Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ο Rally Βοιωτίας - Ανακεφαλαίωση ...


Η επιστροφή της ιστορικής Ειδικής Διαδρομής «Σκούρτα» στο ελληνικό αγωνιστικό στερέωμα, η νίκη του Κυπριακού πληρώματος των Φοίβου Νικολάου - Σάββα Ζάκου με Mitsubishi Lancer EvoIX και η ανάδειξη των φετινών Κυπελλούχων Ράλλυ Χώματος ήταν τα συστατικά της επιτυχίας του Rally Sprint Βοιωτίας, του νέου αγώνα του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., που έκλεισε το φετινό θεσμό του Κυπέλλου σε ιδιαίτερα εορταστικό κλίμα και με αρκετά μεγάλο αριθμό θεατών. Καθώς κατά γενική ομολογία οι αγωνιζόμενοι έμειναν εντυπωσιασμένοι από την ταχύτητα και την τεχνική πρόκληση της «Ακροπολικής» Ειδικής Διαδρομής των Σκούρτων, είτε την είχαν ζήσει στο παρελθόν είτε όχι, οι Νικολάου-Ζάκου κέρδισαν και τα τρία περάσματα από την ΕΔ. Στο δεύτερο από τα τρία ήταν που κατάφεραν να χτίσουν μικρή διαφορά από τους Θέμη Χαλκιά - Λεωνίδα Μαχαίρα, με ίδιο αυτοκίνητο, και να την κρατήσουν στα μόλις 7,33 δευτ. μέχρι τέλους.


Ωστόσο, ήταν οι τρίτοι της γενικής κατάταξης του σημερινού αγώνα που είχαν τον κυριότερο λόγο να πανηγυρίζουν: οι Γιάννης Μποζιονέλος και Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EvoV/VI) αναδείχθηκαν με αυτό το αποτέλεσμα Κυπελλούχοι Ελλάδας Ράλλυ Χώματος 2019 στη γενική κατάταξη όσο και στην Κατηγορία C2! Το ίδιο επίτευγμα σημείωσαν, «σκαρφαλώνοντας» μάλιστα στην 9η θέση της γενικής σήμερα, οι «Backo»-«Άρης Ιαβέρης», στην κατηγορία F2.


Πίσω στο Rally Sprint Βοιωτίας, στην κατηγορία C5 οι Σταμάτης Παντιέρας - Βασιλική Κουρτίδου βρήκαν από νωρίς σπουδαίο ρυθμό με το νέο τους Honda Civic Type R και με χρόνους δεκάδας τερμάτισαν στην 7η θέση, την πρώτη πίσω από την «αρμάδα» των Mitsubishi Lancer Evo, και βέβαια στην πρώτη της F2. Αντίστοιχα, πετυχαίνοντας χρόνους εντός της δεκάδας -με εξαίρεση στο δεύτερο πέρασμα που αντιμετώπισαν ένα μηχανικό πρόβλημα- στη C3 κυριάρχησαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου και Απόστολος Μακάριος με το πανέμορφο Ford Escort RS2000.


Η C4 ήταν «υπόθεση» των Ιωάννη Γιώτη και Χρήστου Φαρμάκη, που ήταν ταχύτεροι της κατηγορίας και στα τρία περάσματα από τα «Σκούρτα» - και μάλιστα ανταγωνιστικοί αυτοκινήτων ισχυρότερων κατηγοριών. Στη C6, μετά το αρχικό προβάδισμα των Παπαδά-Σωτηρόπουλου που έληξε άδοξα λόγω προβλήματος στη 2η Ειδική, ανέβηκαν πρώτοι οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος και Ανδρέας Βασιλόπουλος (Toyota Starlet) και κατάφεραν να μείνουν εκεί. Πρόκειται για άλλο ένα καλό αποτέλεσμά τους, που τους χάρισε τη δεύτερη θέση του Κυπέλου στη F2! Ταχύτεροι μεταξύ των Ιστορικών αυτοκινήτων ήταν οι Μανώλης Χαλιβελάκης - Μανώλης Χαλιβελάκης, με Ford Escort Mk2 RS2000.


Παρότι ο πρωινός ήλιος που έλαμπε στη Βοιωτία είχε «δόντια», η φιλοξενία ήταν θερμή -καθώς αρκετοί θεατές τίμησαν τον αγώνα- τόσο από τους κατοίκους της περιοχής, όσο και σε διοικητικό επίπεδο από την Τοπική Κοινότητα Σκούρτων, τη Δημοτική Ενότητα Δερβενοχωρίων και το Δήμο Τανάγρας. Βεβαίως, μιας κι ο αγώνας είχε ξεκινήσει την Παρασκευή με τον Τεχνικό και Διοικητικό Έλεγχο από το Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, στην Αθήνα, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ευχαριστεί θερμά, για την πολύτιμη αρωγή της, την Περιφέρεια Αττικής.


Κάπως έτσι όλα έφτασαν στο πνευματικό κέντρο των Σκούρτων, όπου το μεσημέρι αποδόθηκαν σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα τα έπαθλα στους νικητές του 1ου Rally Sprint Βοιωτίας - με την ελπίδα ότι αυτή ήταν μόλις η απαρχή για την καθιέρωση του αγώνα σε μία από τις σημαντικότερες Ειδικές Διαδρομές της χώρας μας!























ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΙΚΗΤΩΝ

Φοίβος Νικολάου - Σάββας Ζάκου / 1οι Γενικής & C2
Φ.Ν.: «Πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσουμε τους διοργανωτές μου μας βοήθησαν. Η Ειδική ήταν πάρα πολύ καλή και πάρα πολύ γρήγορη. Το απολαύσαμε, το χαρήκαμε και ήρθε το αποτέλεσμα μόνο του. Υπήρχαν πολλοί γρήγοροι οδηγοί, το δείχνουν και τα αποτελέσματα - σε άλλους αγώνες κερδίσαμε, σε άλλους χάσαμε, και πάλι σας ευχαριστούμε πολύ».
Σ.Ζ.: «Ήταν πολύ ωραία και πολύ γρήγορη Ειδική, με ωραίο δρόμο και ωραία οργάνωση. Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και του χρόνου πάλι, με το καλό».

Ιωάννης Μποζιονέλος - Ευάγγελος Παναρίτης / Κυπελλούχοι Γενικής & C2
Ι.Μ.: «Καλύτερα δεν γινόταν! Η Ειδική ήταν πολύ καλή, ο συναγωνισμός μεγάλος όλη τη χρονιά, αλλά προσπαθήσαμε και καταφέραμε αυτό που θέλαμε».
Ε.Π.: «Ήταν από τις καλύτερες Ειδικές που έχουμε αγωνιστεί φέτος, κι ελπίζω να είναι και πάλι του χρόνου στο πρόγραμμα – ας μπει και δυο φορές στη χρονιά, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα! Και καλό είναι, για να το ακούσει η ηγεσία, να γίνει το πρωτάθλημα μεικτό, να μην υπάρχει πρωταθλητής ασφάλτου και πρωταθλητής χώματος. Το πρωτάθλημα πρέπει να είναι ένα, για να συγκεντρώνονται συμμετοχές, να υπάρχει ένας πρωταθλητής και ένας κυπελλούχος».

Σταμάτης Παντιέρας - Βασιλική Κουρτίδου / 1οι F2 & C5
Σ.Π.: «Εμείς ήρθαμε εδώ όχι για να συναγωνιστούμε αλλά για να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο, και απλά έτυχε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Του χρόνου θα είμαστε σίγουρα πιο ανταγωνιστικοί, ο συναγωνισμός πάντα θα υπάρχει, απλά εμείς σήμερα δεν είχαμε κάποιο συγκεκριμένο στόχο».
Β.Κ.: «Νομίζω ότι έχει κάνει πολύ καλή δουλειά η Λέσχη, ήταν ένας αγώνας μαζεμένος, δεν είχε μεγάλες Απλές, η Ειδική ήταν καλή, είχε γίνει προσπάθεια -όπως είδαμε και χθες- να είναι καθαρή και νομίζω ότι αξίζουν πολλά μπράβο».

«Backo»-«Άρης Ιαβέρης» / Κυπελλούχοι F2
«Backo»: «Ήταν όντως μια πολύ ωραία χρονιά. Το ευχαριστηθήκαμε με τον φίλο μου, συνοδηγό μου και δάσκαλό μου τον Άρη. Προσπαθούσαμε σε κάθε αγώνα να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να βελτιωνόμαστε, χωρίς να κοιτάζουμε αντιπάλους και αποτελέσματα, απλά να πηγαίνουμε ωραία και γρήγορα. Είχαμε ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο, το οποίο πιστεύω με βοήθησε να μάθω την αγωνιστική οδήγηση, και θέλω να ευχαριστήσω πολύ και τους μηχανικούς μου».
«Άρης Ιαβέρης»: «Ήταν μια γρήγορη και πολύ ευχάριστη Ειδική, που βόλευε και το αυτοκίνητό μας, καθόλου ‘σπαστήρι’ και πολύ flat για να μπορέσουμε να βγάλουμε καλό ρυθμό χωρίς ζημιές. Ο Δημήτρης έχει εξελιχθεί, εξελίσσεται ακόμα και θα καταλήξει πιστεύω σε πολύ καλό οδηγό, που θα απασχολήσει αρκετά την Ελλάδα, κι αυτός ήταν και ο σκοπός. Είχαμε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο, με σειριακό κιβώτιο και καταπληκτική ανάρτηση, ένα ‘σχολείο’ όχι μόνο για να ξεκινούν τα νέα παιδιά αλλά και για τους φτασμένους οδηγούς. Ένα πρωτάθλημα ή κύπελλο με τέτοια αυτοκίνητα θα αναβάθμιζε πάρα πολύ τους αγώνες».

Αναστάσιος Παπαδόπουλος - Ανδρέας Βασιλόπουλος / 1οι C6
Α.Π.: «Πολύ ωραία Ειδική, πάρα πολύ γρήγορη, και με ένα αρκετά τεχνικό κομμάτι εσωτερικά. Σε ορισμένα σημεία ήμασταν τερματισμένοι και δεν είχαμε άλλη δύναμη. Ευνοεί καθαρά τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα, όμως παρόλα αυτά κάναμε ό,τι μπορούσαμε και φέραμε ένα καλό αποτέλεσμα και πήραμε την κατηγορία. Συγχαρητήρια στη Λέσχη, ήταν πολύ ωραία η οργάνωση και μακάρι να ξαναγίνει ο αγώνας».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι