Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Timed Rally Challenge με 43 συμμετοχές ...


Με 43 συμμετοχές θα διεξαχθεί την Κυριακή 20 Οκτωβρίου ο πρώτος γύρος του Timed Rally Challenge και συνάμα η τέταρτη συνάντηση του EKO Racing Dirt Games, σε έναν αγώνα που διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Αρωγός της προσπάθειας είναι και το MyKteo Όμιλος Θαλάσση. Τόπος διεξαγωγής είναι για άλλη μια χρονιά η διαδρομή που έχει χαραχθεί περιφερειακά της Πίστας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Δήμου Χαλκίδος, στη θέση ΠΕΙ Δοκού. Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή 26 αυτοκίνητα και 17 χωμάτινες φόρμουλες. Στα αυτοκίνητα, στη μεγάλη κατηγορία, αυτή των 2000+ κυβικών, εννέα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς θα βρεθούν στη γραμμή εκκίνησης την Κυριακή 20 Οκτωβρίου. Θα δούμε ωραίες κόντρες μεταξύ των Κωνσταντίνου και Νικόλα Χαλιβελάκη, του πάντοτε ταχύ Κωνσταντίνου Κόρακα, του Άρη Μαγιάφη που είχε κερδίσει την κατηγορία το 2017, καθώς και των φορμαρισμένων Στέφανου Θεοχαρόπουλου και Νίκου Ντάβαρη. Για πρώτη φορά σε χωμάτινη επιφάνεια θα αγωνιστεί ο Χαλκιδαίος Μηνάς Μπενής που έγινε γνωστός από τη συμμετοχή του σε αναβάσεις, ενώ κανείς δεν πρέπει να ξεγράψει τους Κωνσταντίνο Σαμαρά και Χρήστο Παλαιολόγο.
Πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των 2000 κυβικών! Ο Ντίνος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000 MKII) θα επιδιώξει να συνδυάσει ταχύτητα με θέαμα, με τον Αγρινιώτη Βασίλη Υφαντή (Ford Escort RS 2000 MKII) να έρχεται για πρώτη φορά στη Χαλκίδα με σκοπό να ξεσηκώσει τα πλήθη! Ο Χρήστος Πλατής που επανεμφανίστηκε στο χώρο των αγώνων, απέδειξε με τη νίκη στην κατηγορία του, στο Σπριντ Κορίνθου τον περασμένο Μάρτιο, πως η τέχνη δεν ξεχνιέται και σίγουρα θα κυνηγήσει τη νίκη! Με Ford Escort MKII θα αγωνιστούν οι Μανώλης «Καψάσκης» Χαλιβελάκης και ο Λαμιώτης Γιώργος Δήμος. Οι Κωνσταντίνος και Άρης Μαυραγάνης (Toyota Corolla AE 92), θα κονταροχτυπηθούν με τα Citroen Saxo VTS των Νίκου Χρέππα και Αντώνη Κωτσόπουλου στην κατηγορία των 1600 κυβικών! Στα μικρά, την κατηγορία δηλαδή έως 1400 κυβικά, δήλωσαν συμμετοχή 8 οδηγοί. Οι Γιάννης και Μιχάλης Νομικός (Toyota Starlet) θα έχουν μια …ενδοοικογενειακή κόντρα, ενώ με Toyota Starlet EP 91 θα αγωνιστούν ο άτυχος της Αμαλιάδας, Δημήτρης Δημητρόπουλος και ο Νίκος Μανούσκος που μας έχει συνηθίσει να κάθεται στο δεξί μπάκετ. Τα παραπάνω Starlet θα ντουμπλάρουν οι Σάββας Βαρελίδης και Λάμπρος Κωτσαδάμ. Για τη νίκη στην κατηγορία θα ταξιδέψουν στη Χαλκίδα οι Κωνσταντίνος Τούσουλης (Toyota Yaris) και Θεόδωρος Εγγλέζος (Toyota Starlet EP 91).


Στις χωμάτινες φόρμουλες, στα 600 κυβικά, ο Γιώργος Ζυμαρίδης (La Base RX01) θέλει να κάνει βήμα τίτλου, σε μια διαδρομή που γνωρίζει αρκετά καλά, καθώς δίνει το παρών κάθε χρόνο στον αγώνα. Στα φαβορί για τη νίκη συγκαταλέγονται οι «Panagiotis Roustemis» (Kamikaz K3), ο Νώντας Καρανικόλας (La Base Motor RX-01) και ο «Άρης Ιαβέρης» (Kamikaz K3). Για μια καλή εμφάνιση θα ταξιδέψουν έως τη χωμάτινη πίστα της Χαλκίδας οι Κωνσταντίνος και Νικόλαος Χαλιβελάκης (Speedcar Xtrem), καθώς και οι Μιχάλης και Γιώργος Δημούσης (Semog Trophy), Γιάννης Ρέγγος (Semog Bravo), Μιχάλης Τακιδέλης (Speedcar Xtrem), Μάνος Μηλιαράκης (Speedcar Xtrem), ”HAK” (SR Crosscar) και Σπύρος Ράπτης (Kamikaz K3). Η κατηγορία των 750 κυβικών προσέλκυσε τρεις οδηγούς, τους Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο (SR Crosscar), Κοσμά Βαρθαλίτη (Kosvar 750) και Γιώργο Βασιλάκη (La Base Motor RX-01).
Όσον αφορά το πρόγραμμα, ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Κυριακής 20 Οκτωβρίου, από τις 08.30 έως τις 10.00 στην πίστα που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος. Στη συνέχεια και κατόπιν της υποχρεωτικής ενημέρωσης των αγωνιζομένων, θα ξεκινήσει η διαδικασία των χρονομετρημένων γύρων (ώρα 10.30). Σκοπός του κάθε αγωνιζομένου είναι να καλύψει τη χρονομετρημένη διαδρομή (τέσσερεις γύρους) στο μικρότερο χρόνο πραγματοποιώντας τέσσερεις (4) χρονομετρημένους γύρους όπου θα μετρηθεί το άθροισμα των τριών καλύτερων γύρων. Ο νικητής προκύπτει από την πραγματοποίηση του καλύτερου συνολικού χρόνου που προκύπτει από τους 3 γύρους. Σε περίπτωση που κάποιος δεν τερματίσει σε ένα σκέλος, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στα υπόλοιπα. Το μήκος της πίστας ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος είναι 2300 μέτρα. 
Μην ξεχνάμε, ότι ο θεσμός των EKO Racing Dirt Games το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4Τροχοί είναι χορηγός επικοινωνίας.


Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους θεατές!

Σας περιμένουμε!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.