Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Nissan Juke ...


Η Nissan σηματοδοτεί την έναρξη παραγωγής του νέου Juke στο εργοστάσιο της στο Sunderland, με μια επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο, το νέο Juke έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις Ευρωπαϊκές αγορές, με το Sunderland να είναι το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής για αυτό το δεύτερης γενιάς compact crossover. To λανσάρισμά του, έρχεται σχεδόν 10 χρόνια μετά το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς του μοντέλου με το τολμηρό στυλ, που τάραξε τα νερά στην κατηγορία του. Με το νέο μοντέλο, η Nissan έθεσε και πάλι τον πήχη ψηλά, προσφέροντας νέα επίπεδα τεχνολογίας και συνδεσιμότητας στην κατηγορία των compact crossovers. Σχεδιασμένο από τις Ευρωπαϊκές ομάδες σχεδιασμού, έρευνας και ανάπτυξης της Nissan στο Paddington, στο Λονδίνο, στο Cranfield και στο Bedfordshire, το 70% της παραγωγής του Juke προορίζεται για τις αγορές της ΕΕ, με τα δύο τρίτα των προμηθευτών της γραμμής παραγωγής να εδρεύουν στην ΕΕ. Επισκεπτόμενος το εργοστάσιο του Sunderland για να επιβλέψει τα τελικά στάδια προετοιμασίας για την έναρξη της παραγωγής, ο πρόεδρος της Nissan Europe, Gianluca de Ficchy, δήλωσε: "Το νέο Juke αντιπροσωπεύει μια επιπλέον επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών στο εργοστάσιο μας στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται για τους Ευρωπαίους αγοραστές. "Πριν από τριάντα πέντε χρόνια, η Nissan αποφάσισε να δημιουργήσει ένα εργοστάσιο στο Ηνωμένο Βασίλειο για να εξυπηρετήσει τις Ευρωπαϊκές αγορές μας. Μετά από δέκα εκατομμύρια αυτοκίνητα , το Sunderland είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο αυτοκινήτων στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου και το ολοκαίνουργιο Juke είναι το πιο συνδεδεμένο αυτοκίνητο της Nissan. Με περισσότερες από 35.000 θέσεις εργασίας που υποστηρίζει η Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις έμπειρες και εξειδικευμένες ομάδες μας στο Paddington, το Cranfield και το Sunderland, καθώς και την ευρύτερη βάση των προμηθευτών μας, για τις προσπάθειές τους να φέρουν σε πέρας αυτό το νέο μοντέλο." Εκτός από τις περισσότερες από 5.000 ώρες εκπαίδευσης που έγινε στην ομάδα εξειδικευμένων και έμπειρων τεχνικών του εργοστασίου για να υποστηρίξουν την παραγωγή, το εργοστάσιο δέχθηκε επενδύσεις για την αναβάθμισή του προκειμένου να αντεπεξέλθει επιτυχώς στη νέα σουίτα τεχνολογιών του Juke, όπως και στα υψηλά επίπεδα εσωτερικής και εξωτερικής εξατομίκευσης του μοντέλου. Στα παραπάνω περιλαμβάνονται περισσότερα από 27 νέα σύνολα μητρών, τα οποία κόβουν και διαμορφώνουν τον εξαιρετικά υψηλού εφελκυσμού χάλυβα του αυτοκινήτου και τα οποία έχουν εγκατασταθεί στο Press Shop, για να σχηματίσουν το νέο αθλητικό σχεδιασμό του Juke, παρέχοντας ένα εντυπωσιακό αλλά πιο ευρύχωρο δυναμικό αμάξωμα crossover, χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις. Τέσσερις νέοι θάλαμοι ψεκασμού χρωμάτων έχουν κατασκευαστεί στο Paint Shop για να φιλοξενήσουν την επιλογή των 15 διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών, με βάση και τη διχρωμία του αμαξώματος που πλέον υφίσταται ως επιλογή για τους τυχερούς ιδιοκτήτες. Το Juke τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό, τρικύλινδρο DIG- υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου, που κατασκευάζεται στο Sunderland. Με 117 PS, προσφέρει στον οδηγό του βελτιωμένες επιδόσεις, οικονομία καυσίμου και πολιτισμένη λειτουργία. Ο Steve Marsh, Αντιπρόεδρος της Nissan για την Παραγωγή στη Μεγάλη Βρετανία, δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το Juke στην παραγωγή. Οι εκατομμύρια θαυμαστές του Juke σε ολόκληρη την Ευρώπη θα μπορούν να το δουν σύντομα στους δρόμους. Το Juke αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι από την ιστορία αυτής της παραγωγικής εγκατάστασης, γι 'αυτό είναι μια υπερήφανη στιγμή να δούμε το νέο μοντέλο να κυλά από τη γραμμή παραγωγής .


"Οι ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής έχουν κάνει μια φανταστική δουλειά και η εξειδικευμένη κατασκευαστική ομάδα θα προσφέρει τώρα το αυτοκίνητο στα υψηλά επίπεδα ποιότητας που προσδοκούν οι πελάτες μας". Για να υποστηριχθεί η παραγωγή του νέου Juke, θα χρειαστεί επιπλέον προσωπικό για την γραμμή παραγωγής No2 του εργοστασίου. Στο πλαίσιο μιας αναδιάρθρωσης του χρονοδιαγράμματος παραγωγής, το προσωπικό αυτό θα μεταφερθεί από την παραγωγή της Νο1 γραμμής και οι δύο γραμμές θα λειτουργούν σε ένα μοτίβο δύο βαρδιών. Ο συνολικός αριθμός εργαζομένων στο εργοστάσιο θα παραμείνει ο ίδιος. Το Νέο Juke έρχεται τώρα με την τεχνολογία ψυχαγωγίας και οδηγικής υποστήριξης του NissanConnect. Διαθέτοντας την τεχνολογία Nissan Intelligent Mobility, το νέο μοντέλο είναι το πιο συνδεδεμένο Nissan από ποτέ, ενισχύοντας τον έλεγχο του οδηγού. Με το νέο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας NissanConnect, οι επιβάτες του Νέου Juke, μπορούν να χρησιμοποιούν το Apple CarPlay® και το Android Auto για να “αντανακλούν” τις αγαπημένες τους εφαρμογές από το smartphone τους, στην οθόνη αφής 8 ιντσών. Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στους χάρτες TomTom & Live Traffic ή να ενεργοποιήσει το δικό του In-Car Wi-Fi, προκειμένου να επιτρέψει στους επιβάτες να συνδέσουν τους φορητούς υπολογιστές ή τα tablet τους. Επιπλέον, το Juke προσφέρει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, η Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, ως μια μοναδική “πρεμιέρα” της για την συγκεκριμένη κατηγορία. Η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα αυτοκίνητο μπαίνει στο τυφλό σημείο του (κατά την αλλαγή λωρίδας) και επαναφέρει το Juke πίσω στη λωρίδα του. Η προηγμένη τεχνολογία ProPILOT της Nissan, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση, θα είναι διαθέσιμη στο Juke για πρώτη φορά. Σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκινητόδρομους και σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, το ProPILOT επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα, ούτως ώστε ο οδηγός να διατηρεί την σωστή απόσταση και ταχύτητα και με το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.


Οι πρώτες παραδόσεις στις Ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελληνικής, θα πραγματοποιηθούν στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ