Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρωταθλητής το θέαμα ...


Στο πανέμορφο Λουτράκι στις 16 - 17 Νοεμβρίου και συγκεκριμένα στην Σχολή Μηχανικού, έπεσε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2019. Με τις συνθήκες να είναι ιδανικές για αγωνιζόμενους και θεατές, ο 7ος και τελευταίος γύρος του θεσμού πρόσφερε πλούσιες μάχες και ανέδειξε και τους πρωταθλητές για την φετινή χρονιά. Η διοργανώτρια Start Line, μετά από αρκετές δυσκολίες και επιμονή, δημιούργησε μία πολύ τεχνική διαδρομή με γρήγορη ροή. Το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό με τους οδηγούς να μένουν ευχαριστημένοι και φυσικά ο κόσμος που γέμισε ασφυκτικά την Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι, απόλαυσε μοναδικά περάσματα. Ο αγώνας τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου- Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων. Το αγωνιστικό πρόγραμμα ξεκίνησε το Σάββατο στις 10:00, ενώ την Κυριακή η δράση ξεκίνησε στις 09:15, με το παραθαλάσσιο φόντο να προσθέτει μία όμορφη εικαστική πινελιά στα περάσματα των αγωνιζομένων. Με την κατηγορία Street Legal, να συγκεντρώνει ποιοτικές συμμετοχές ξεκίνησε η αγωνιστική δράση. Ο αγώνας ήταν καθ' όλη την διάρκεια απολαυστικός με τα περάσματα των οδηγών στην γρήγορη και τεχνική διαδρομή να κρατούν το ενδιαφέρον των θεατών αμείωτο. 


Την πρώτη θέση κατέκτησε ο πολύ θεαματικός Σταυράκης Μιχάλης (BMW E36), στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο νικητής του προηγούμενου αγώνα του θεσμού στην Ρόδο, Δαρζέντας Γιώργος (BMW E36). Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο πάντα μαχητικός Γρηγορίου Παναγιώτης  (BMW E36), γνωστός σε όλους τους φίλους του Drift ως "Spinnerakos". Στην κατηγορία Pro, αυτή των διπλών περασμάτων, η μάχη είχε «ανάψει» από τα βαθμολογημένα περάσματα κιόλας! Η ένταση και οι μονομαχίες ήταν τόσο δυνατές με τους χιλιάδες θεατές να αδημονούν για τα τελικά περάσματα που θα έκριναν και τον πρωταθλητή για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2019. 


Νικητής του αγώνα ο Χάρκας Αναστάσιος (BMW 320), που είχε ως μόνο στόχο την νίκη για να ανατρέψει την βαθμολογία του πρωταθλήματος. Επικράτησε στον μεγάλο τελικό του μεγάλου του αντιπάλου  Χαντζαρά Χρήστου (BMW E36). Ο δεύτερος δεν κατάφερε εξαιτίας ενός σπασμένου ημιαξονίου στον μεγάλο τελικό να παλέψει για την νίκη και να χαρίσει σε όλους όσους βρέθηκαν στη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου μία μεγάλη τελευταία μονομαχία. Έτσι αρκέστηκε στον γύρο του θριάμβου χαιρετώντας το πλήθος καθώς αναδείχθηκε και φέτος πρωταθλητής του θεσμού. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο απίστευτος Κάνδηλας Ανδρέας (BMW E30), που επικράτησε στον ημιτελικό του μαχητικού Δήμου Σωτήρη (BMW E30), ο οποίος έκλεισε την τετράδα. Χαρακτηριστικό της μονομαχίας αυτής ήταν η χειραψία και η αγκαλιά του Δήμου προς τον Κάνδηλα και τα ανάλογα συγχαρητήρια. Στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Μανής Σπύρος (BMW E36), δίνοντας ωραίες μάχες και πλούσιο θέαμα κλείνοντας την χρονιά με ένα καλό αποτέλεσμα.


Την εξάδα έκλεισε ο Λαγός Γιώργος (BMW E36), που δεν κατάφερε κάτι καλύτερο καθώς μικρό προβλήματα με το αυτοκίνητο τον ταλαιπώρησαν κατά την διάρκεια του αγώνα. Μετά το τέλος των μαχών έγιναν και οι απονομές, και πλήθος κόσμου χειροκρότησε τους νικητές οι οποίοι έφυγαν με την υπόσχεση ότι θα προσφέρουν μάχες και θέαμα και την επόμενη αγωνιστική χρονιά.

Δηλώσεις νικητών:

1ος γενικής κατηγορία Pro: Χάρκας Αναστάσιος (BMW 320)
"Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ήρθαμε μόνο για την νίκη και ελπίζαμε για ένα πιθανό στραβοπάτημα του μεγάλου μας αντιπάλου. Θέλω να συγχαρώ με την σειρά μου τον Χρήστο Χαντζαρά για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Εμείς δώσαμε τα πάντα για να κερδίσουμε τον φετινό τίτλο αλλά δεν τα καταφέραμε. Το αυτοκίνητο του αντιπάλου είναι αξιοζήλευτο καθώς και η μεγάλη υποστήριξη που έχει από την ομάδα του. Χαίρομαι που εγώ και η ομάδα μου καταφέραμε να κερδίσουμε την δεύτερη θέση, με ένα αυτοκίνητο το οποίο στην ουσία έχει μια καρότσα Pro και ένα μοτέρ Street Legal. Και πάλι ευχαριστώ την ομάδα μου και όσους με στήριξαν στην φετινή προσπάθεια μου".
2ος γενικής κατηγορία Pro: Χαντζαράς Χρήστος (BMW Ε36)
"Η χρονιά για εμάς φέτος κύλησε αρκετά δύσκολα, με κάποιες μηχανικές βλάβες και κάποιες αγωνιστικές υποχρεώσεις σε με αγώνες στο εξωτερικό. Για εμάς ο αγώνας στο Λουτράκι ήταν ένας τελικός αν και είχαμε ένα μικρό βαθμολογικό πλεονέκτημα έναντι του άξιου αντίπαλου μας Τάσου Χάρκα. Φτάσαμε στον τελικό αλλά δεν καταφέραμε εξαιτίας ενός κομμένου ημιαξονίου να προσφέρουμε θέαμα αλλά και να χαρούμε και εμείς τον αγώνα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου, την οικογένεια μου, τους χορηγούς μου και φυσικά όλους όσους με στηρίζουν".
3ος γενικής κατηγορία Pro: Κάνδηλας Ανδρέας (BMW Ε30)
"Στόχος μου ήταν η διασκέδαση σε αυτόν τον αγώνα και να βρεθώ ξανά με τους συναθλητές μου. Κατάφερα και πέτυχα αυτό το πολύ καλό αποτέλεσμα και είμαι πολύ χαρούμενος. Ελπίζω του χρόνου να ακολουθήσω όλο το πρωτάθλημα".


1ος γενικής κατηγορία Street Legal: Σταυράκης Μιχαήλ (BMW E36)
"Ο αγώνας κύλησε όμορφα για εμένα και την ομάδα μου. Το Σάββατο μπήκαμε λίγο φοβησμένα αλλά στην συνέχεια βρήκαμε τα πατήματα μας. Στον αγώνα βρήκαμε ρυθμό και καταφέραμε να φέρουμε αυτό το σπουδαίο αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν και με στηρίζουν. Εύχομαι να γίνονται τέτοιου είδους διοργανώσεις και στο μέλλον".
2ος γενικής κατηγορία Street Legal: Δαρζέντας Γεώργιος (BMW E36)
"Δεν πήραμε την πρώτη θέση που θέλαμε για να κερδίσουμε τον τίτλο αλλά για εμάς το Drift, είναι το πάθος μας. Είχαμε μία ατυχία στον τελικό με ένα λάστιχο και σταθήκαμε άτυχοι. Είμαστε χαρούμενοι για όλη την χρονιά καθώς συλλέξαμε εμπειρίες και παραστάσεις για το μέλλον. Να ευχαριστήσω αυτούς που με στήριξαν και εύχομαι του χρόνου να είμαστε ακόμη πιο δυνατοί".
3ος γενικής κατηγορία Street Legal: Γρηγορίου Παναγιώτης (BMW E36)
"Η χρονιά δεν ήταν τόσο καλή για εμένα φέτος. Είμαι χαρούμενος για το αποτέλεσμα διότι είχα ανάγκη ένα θετικό αποτέλεσμα. Τελικά το καταφέραμε. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με στηρίζουν και μου δίνουν δύναμη. Δίνουμε ραντεβού την επόμενη χρονιά".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ