Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η μάχη του Ενιαίου ...


• Πρωταθλητής Γενικής και μαθηματικά ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος 
• Πιο ανταγωνιστικός από ποτέ ο «Λε Μαν» στο καλύτερο διήμερο του στο Ενιαίο
• Πρώτο βάθρο καριέρας για τον Αλέξανδρο Χαλιβελάκη
• Επεισοδιακός ο πρώτος αγώνας, υποδειγματικός ο δεύτερος στα Μέγαρα


Δύο νίκες κατέκτησε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος στο 5ο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του φετινού SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda και χάρη σε αυτές σφράγισε και μαθηματικά τον τίτλο στην Γενική του φετινού πρωταθλήματος. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 φέτος έκανε το… βήμα παραπάνω και κατάφερε να επικρατήσει, όντας μάλιστα ο απόλυτος κυρίαρχος στην πίστα φέτος. Όπως και στην πρώτη επίσκεψη του Ενιαίου στα Μέγαρα, τον Μάιο, έτσι και τώρα ο Χαραλαμπόπουλος ήταν ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του διημέρου. Από τις ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου μέχρι και τον δεύτερο αγώνα της Κυριακής, ήταν σταθερότατος στις επιδόσεις του, ταχύτατος και ο μοναδικός που κατάφερνε να τον πλησιάσει, σε όλα τα σκέλη, ήταν ο «Λε Μαν». Ο Λεωνίδας Μανιατόπουλος διατήρησε εξαιρετικό ρυθμό και στους δύο αγώνες, μένοντας μονίμως πολύ κοντά στον νικητή. Η μάχη των δύο κορυφώθηκε ουσιαστικά στο τέλος του δεύτερου αγώνα όταν ο «Λε Μαν» προσπάθησε να εκμεταλλευτεί ένα κλατάρισμα του Χαραλαμπόπουλου και πλησίασε απειλητικά. Παρόλα αυτά, ούτε το κλατάρισμα δεν κατάφερε να σταματήσει τον νικητή, έτσι το αποτέλεσμα δεν άλλαξε στους δύο αγώνες. Αυτό που άλλαξε ήταν η τρίτη θέση του βάθρου. Στον πρώτο αγώνα ο Σπύρος Γαλεράκης έφτασε οριακά εγκαίρως, λόγω ενός προσωπικού προβλήματος, κάτι που του χάλασε την αυτοσυγκέντρωση με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τρίτος αλλά μακριά από τον καλό του εαυτό. Κάτι εξάλλου που αποδείχτηκε από την κακή εμφάνιση του δεύτερου αγώνα. Εκεί είχαμε την μεγαλύτερη μάλλον, έκπληξη για φέτος, την παρουσία του Αλέξανδρου Χαλιβελάκη στο βάθρο. 


Ο νεαρός που μέχρι τώρα δεν είχε βρει πραγματικό ρυθμό σε κάποιον αγώνα, στον συγκεκριμένο εντυπωσίασε με την οδήγησή του κάτι που του απέφερε το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Συνολικά ήταν δεύτερος στους νέους και τρίτος στην Γενική, ενώ νωρίτερα στον πρώτο αγώνα ήταν τρίτος Νέος και τέταρτος Γενικής. Αντίστοιχο αγώνα έκανε ο Θεμιστοκλής Πετράκης της ομάδας Skoda Μακρής. Έχοντας εμπειρία από το καρτ αλλά συμμετέχοντας πρώτη φορά σε αγώνα αυτοκινήτων στην πίστα, ο Πετράκης ολοκλήρωσε 5ος και 6ος στους δύο αγώνες, ανεβαίνοντας και τις δύο φορές στο βάθρο των οδηγών άνω των 30 ετών. Μάλιστα το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερο αν στον πρώτο αγώνα δεν δεχόταν ένα χτύπημα από τον Στάθη Κουκέα. 


Ο Κουκέας ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό στον συγκεκριμένο αγώνα! Υπερβολικά επιθετικός έπειτα από ένα ξεκίνημα κατά το οποίο είχε επαφή με τον Κωνσταντίνο Γιαννίκο, εμβόλισε τον νεαρό οδηγό, στο τέλος του πρώτου γύρου, οδηγώντας τον σε τετ-α-κε. Το ουσιαστικό αποτέλεσμα ήταν να τιμωρηθεί με 30 δευτερόλεπτα ποινής, η οποία τον έριξε τελικά στην ένατη και τελευταία θέση του πρώτου αγώνα. Στον δεύτερο, μεταμορφωμένος, ολοκλήρωσε τέταρτος, πιέζοντας μάλιστα τον Χαλιβελάκη χωρίς ωστόσο να καταφέρει να σημειώσει το προσπέρασμα. 
Μεγαλύτερη ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος καθώς αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα, δεδομένου πως μετά την επαφή με τον Κουκέα, έδωσε συνέχεια με δεύτερη σύγκρουσηανάμεσα στους δύο. Η έβδομη θέση Γενικής και τέταρτη στους Νέους δεν κατάφερε να βελτιώσει τη συνολική εικόνα του. 
Μόνο θετική πάντως ήταν η συνολική εικόνα για τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς. Ο «David 28» συμμετείχε για πρώτη φορά στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda καθώς μέχρι τώρα είχε οδηγήσει το Skoda Fabia σε αναβάσεις εκτός Ενιαίου. Όμως συμμετείχε και για πρώτη φορά σε αγώνα στην πίστα και ήταν αρκετά ανταγωνιστικός. Το ίδιο και ο Νίκος Παπαδόπουλος ο οποίος συμμετείχε με το Fabia του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου και άφησε υποσχέσεις και για το μέλλον του θεσμού, τον οποίο έδειξε να απολαμβάνει ιδιαίτερα. Τέλος ο Δημήτρης Ρεμέντζης έχασε ευκαιρία να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς στον πρώτο αγώνα όταν δέχτηκε ένα χτύπημα από τον έτερο πρωτοεμφανιζόμενο Θανάση Μιχαλόπουλο και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη. Επέστρεψε στο δεύτερο σκέλος για να ολοκληρώσει όγδοος. 


Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda ο επόμενος αγώνας ταχύτητας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και πάλι στα Μέγαρα στις 7-8 Δεκεμβρίου. 


Τα αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο