Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δραστηριότητα Ο.Μ.Α.Θ. ...


Δύο αγώνες ολοκληρώθηκαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο σε Αθήνα και Ελασσόνα που ταυτόχρονα ήταν και οι καταληκτικοί αγώνες του Κυπέλλου Rally ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας και του Κυπέλλου αναβάσεων Βορείου Ελλάδας αντίστοιχα με τους αθλητές του Ομίλου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας να δίνουν βροντερό παρών με πέντε αθλητές στην Αθήνα και έξι στην Ελασσόνα.
Ξεκινώντας από την Αθήνα και το 6ο Athens Rally Sprint που διεξήχθη στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκούρη. Στην κατηγορία C3 μπορεί οι Παύλος Μπαξεβανάκης-Γρηγόρης Κορίνθιος με Honda Civic Type-R Ep3 να μην είχαν τον αγώνα που ήθελαν λόγω τεχνικών προβλημάτων αλλά κατάφεραν να τερματίσουν τρίτοι στην κατηγορία τους επίδοση που τους στέφει κυπελλούχους στην κατηγορία τους και τους ανεβάζει στο βάθρο της F2. 


Βίοι παράλληλοι και για τους Βαγγέλη Μασιάλα-Βασίλη Κεραμάρη με Citroen Saxo VTS στην κατηγορία C6 με τους νεαρούς αθλητές στην πρώτη τους χρονιά πλήρους εμπλοκής να ολοκληρώνουν την χρονιά στην δεύτερη θέση της κατηγορίας τους σε ένα αγώνα που ταλαιπωρήθηκαν μεταξύ άλλων και από την σειρά εκκίνησης. Τέλος ο Άλκης Ρέντης πραγματοποίησε ένα σύντομο αγώνα αφού το διαφορικό του θρυλικού Renault 5 Turbo αρνήθηκε να συνεργαστεί με αποτέλεσμα ο ίδιος και ο Καλογερόπουλος Θάνος να εγκαταλείψουν χωρίς να προλάβουν να δείξουν σημάδια ανταγωνιστικότητας.


Συνεχίζουμε με τον 5ο αγώνα του Κυπέλλου αναβάσεων Βορείου Ελλάδας στον οποίο συμμετείχαν έξι συνολικά αθλητές. Στην κατηγορία έως 1400 κ.εκ. ο περσινός νικητής Άγγελος Μπατσίλας με Suzuki Swift έκανε το repeat κατακτώντας ακόμα μία χρονιά τη νίκη την ώρα που ο Παναγιώτης Συτζάκης με ίδιο αυτοκίνητο κατέκτησε την δεύτερη θέση δείχνοντας ότι αγώνα με τον αγώνα ανεβάζει ταχύτητα ενώ το ντεμπούτο του Γιάννη Μόσχου με Toyota Yaris σημαδεύτηκε από την στιγμή του στα δοκιμαστικά. 


Στην κατηγορία 1400-1600κ.εκ. ο Μιχάλης Παρασκευάς με Suzuki Swift τερμάτισε στην τέταρτη θέση του μία ανάσα από το βάθρο και τρίτος στην κλάση του την ώρα που ο Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo VTS προλάβαινε να γράψει τον καλύτερο μέχρι στιγμής χρόνο στην κλάση Ν2 πριν εγκαταλείψει από μηχανικό πρόβλημα ενώ ο Γιώργος Σανίδας με Peugeot 306 παρόλο που βελτιωνόταν σε κάθε προσπάθεια προσωπικοί λόγοι τον κράτησαν μακριά από ένα ακόμη τερματισμό.


Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συγχαίρει τους αθλητές που συμμετείχαν σε Αθήνα και Ελασσόνα και τους εύχεται ακόμα καλύτερη συνέχεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...