Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η μάχη του Ενιαίου ...


• Πρωταθλητής Γενικής και μαθηματικά ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος 
• Πιο ανταγωνιστικός από ποτέ ο «Λε Μαν» στο καλύτερο διήμερο του στο Ενιαίο
• Πρώτο βάθρο καριέρας για τον Αλέξανδρο Χαλιβελάκη
• Επεισοδιακός ο πρώτος αγώνας, υποδειγματικός ο δεύτερος στα Μέγαρα


Δύο νίκες κατέκτησε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος στο 5ο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του φετινού SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda και χάρη σε αυτές σφράγισε και μαθηματικά τον τίτλο στην Γενική του φετινού πρωταθλήματος. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 φέτος έκανε το… βήμα παραπάνω και κατάφερε να επικρατήσει, όντας μάλιστα ο απόλυτος κυρίαρχος στην πίστα φέτος. Όπως και στην πρώτη επίσκεψη του Ενιαίου στα Μέγαρα, τον Μάιο, έτσι και τώρα ο Χαραλαμπόπουλος ήταν ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του διημέρου. Από τις ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου μέχρι και τον δεύτερο αγώνα της Κυριακής, ήταν σταθερότατος στις επιδόσεις του, ταχύτατος και ο μοναδικός που κατάφερνε να τον πλησιάσει, σε όλα τα σκέλη, ήταν ο «Λε Μαν». Ο Λεωνίδας Μανιατόπουλος διατήρησε εξαιρετικό ρυθμό και στους δύο αγώνες, μένοντας μονίμως πολύ κοντά στον νικητή. Η μάχη των δύο κορυφώθηκε ουσιαστικά στο τέλος του δεύτερου αγώνα όταν ο «Λε Μαν» προσπάθησε να εκμεταλλευτεί ένα κλατάρισμα του Χαραλαμπόπουλου και πλησίασε απειλητικά. Παρόλα αυτά, ούτε το κλατάρισμα δεν κατάφερε να σταματήσει τον νικητή, έτσι το αποτέλεσμα δεν άλλαξε στους δύο αγώνες. Αυτό που άλλαξε ήταν η τρίτη θέση του βάθρου. Στον πρώτο αγώνα ο Σπύρος Γαλεράκης έφτασε οριακά εγκαίρως, λόγω ενός προσωπικού προβλήματος, κάτι που του χάλασε την αυτοσυγκέντρωση με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τρίτος αλλά μακριά από τον καλό του εαυτό. Κάτι εξάλλου που αποδείχτηκε από την κακή εμφάνιση του δεύτερου αγώνα. Εκεί είχαμε την μεγαλύτερη μάλλον, έκπληξη για φέτος, την παρουσία του Αλέξανδρου Χαλιβελάκη στο βάθρο. 


Ο νεαρός που μέχρι τώρα δεν είχε βρει πραγματικό ρυθμό σε κάποιον αγώνα, στον συγκεκριμένο εντυπωσίασε με την οδήγησή του κάτι που του απέφερε το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Συνολικά ήταν δεύτερος στους νέους και τρίτος στην Γενική, ενώ νωρίτερα στον πρώτο αγώνα ήταν τρίτος Νέος και τέταρτος Γενικής. Αντίστοιχο αγώνα έκανε ο Θεμιστοκλής Πετράκης της ομάδας Skoda Μακρής. Έχοντας εμπειρία από το καρτ αλλά συμμετέχοντας πρώτη φορά σε αγώνα αυτοκινήτων στην πίστα, ο Πετράκης ολοκλήρωσε 5ος και 6ος στους δύο αγώνες, ανεβαίνοντας και τις δύο φορές στο βάθρο των οδηγών άνω των 30 ετών. Μάλιστα το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερο αν στον πρώτο αγώνα δεν δεχόταν ένα χτύπημα από τον Στάθη Κουκέα. 


Ο Κουκέας ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό στον συγκεκριμένο αγώνα! Υπερβολικά επιθετικός έπειτα από ένα ξεκίνημα κατά το οποίο είχε επαφή με τον Κωνσταντίνο Γιαννίκο, εμβόλισε τον νεαρό οδηγό, στο τέλος του πρώτου γύρου, οδηγώντας τον σε τετ-α-κε. Το ουσιαστικό αποτέλεσμα ήταν να τιμωρηθεί με 30 δευτερόλεπτα ποινής, η οποία τον έριξε τελικά στην ένατη και τελευταία θέση του πρώτου αγώνα. Στον δεύτερο, μεταμορφωμένος, ολοκλήρωσε τέταρτος, πιέζοντας μάλιστα τον Χαλιβελάκη χωρίς ωστόσο να καταφέρει να σημειώσει το προσπέρασμα. 
Μεγαλύτερη ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος καθώς αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα, δεδομένου πως μετά την επαφή με τον Κουκέα, έδωσε συνέχεια με δεύτερη σύγκρουσηανάμεσα στους δύο. Η έβδομη θέση Γενικής και τέταρτη στους Νέους δεν κατάφερε να βελτιώσει τη συνολική εικόνα του. 
Μόνο θετική πάντως ήταν η συνολική εικόνα για τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς. Ο «David 28» συμμετείχε για πρώτη φορά στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda καθώς μέχρι τώρα είχε οδηγήσει το Skoda Fabia σε αναβάσεις εκτός Ενιαίου. Όμως συμμετείχε και για πρώτη φορά σε αγώνα στην πίστα και ήταν αρκετά ανταγωνιστικός. Το ίδιο και ο Νίκος Παπαδόπουλος ο οποίος συμμετείχε με το Fabia του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου και άφησε υποσχέσεις και για το μέλλον του θεσμού, τον οποίο έδειξε να απολαμβάνει ιδιαίτερα. Τέλος ο Δημήτρης Ρεμέντζης έχασε ευκαιρία να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς στον πρώτο αγώνα όταν δέχτηκε ένα χτύπημα από τον έτερο πρωτοεμφανιζόμενο Θανάση Μιχαλόπουλο και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη. Επέστρεψε στο δεύτερο σκέλος για να ολοκληρώσει όγδοος. 


Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda ο επόμενος αγώνας ταχύτητας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και πάλι στα Μέγαρα στις 7-8 Δεκεμβρίου. 


Τα αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...