Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δραστηριότητα Ο.Μ.Α.Θ. ...

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα Σαββατοκύριακα για τον τετράτροχο μηχανοκίνητο αθλητισμό ήταν το προηγούμενο αφού ούτε λίγο ούτε πολύ είχαμε τρεις διαφορετικούς αγώνες σε Σέρρες, Θήβα και Πτολεμαΐδα με τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας να εκπροσωπείτε από συνολικά οχτώ αθλητές του εξασφαλίζοντας δύο νίκες και δύο βάθρα ενώ ο καταληκτικός αγώνας του κυπέλλου ασφάλτου Βορείου Ελλάδας στα Rallies αφήνει το στίγμα του στο Σαββατοκύριακο που έρχεται στον οποίο δύο αθλητές του σωματείου θα λάβουν μέρος διεκδικώντας τη νίκη στην κατηγορία τους. Ξεκινώντας από τις Σέρρες και τον τελικό του Drift Kings of Nations ένα παγκόσμιο θεσμό στον οποίο ο Γιάννης Καμζιόλης με B.M.W. E30 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.Ο νεαρός αθλητής έδειξε δείγματα του ταλέντου του κάνοντας το βήμα παραπάνω και κατακτώντας την δεύτερη θέση στην κατηγορία Pro 2 κοιτώντας στα μάτια σαφώς δυνατότερους και πιο έμπειρους συνδυασμούς.


Συνεχίζουμε με τον 5ο αγώνα του πρωταθλήματος ασφάλτου το Ευβοιωτικό Rally στο οποίο συμμετείχαν δύο πληρώματα.Οι πρωταθλητές του 2018 Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης με Honda Civic Type-R στην πρώτη τους εμφάνιση για φέτος κινήθηκαν σε εκπληκτικούς ρυθμούς όντας μέσα στο παιχνίδι της πρωτιάς κατακτώντας τελικά την πρώτη θέση στην F2 την πρώτη στην κατηγορία C3 και την τρίτη θέση γενικής αφήνοντας πίσω δυνατότερους συνδυασμούς.


Στον ίδιο αγώνα συμμετείχαν και οι Κλεάνθης Νικολουδάκης-Γιάννης Μόσχος με Citroen Saxo που κατέκτησαν την τέταρτη θέση στην κατηγορία C6 αφήνοντας πίσω τους το ατυχές αποτέλεσμα του 2018.


Τέλος στην Πτολεμαΐδα και πιο συγκεκριμένα στην Βλάστη διεξήχθη η ομώνυμη ανάβαση που αποτελούσε τον προτελευταίο αγώνα του κυπέλλου αναβάσεων Βορείου Ελλάδος. Ο Παναγιώτης Συτζάκης με Suzuki Swift συνέχισε να εκπλήσσει στην παρθενική του χρονιά στους αγώνες κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία έως 1400κ.εκ. την ώρα που ο Μιχάλης Παρασκευάς με ίδιο αυτοκίνητο κατέκτησε την τρίτη στην κατηγορία 1400-1600 κ.εκ. κοιτώντας στα μάτια τον ανταγωνισμό ενώ ο Γρηγόρης Κορίνθιος συνεχίζει μία χρονιά εξέλιξης του Seat Leon Cupra επιτυγχάνοντας την τρίτη θέση στην κατηγορία FST2. Πλέον το ενδιαφέρον μεταφέρεται στην Θεσσαλονίκη και στον τελευταίο αγώνα του κυπέλλου Rally ασφάλτου βορείου Ελλάδος το Rally Sprint Θερμαϊκού όπου θα συμμετάσχουν οι Παύλος Μπαξεβανάκης-Γρηγόρης Κορίνθιος με Honda Civic Type-R Ep3 κυνηγώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα διεκδικώντας την δεύτερη θέση γενικής στο κύπελλο και την πρώτη στην F2 και στην C3 έχοντας κάνει μια εξαιρετική χρονιά τόσο από πλευράς αποτελεσμάτων όσο και επιδόσεων.





Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συγχαίρει τους αθλητές που συμμετείχαν σε Σέρρες, Θήβα και Πτολεμαΐδα και εύχεται στους αθλητές που θα συμμετάσχουν στην Θεσσαλονίκη καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει