Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δραστηριότητα Ο.Μ.Α.Θ. ...


Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα Σαββατοκύριακα για τον τετράτροχο μηχανοκίνητο αθλητισμό ήταν το προηγούμενο αφού ούτε λίγο ούτε πολύ είχαμε τρεις διαφορετικούς αγώνες σε Σέρρες, Θήβα και Πτολεμαΐδα με τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας να εκπροσωπείτε από συνολικά οχτώ αθλητές του εξασφαλίζοντας δύο νίκες και δύο βάθρα ενώ ο καταληκτικός αγώνας του κυπέλλου ασφάλτου Βορείου Ελλάδας στα Rallies αφήνει το στίγμα του στο σαββατοκύριακο που έρχεται στον οποίο δύο αθλητές του σωματείου θα λάβουν μέρος διεκδικώντας τη νίκη στην κατηγορία τους. Ξεκινώντας από τις Σέρρες και τον τελικό του Drift Kings of Nations ένα παγκόσμιο θεσμό στον οποίο ο Γιάννης Καμζιόλης με B.M.W. E30 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ο νεαρός αθλητής έδειξε δείγματα του ταλέντου του κάνοντας το βήμα παραπάνω και κατακτώντας την δεύτερη θέση στην κατηγορία Pro 2 κοιτώντας στα μάτια σαφώς δυνατότερους και πιο έμπειρους συνδυασμούς. Συνεχίζουμε με τον 5ο αγώνα του πρωταθλήματος ασφάλτου το Ευβοιωτικό Rally στο οποίο συμμετείχαν δύο πληρώματα. Οι πρωταθλητές του 2018 Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης με Honda Civic Type-R στην πρώτη τους εμφάνιση για φέτος κινήθηκαν σε εκπληκτικούς ρυθμούς όντας μέσα στο παιχνίδι της πρωτιάς κατακτώντας τελικά την πρώτη θέση στην F2 την πρώτη στην κατηγορία C3 και την τρίτη θέση γενικής αφήνοντας πίσω δυνατότερους συνδυασμούς. 


Στον ίδιο αγώνα συμμετείχαν και οι Κλεάνθης Νικολουδάκης-Γιάννης Μόσχος με Citroen Saxo που κατέκτησαν την τέταρτη θέση στην κατηγορία C6 αφήνοντας πίσω τους το ατυχές αποτέλεσμα του 2018. Τέλος στην Πτολεμαΐδα και πιο συγκεκριμένα στην Βλάστη διεξήχθη η ομώνυμη ανάβαση που αποτελούσε τον προτελευταίο αγώνα του κυπέλλου αναβάσεων Βορείου Ελλάδος.Ο Παναγιώτης Συτζάκης με Suzuki Swift συνέχισε να εκπλήσσει στην παρθενική του χρονιά στους αγώνες κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία έως 1400κ.εκ. την ώρα που ο Μιχάλης Παρασκευάς με ίδιο αυτοκίνητο κατέκτησε την τρίτη στην κατηγορία 1400-1600 κ.εκ. κοιτώντας στα μάτια τον ανταγωνισμό ενώ ο Γρηγόρης Κορίνθιος συνεχίζει μία χρονιά εξέλιξης του Seat Leon Cupra επιτυγχάνοντας την τρίτη θέση στην κατηγορία FST2.


Πλέον το ενδιαφέρον μεταφέρεται στην Θεσσαλονίκη και στον τελευταίο αγώνα του κυπέλλου Rally ασφάλτου βορείου Ελλάδος το Rally Sprint Θερμαϊκού όπου θα συμμετάσχουν οι Παύλος Μπαξεβανάκης-Γρηγόρης Κορίνθιος με Honda Civic Type-R Ep3 κυνηγώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα διεκδικώντας την δεύτερη θέση γενικής στο κύπελλο και την πρώτη στην F2 και στην C3 έχοντας κάνει μια εξαιρετική χρονιά τόσο από πλευράς αποτελεσμάτων όσο και επιδόσεων.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συγχαίρει τους αθλητές που συμμετείχαν σε Σέρρες, Θήβα και Πτολεμαΐδα και εύχεται στους αθλητές που θα συμμετάσχουν στην Θεσσαλονίκη καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ