Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η μάχη του Ενιαίου ...


• Πρωταθλητής Γενικής και μαθηματικά ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος 
• Πιο ανταγωνιστικός από ποτέ ο «Λε Μαν» στο καλύτερο διήμερο του στο Ενιαίο
• Πρώτο βάθρο καριέρας για τον Αλέξανδρο Χαλιβελάκη
• Επεισοδιακός ο πρώτος αγώνας, υποδειγματικός ο δεύτερος στα Μέγαρα


Δύο νίκες κατέκτησε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος στο 5ο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του φετινού SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda και χάρη σε αυτές σφράγισε και μαθηματικά τον τίτλο στην Γενική του φετινού πρωταθλήματος. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 φέτος έκανε το… βήμα παραπάνω και κατάφερε να επικρατήσει, όντας μάλιστα ο απόλυτος κυρίαρχος στην πίστα φέτος. Όπως και στην πρώτη επίσκεψη του Ενιαίου στα Μέγαρα, τον Μάιο, έτσι και τώρα ο Χαραλαμπόπουλος ήταν ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του διημέρου. Από τις ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου μέχρι και τον δεύτερο αγώνα της Κυριακής, ήταν σταθερότατος στις επιδόσεις του, ταχύτατος και ο μοναδικός που κατάφερνε να τον πλησιάσει, σε όλα τα σκέλη, ήταν ο «Λε Μαν». Ο Λεωνίδας Μανιατόπουλος διατήρησε εξαιρετικό ρυθμό και στους δύο αγώνες, μένοντας μονίμως πολύ κοντά στον νικητή. Η μάχη των δύο κορυφώθηκε ουσιαστικά στο τέλος του δεύτερου αγώνα όταν ο «Λε Μαν» προσπάθησε να εκμεταλλευτεί ένα κλατάρισμα του Χαραλαμπόπουλου και πλησίασε απειλητικά. Παρόλα αυτά, ούτε το κλατάρισμα δεν κατάφερε να σταματήσει τον νικητή, έτσι το αποτέλεσμα δεν άλλαξε στους δύο αγώνες. Αυτό που άλλαξε ήταν η τρίτη θέση του βάθρου. Στον πρώτο αγώνα ο Σπύρος Γαλεράκης έφτασε οριακά εγκαίρως, λόγω ενός προσωπικού προβλήματος, κάτι που του χάλασε την αυτοσυγκέντρωση με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τρίτος αλλά μακριά από τον καλό του εαυτό. Κάτι εξάλλου που αποδείχτηκε από την κακή εμφάνιση του δεύτερου αγώνα. Εκεί είχαμε την μεγαλύτερη μάλλον, έκπληξη για φέτος, την παρουσία του Αλέξανδρου Χαλιβελάκη στο βάθρο. 


Ο νεαρός που μέχρι τώρα δεν είχε βρει πραγματικό ρυθμό σε κάποιον αγώνα, στον συγκεκριμένο εντυπωσίασε με την οδήγησή του κάτι που του απέφερε το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Συνολικά ήταν δεύτερος στους νέους και τρίτος στην Γενική, ενώ νωρίτερα στον πρώτο αγώνα ήταν τρίτος Νέος και τέταρτος Γενικής. Αντίστοιχο αγώνα έκανε ο Θεμιστοκλής Πετράκης της ομάδας Skoda Μακρής. Έχοντας εμπειρία από το καρτ αλλά συμμετέχοντας πρώτη φορά σε αγώνα αυτοκινήτων στην πίστα, ο Πετράκης ολοκλήρωσε 5ος και 6ος στους δύο αγώνες, ανεβαίνοντας και τις δύο φορές στο βάθρο των οδηγών άνω των 30 ετών. Μάλιστα το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερο αν στον πρώτο αγώνα δεν δεχόταν ένα χτύπημα από τον Στάθη Κουκέα. 


Ο Κουκέας ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό στον συγκεκριμένο αγώνα! Υπερβολικά επιθετικός έπειτα από ένα ξεκίνημα κατά το οποίο είχε επαφή με τον Κωνσταντίνο Γιαννίκο, εμβόλισε τον νεαρό οδηγό, στο τέλος του πρώτου γύρου, οδηγώντας τον σε τετ-α-κε. Το ουσιαστικό αποτέλεσμα ήταν να τιμωρηθεί με 30 δευτερόλεπτα ποινής, η οποία τον έριξε τελικά στην ένατη και τελευταία θέση του πρώτου αγώνα. Στον δεύτερο, μεταμορφωμένος, ολοκλήρωσε τέταρτος, πιέζοντας μάλιστα τον Χαλιβελάκη χωρίς ωστόσο να καταφέρει να σημειώσει το προσπέρασμα. 
Μεγαλύτερη ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος καθώς αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα, δεδομένου πως μετά την επαφή με τον Κουκέα, έδωσε συνέχεια με δεύτερη σύγκρουσηανάμεσα στους δύο. Η έβδομη θέση Γενικής και τέταρτη στους Νέους δεν κατάφερε να βελτιώσει τη συνολική εικόνα του. 
Μόνο θετική πάντως ήταν η συνολική εικόνα για τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς. Ο «David 28» συμμετείχε για πρώτη φορά στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda καθώς μέχρι τώρα είχε οδηγήσει το Skoda Fabia σε αναβάσεις εκτός Ενιαίου. Όμως συμμετείχε και για πρώτη φορά σε αγώνα στην πίστα και ήταν αρκετά ανταγωνιστικός. Το ίδιο και ο Νίκος Παπαδόπουλος ο οποίος συμμετείχε με το Fabia του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου και άφησε υποσχέσεις και για το μέλλον του θεσμού, τον οποίο έδειξε να απολαμβάνει ιδιαίτερα. Τέλος ο Δημήτρης Ρεμέντζης έχασε ευκαιρία να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς στον πρώτο αγώνα όταν δέχτηκε ένα χτύπημα από τον έτερο πρωτοεμφανιζόμενο Θανάση Μιχαλόπουλο και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη. Επέστρεψε στο δεύτερο σκέλος για να ολοκληρώσει όγδοος. 


Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda ο επόμενος αγώνας ταχύτητας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και πάλι στα Μέγαρα στις 7-8 Δεκεμβρίου. 


Τα αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ