Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ADAC Opel e-Rally Cup ...


Οι προετοιμασίες για τον πρώτο, σε παγκόσμιο επίπεδο, θεσμό αγώνων ενιαίου τύπου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Το ADAC Opel e-Rally Cup και το Opel Corsa-e Rally θα παρουσιαστούν στους φίλους του σπορ στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Essen από τις 28 Νοεμβρίου έως και στις 8 Δεκεμβρίου, στο περίπτερο της ADAC, Hall 3. Την ίδια στιγμή, δύο αμιγώς ηλεκτροκίνητα Opel Corsa-e Rally θα ολοκληρώσουν ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξέλιξης. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 136hp υπόκεινται αυτή τη στιγμή σε δοκιμές αντοχής και εξαρτημάτων στο Κέντρο Δοκιμών στο Dudenhofen. «Το απαιτητικό πρόγραμμα εξέλιξης προχωρά σύμφωνα με το σχετικό χρονοδιάγραμμα, αλλά ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί» δήλωσε ο Jörg Schrott, Director Opel Motorsport. «Ο στόχος είναι να παρέχουμε στις πελατειακές ομάδες μας ένα πλήρως αξιόπιστο, εύκολο στη χρήση και ισχυρό αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα επιτρέψει στο ADAC Opel e-Rally Cup να συνεχίσει απρόσκοπτα την επιτυχία του προκατόχου του, ADAC Opel Rally Cup.»

Το ημερολόγιο του 2020/2021 με δέκα προκριματικούς γύρους

Εν τω μεταξύ, οι δύο εταίροι, η Opel και η ADAC, ανακοίνωσαν περισσότερες σημαντικές πληροφορίες για το νέο θεσμό αγώνων μιας μάρκας με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πριν την έναρξη της σεζόν του ADAC Opel e Rally Cup ως μέρους του αγώνα ADAC Saarland-Pfalz Rally (21-22 Αυγούστου 2020), οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να προετοιμάσουν τα αυτοκίνητά τους σε δύο δοκιμαστικές εκδηλώσεις. Την ευθύνη οργάνωσης του πρώτου τεστ θα έχει η ADAC και η Opel θα ξεκινήσει με τη διοργάνωση μιας εκδήλωσης για τη δοκιμή των αυτοκινήτων – ο τόπος και η ημερομηνία τέλεσης του e-Rally Experience Day θα ανακοινωθεί αργότερα. Η δεύτερη ευκαιρία για δοκιμές θα πραγματοποιηθεί κάτω από έντονες συνθήκες συναγωνισμού. Οι ομάδες μπορούν να λάβουν μέρος στο ADAC Rallye Oberehe (8 Αυγούστου), ή αλλιώς, στη διοργάνωση με την ονομασία R70, που περιλαμβάνει 70 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών στην περιοχή Rhineland-Palatinate. Την επίσημη έναρξη της σεζόν στο Saarland θα ακολουθήσουν τρεις ακόμα γύροι σε δύο εκδηλώσεις στο ημερολόγιο του 2020 – του ADAC Rallye Südbayern (26/27 Σεπτεμβρίου) και του ADAC Rallye Deutschland που διεξάγεται από τις 15 έως και τις 18 Οκτωβρίου. Το ADAC Opel e-Rally Cup θα περιλαμβάνει δύο ξεχωριστούς γύρους κατά τη διάρκεια του αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ που πραγματοποιείται στη Γερμανία. Έξι ακόμα διοργανώσεις της πρώτης "Super Season" θα διεξαχθούν το 2021 και θα ανακοινωθούν αργότερα.


Δοκιμές 2020

Test 1/e-RALLY Experience Day/Θα ανακοινωθεί
Test 2/ADAC Rallye Oberehe/8 Αυγούστου

Προκριματικοί γύροι 2020

Event 1 ADAC Saarland-Pfalz Rallye-21/22 Αυγούστου
Event 2 ADAC Südbayern Rallye-26/27 Σεπτεμβρίου
Event 3 ADAC Rallye Deutschland–National 1-15/16 Οκτωβρίου
Event 4 ADAC Rallye Deutschland–National 2-17/18 Οκτωβρίου.


Οι συμμετοχές ανοίγουν πριν τα Χριστούγεννα.

Η εγγραφή για το ADAC Opel e-Rally Cup αρχίζει στις 15 Δεκεμβρίου 2019 και οι ομάδες μπορούν να εγγραφούν έως τις 31 Ιανουαρίου 2020. Το ποσό που καταβάλλεται είναι 5.900€ (συν ΦΠΑ) και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
Το κόστος συμμετοχής σε δύο δοκιμές και όλους τους προκριματικούς γύρους του ADAC Opel e-Rally Cup 2020/2021
Δύο αγωνιστικές φόρμες ADAC Opel e-Rally Cup
Ρουχισμό ομάδας για οδηγό και συνοδηγό
Τέντα Service με δάπεδο από μουσαμά και διαφημιστικό banner
Φιλοξενία τεσσάρων ατόμων σε όλους τους αγώνες ράλλυ
Δωρεάν φόρτιση στο χώρο
Εκπαίδευση οδηγού/συνοδηγού στα ηλεκτρικά και τεχνικά συστήματα.
Η αμοιβή για τις εγγραφές που θα ληφθούν μετά την 1η Φεβρουαρίου 2020 διαμορφώνεται στα 7.500€ (συν ΦΠΑ). Σε αυτή την περίπτωση, το περιεχόμενο των υπηρεσιών παραμένει αμετάβλητο. Οι αθλητικοί κανονισμοί του ADAC Opel e-Rally Cup επίσης βρίσκονται υπό διαμόρφωση. «Στο σχεδιασμό των κανονισμών καθοδηγούμαστε αρκετά από εκείνους του ADAC Opel Rally Cup. Αυτό έχει αποδείξει την αξία του εδώ και πολλά χρόνια» δηλώνει ο Thomas Voss, Head of Motorsport στο ADAC. Μετά την έγκριση της Γερμανικής αρχής μηχανοκίνητου αθλητισμού DMSB, οι αθλητικοί και τεχνικοί κανονισμοί του ADAC Opel e-Rally Cup θα είναι διαθέσιμοι για όλους τους συμμετέχοντες και τα ενδιαφερόμενα μέρη. 
Επιπλέον πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο www.opel-motorsport.com καθώς και μέσω του email customer@opel-motorsport.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...