Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με αμείωτο ενδιαφέρον ...


Το EKO Racing Dirt Games για το 2019 μπαίνει στην τελική ευθεία! Με δύο αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του θεσμού η ένταση «χτυπάει» κόκκινο, με τους διεκδικητές των τίτλων να ετοιμάζονται για μια αναμέτρηση στην οποία δεν συγχωρούνται τα λάθη. Ο 5ος γύρος του EKO Racing Dirt Games θα διεξαχθεί στο Markopoulo Park, στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο. Η γνωστή πίστα των 1,1 χιλιομέτρων στο εσωτερικό του Ιπποδρόμου των Αθηνών θα φιλοξενήσει για ακόμα μία φορά τους πρωταγωνιστές του EKO Racing Dirt Games. Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς Rallycross, γεγονός που μεταφράζεται για ακόμα μία φορά σε απευθείας μάχες «σώμα με σώμα»! Στην κατηγορία των 600 κ.εκ., όλα μοιάζουν να κρέμονται από μία κλωστή. O Παναγιώτης Ρουστέμης με το Kamikaz 3 της Planet Kartcross Greece προηγείται με βραχεία κεφαλή στη βαθμολογία, με τη διαφορά του από το Γιώργο Ζυμαρίδη με το La Base RX-01 να αγγίζει μόλις τον 1,5 βαθμό! Οι δυο τους έχουν ξεφύγει στη βαθμολογία και έχουν τον πρώτο λόγο για την κατάκτηση του κυπέλλου. Όμως, μία σειρά από ποιοτικές συμμετοχές θα διεκδικήσουν επί ίσοις όροις τη νίκη στο Μαρκόπουλο. Ο Νώντας Καρανικόλας με το La Base RX-01 είναι παραδοσιακά ανταγωνιστικός στον Ιππόδρομο, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Άρη Ιαβέρη με το δεύτερο Kamikaz 3 της Planet Kartcross Greece. Μία θέση στο βάθρο, όμως, θα διεκδικήσει για ακόμα έναν αγώνα ο Μιχάλης Τακιδέλης με το Speedcar XTrem. Αντίστοιχα μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η κατηγορία των Ιδιωτών, με τρεις οδηγούς να διεκδικούν το φετινό τρόπαιο! Ο Γιώργος Δημούσης με το Semog Trophy οδηγεί την κούρσα έχοντας επιδείξει εξαιρετική σταθερότητα με τις επιδόσεις του. Όμως, ο Σπύρος Ράπτης με το Kamikaz 3 ακολουθεί 8 βαθμούς πίσω του έχοντας παρουσιάσει σπουδαία βελτίωση μέσα στη διάρκεια της χρονιάς. Την ίδια ώρα, ο Ράπτης αισθάνεται την ανάσα του ταχύτατου Γιάννη Ρέγγου με το Semog Bravo, ο οποίος ακολουθεί 1,5 βαθμό πίσω του. Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., πέντε συμμετέχοντες θα δώσουν το παρών, με την παρουσία του πρώην Πρωταθλητή Κύπρου Νίκου Θωμά με το Speedcar XTrem να ξεχωρίζει. Όμως, απέναντι του θα βρει τον νικητή του προηγούμενου γύρου στην Χαλκίδα, Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο με το SR Crosscar, αλλά και το Γιώργο Γεωργίου με το Semog Bravo, ο οποίος έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Το δικό τους ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα θα διαδραματίσουν και οι Γιώργος Βασιλάκης και Κοσμάς Βαρθαλίτης, με το La Base RX-01 και το Custom Cosvar αντίστοιχα. Στον αγώνα της ατομικής χρονομέτρησης, θα δούμε για ακόμα μία φορά τους νεαρούς συμμετέχοντες στην κατηγορία Junior, Κωνσταντίνο Τακιδέλη και Αχιλλέα Χριστοδούλου, με Speedcar Xtrem και La Base RX-01. Με το ίδιο καθεστώς θα λάβουν μέρος στον αγώνα και οι συμμετέχοντες στην κατηγορία των αυτοκινήτων, με τις παρουσίες των Κωνσταντίνου Παλαιολόγου (Mitsubishi Lancer EVO VIII) και Κώστα Δούδου (Mitsubishi Lancer EVO IX) να ξεχωρίζουν στη μεγάλη κατηγορία, ενώ μεγάλες μάχες θα δούμε στην κατηγορία των 1600 κ.εκ. Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα έχει η ΟΜΑΕ, με την αγωνιστική δράση να ξεκινάει το Σάββατο 16 Νοεμβρίου στις 10:00 πμ με τα χρονομετρημένα «Q» για τις χωμάτινες φόρμουλες ενώ την ίδια μέρα θα αγωνιστούν και οι συμμετέχοντες στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης. Την Κυριακή 17 Νοεμβρίου θα διεξαχθούν οι ημιτελικοί και οι τελικοί στις κατηγορίες των 600 και 750 κ.εκ ενώ μετά το τέλος τους θα ακολουθήσουν Ιπποδρομίες. Σημειώστε, ότι η είσοδος είναι ελεύθερη για τους θεατές και την Κυριακή θα υπάρχουν πολλές δραστηριότητες για τους μικρούς μας φίλους.


Μην ξεχνάμε ότι ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο