Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally Sprint Βοιωτίας με 39 συμμετοχές ...

Με μια αρκετά αξιόλογη λίστα 39 πληρωμάτων θα εκκινήσει το πρωί της Κυριακής 1 Δεκεμβρίου από τα Σκούρτα ο τελευταίος φετινός αγώνας του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος, το Rally Sprint Βοιωτίας, ο νέος αγώνας που διοργανώνει η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής. Στον αγώνα που θα κρίνει τους φετινούς Κυπελλούχους στα χωμάτινα Ράλλυ θα δώσει μια άκρως θεαματική παράσταση μια «αρμάδα» από Mitsubishi Lancer Evo και Subaru Impreza, καθώς συνολικά 13 οδηγοί και συνοδηγοί θα μονομαχήσουν για τις δάφνες της κατηγορίας C2! Φαβορί για τον τίτλο εδώ, σε επίπεδο Γενικής όσο και C2, είναι οι Μποζιονέλος-Παναρίτης με το Lancer EvoV/VI, που προηγούνται με 19 και 12 βαθμούς αντίστοιχα από τους Ντάβαρη-Μακρή (Lancer EvoIX), τους μόνους από τους υπόλοιπους διεκδικητές που συμμετέχουν στο Rally Sprint Βοιωτίας. Εξίσου ενδιαφέροντα περάσματα αναμένονται, εξάλλου, και από τα τέσσερα πληρώματα της κατηγορίας C3, τα πέντε πληρώματα της C4, τα επτά της C5, τα τέσσερα της C6 και τα ισάριθμα της κατηγορίας των Ιστορικών αυτοκινήτων, καθώς και βέβαια από τα δύο πληρώματα των κατηγοριών C1 και 4x4/T1. Βαθμολογικά, στην κατηγορία F2 προηγούνται οι Χατζόπουλος-Χατζοπούλου, αλλά σε αυτόν τον αγώνα οι δεύτεροι της βαθμολογίας «Backo»-Ιαβέρης Άρης θα προσπαθήσουν να αξιοποιήσουν την απουσία των πρώτων, να καλύψουν τη διαφορά των 15 βαθμών και να κατακτήσουν το Κύπελλο. Ελπίδες, επίσης, τρέφουν για την F2 και οι Παπαδόπουλος-Βασιλόπουλος με Toyota Starlet της κατηγορίας C6. Στη C3 οι Θεόδωρος και Θανάσης Μούγιος (BMW 3 E30 Drift) θα προσπαθήσουν να υπερκαλύψουν τη μικρή διαφορά που τους χωρίζει από τους πρωτοπόρους Σταμίρη-Παράσχη (που δεν θα αγωνιστούν εδώ), ενώ στη C5 οι «Backo»-Ιαβέρης Άρης είναι τα αδιαφιλονίκητα φαβορί, καθώς χρειάζονται ελάχιστους βαθμούς για να στεφθούν Κυπελλούχοι. Έχουν 23 βαθμούς προβάδισμα από τους Δημόπουλο-Αναστασόπουλο, που θα δώσουν το παρόν στα Σκούρτα με την Toyota Corolla AE92 GT.  Τέλος, στη C6 οι μόνοι-της τετράδας που διεκδικεί τον τίτλο-που θα αγωνιστούν είναι οι Παπαδόπουλος-Βασιλόπουλος (Toyota Starlet), συνεπώς έχουν την τύχη στα χέρια τους. Η πρώτη «πράξη» του Rally Sprint Βοιωτίας 2019 θα γίνει την προσεχή Παρασκευή (29/11) με τον Τεχνικό και Διοικητικό Έλεγχο, τον οποίο θα φιλοξενήσει το Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, χάρη στην απλόχερη -όπως πάντα- αρωγή της Περιφέρειας Αττικής. Το επόμενο διήμερο ο αγώνας θα μεταφερθεί στα Σκούρτα, που θα φιλοξενήσουν το κέντρο του αγώνα χάρη στο θερμό ενδιαφέρον της Τοπικής Κοινότητας Σκούρτων και της Δημοτικής Ενότητας Δερβενοχωρίων, όπως και του Δήμου Τανάγρας. Μετά την εκκίνηση τις 10:00 το πρωί της Κυριακής, η πρώτη από τις τρεις επαναλήψεις της Ειδικής Διαδρομής «Σκούρτα», μήκους 13,84 χιλιομέτρων, θα ξεκινήσει για το πρώτο αυτοκίνητο στις 10:13 π.μ. Μετά τις τρεις Ειδικές, ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για τις 13:54 το μεσημέρι στην πλατεία των Σκούρτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ