλληλα διαμορφωμένη, μικτή πίστα Iaveris Park που βρίσκεται στον Αυλώνα Αττικής, θα γεμίσει από τους ήχους των 16 crosscar και των 8 αγωνιστικών αυτοκινήτων που θα λάβουν μέρος στην τελευταία συνάντηση για το 2024.  Μπορεί ο τίτλος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar να έχει κριθεί ήδη, ωστόσο οι αγωνιζόμενοι της συγκεκριμένης κατηγορίας θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, ώστε να κλείσουν τη χρονιά με ένα θετικό αποτέλεσμα. Ο Πρωταθλητής και νικητής πέρυσι στον αγώνα, Ιωάννης Χεκιμιάν θα οδηγήσει το Lahoz Speedcar με στόχο την τέταρτη φετινή νίκη στο θεσμό, με τον Μιχάλη Τακιδέλλη να θέλει να τον «καταδιώξει» με το Yacar Cross Calvino Sport, προκειμένου να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Ο νικητής της τρίτης συνάντησης της χρονιάς, Τάκης Καϊτατζής θα οδηγήσει ένα Yacar Cross Calvino Sport, ενώ με...

Διπλώματα Οδήγησης ...

Αρκετοί είναι οι πολίτες που οφείλουν να αντικαταστήσουν το παλιό χάρτινο δίπλωμα οδήγησής τους και να αποκτήσουν το νέου τύπου. Οι άνω τον 65 πρέπει να κάνουν ανανέωση Μετά το 65ο έτος της ηλικίας, η ανανέωση γίνεται ανά τρία χρόνια, ενώ με τη συμπλήρωση του 80ου έτους η ανανέωση γίνεται ανά δύο χρόνια και απαιτείται εξέταση από ιατρούς των ειδικοτήτων: Παθολόγου, οφθαλμιάτρου, ωτορινολαρυγγολόγου & νευρολόγου ή ψυχίατρου. Αναγκαστικά όσοι βρίσκονται στα 65 και πάνω και διαθέτουν χάρτινο δίπλωμα, θα κληθούν να το ανανεώσουν και επομένως να το αντικαταστήσουν με το νέου είδους. Επέκταση διπλώματος οδήγησης Επιπροσθέτως, το παλιό, χάρτινο δίπλωμα θα «χάσουν», ανεξάρτητα από την ηλικία τους, και όσοι επιθυμούν να προσθέσουν μια νέα κατηγορία οδήγησης -π.χ. όσοι έχουν ήδη άδεια οδήγησης αυτοκινήτου και επιτύχουν στις εξετάσεις οδήγησης για μοτοσικλέτα. Σε αυτή την περίπτωση θα παραδώσουν το παλιό δίπλωμα και θα τους χορηγηθεί το νέο δίπλωμα, το οποίο θα περιέχει την επέκταση. Μέχρι πό...