Τα νέα Opel Corsa και Corsa-e βρέθηκαν ήδη στο επίκεντρο της προσοχής στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA). Τώρα, τα βλέπουμε να κυκλοφορούν στο δρόμο με τον πρεσβευτή της μάρκας Opel, Jürgen Klopp. Επειδή μπορεί να είναι απολαυστικό να μιλάς για τα πλεονεκτήματα μιας πρωτοποριακής τεχνολογίας, όπως η ηλεκτροκίνηση, αλλά είναι ακόμα πιο fun να τα βιώνεις ο ίδιος, παραδείγματος χάριν οδηγώντας το νέο Corsa. Και ποιος θα μπορούσε να μεταδώσει το μήνυμα καλύτερα από τον επιτυχημένο coach, ο οποίος τεστάρει την υπόσχεση της Γερμανικής μάρκας για e-mobility στις νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις; Χαρισματικός, αξιαγάπητος και διασκεδαστικός, ο Jürgen Klopp διαμορφώνει την εικόνα της μάρκας Opel εδώ και επτά χρόνια. Έχει πρωταγωνιστήσει σε περισσότερες από 20 Γερμανικές και διεθνείς τηλεοπτικές καμπάνιες της Opel. Επίσης έχει λειτουργήσει ως εμπνευστής για εργαζόμενους και διανομείς, και ως προσκεκλημένος – δίνοντας συνεντεύξεις σε διάφορες εκδηλώσεις. Η κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων και ο νικητής του Champions League 2019 επεκτείνουν τώρα τη συνεργασία τους μακροπρόθεσμα. «Το νέο Corsa είναι το καλύτερα προετοιμασμένο για το μέλλον Γερμανικό μικρό αυτοκίνητο» δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ, Tobias Gubitz. «Υπερπλήρες σε κορυφαίες τεχνολογίες, με αποκορύφωμα το πλήρως ηλεκτρικό Corsa-e. Ταυτόχρονα είναι και πολύ fun να το οδηγείς. Και αυτό το μήνυμα είναι ξεκάθαρο.»
Νέα Opel Corsa και Corsa-e: fun to drive
Στο βίντεο της καμπάνιας – που ξεκινά με το Corsa-e – όλοι μιλούν για ηλεκτροκίνηση, το μέλλον του αυτοκινήτου και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων1. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για τον Jürgen Klopp. Στη θεωρία όλα είναι τέλεια, αλλά το σημαντικότερο είναι η απόλαυση πίσω από το τιμόνι. Και μπορείς να δεις το πόσο απολαμβάνει ο προπονητής της Liverpool την οδήγηση του Corsa-e στις νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις. «Σίγουρα ανήκω στους υποψήφιους πελάτες του Corsa-e,» σχολιάζει ο Jürgen Klopp.» Το ηλεκτρικό Corsa είναι ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις του από το σπίτι στο προπονητικό κέντρο, στο Anfield ή το αεροδρόμιο. «Ένα θαυμάσιο αυτοκίνητο από κάθε άποψη – η Opel έχει κάνει πραγματικά καλή δουλειά.» Με τη μπαταρία των 50kWh, το πεντάθυρο 100kW (136hp) μπορεί να διανύσει μέχρι 330 χλμ. με μία φόρτιση της μπαταρίας (WLTP2). Για τον Klopp, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να φορτίζει τη μπαταρία μόνο μία φορά την εβδομάδα. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις του Corsa-e TV είναι η αρχή, αλλά σύντομα θα ακολουθήσουν περισσότερα σποτάκια για το Corsa με ζωηρούς και αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης & πετρελαίου) – άλλωστε η κάθε έκδοση είναι γεμάτη από προηγμένες τεχνολογίες, ανεξαρτήτως κινητήρα. Όπως το νέο Corsa, τα σποτάκια είναι επίσης πρωτοποριακά λόγω τεχνολογίας CGI (computer generated imagery - δημιουργία τρισδιάστατης εικόνας μέσω υπολογιστή) και προηγμένων τεχνικών κινηματογράφησης. Την καμπάνια 3600, που προάγει την υπευθυνότητα αλλά και την απόλαυση πίσω από το τιμόνι, υπογράφει το πρακτορείο “Velocity McCann” από τη Φρανκφούρτη. Βίντεο με “Backstage σκηνές” δείχνουν ακόμα πιο παραστατικά πόσο απολαυστικά ήταν τα γυρίσματα για τον Jürgen Klopp και το τηλεοπτικό συνεργείο. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις πλαισιώνονται από έντυπες διαφημίσεις και αναρτήσεις στα social media σχετικά με το νέο Corsa, το οποίο κάνει το ντεμπούτο του στις εκθέσεις των Γερμανών διανομέων (με αποδοτικούς, θερμικούς κινητήρες) στο τέλος Νοεμβρίου (στην Ελλάδα).
Opel goes electric: ηλεκτρικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα μέχρι το 2024