Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταχύτητα και θέαμα ...


Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 4ος γύρος του EKO Racing Dirt Games στην πίστα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Χαλκίδας, με τους Γιώργο Ζυμαρίδη και Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο να μοιράζονται τις νίκες στις κατηγορίες των 600 και 750 κ.εκ., αντίστοιχα. Η 4η συνάντηση της φετινής χρονιάς χαρακτηρίστηκε ακόμα μία φορά από έντονες μάχες και υψηλού επιπέδου συναγωνισμό. Παραδοσιακά, η πίστα της Χαλκίδας αποτελεί πρόκληση για τους οδηγούς, αφού τα χαρακτηριστικά της θυμίζουν ειδική διαδρομή αγώνα Ράλλυ, την ώρα που οι συμμετέχοντες αγωνίζονται σύμφωνα με τους κανονισμούς της ατομικής χρονομέτρησης. Παράλληλα, για τους φίλους του θεσμού αποτελεί μία ιδιαίτερη περίσταση, αφού στη συγκεκριμένη διαδρομή το 2016 μπήκαν οι βάσεις του EKO Racing Dirt Games.


Στο αγωνιστικό σκέλος, με τους αγωνιζόμενους να πραγματοποιούν τέσσερα περάσματα και να προσμετρούν τα τρία καλύτερα, οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές, ενώ το ίδιο ίσχυε και για την κατάσταση της διαδρομής. Στην κατηγορία των 600 κ.εκ., ο Γιώργος Ζυμαρίδης με το La Base RX-01 κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο συνολικό χρόνο ανεβαίνοντας παράλληλα και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ο περσινός κάτοχος του Κυπέλλου στην κατηγορία, κινήθηκε πολύ γρήγορα από το πρώτο σκέλος, ενώ στη συνέχεια βελτίωσε ακόμα περισσότερο τους χρόνους του, παρουσιάζοντας εξαιρετική συνέπεια στις επιδόσεις του. Στο ρυθμό του προσπάθησε να κινηθεί ο Νώντας Καρανικόλας με το δεύτερο RX-01 της La Base Team Greece, σε μία πίστα που παραδοσιακά σημειώνει καλά αποτελέσματα. Όμως, στο τέλος περιορίστηκε στη 2η θέση της κατάταξης, βοηθώντας φυσικά τη La Base να σημειώσει ένα επιβλητικό 1-2 για το Έπαθλο των Κατασκευαστών. 


Στο τρίτο σκαλί του βάθρου συναντάμε τον νεαρό Παναγιώτη Ρουστέμη με το Kamikaz 3 της Planet Kartcross Team Greece. Ο ταλαντούχος οδηγός, είχε ένα κλατάρισμα το οποίο τον οδήγησε εκτός δρόμου στο πρώτο πέρασμα, αλλά κατάφερε να συνεχίσει στον αγώνα σημειώνοντας ένα σημαντικό αποτέλεσμα που τον διατηρεί στη μάχη του τίτλου. Για ακόμα μία φορά εξαιρετική ήταν η εμφάνιση του Μιχάλη Τακιδέλη με το Speedcar XTrem, ο οποίος και έχασε την 3η θέση για δέκατα του δευτερολέπτου από τον Ρουστέμη! Σπουδαία μάχη, όμως, είχαμε στην κατηγορία Ιδιωτών, με τον Γιάννη Ρέγγο στο τιμόνι του Semog Bravo να επικρατεί στο νήμα επί του “ΗΑΚ” με το SR Crosscar, την ώρα που στο βάθρο τους ακολούθησε ο Γιώργος Δημούσης με το Semog Trophy. Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., ο αγώνας εξελίχθηκε σε εσωτερική υπόθεση των Κωνσταντίνου Σωτηρόπουλου και Γιώργο Βασιλάκη, με το SR Crosscar και το La Base RX-01, αντίστοιχα. Παρά την αποχή αρκετών μηνών ο Σωτηρόπουλος εμφανίστηκε άκρως ανταγωνιστικός κερδίζοντας τη μεταξύ τους μάχη.


Στη Χαλκίδα, την τιμητική τους είχαν και οι οδηγοί της κατηγορίας των αυτοκινήτων, οι οποίοι και έδωσαν δυναμικό παρών! Ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο 33χρονος οδηγός, παρά το γεγονός ότι είχε να οδηγήσει το Lancer δύο χρόνια, ήταν ανταγωνιστικός από το πρώτο πέρασμα και κατέκτησε το ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη γενική και στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ. Σε αντίστοιχα γρήγορο ρυθμό κινήθηκε και ο Άρης Μαγιάφης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ο οποίος συνέχισε τις πολύ καλές του εμφανίσεις στις χωμάτινες επιφάνειες. Κυριολεκτικά στις λεπτομέρειες κρίθηκε η μάχη για την 3η θέση, αφού οι Κώστας Κόρακας, Στέφανος Θεοχαρόπουλος και Κώστας Σαμαράς, σημείωσαν συνολικό χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο, με τον πρώτο να είναι αυτός που ανέβηκε στο τέλος της ημέρας στο βάθρο των νικητών.
Στην κατηγορία των 1.600 έως 2.000 κ.εκ., ο Κώστας Αντωνίου επικράτησε επί του Βασίλη Υφαντή στη... μάχη των Ford Escort, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Χρήστος Πλατής με το Peugeot 205 GTi. Σε αυτή των 1.400 – 1.600 κ.εκ., ο Αντώνης Κωτσόπουλος με το Ctiroen Saxo επικράτησε με βραχεία κεφαλή επί του Νίκου Χρέππα με το Peugeot 106 Rallye, την ώρα που ο Θοδωρής Εγγλέζος με το Toyota Starlet τους ακολούθησε στο βάθρο. Τέλος, στην κατηγορία έως 1.400 κ.εκ., ο Κώστας Τουσουλης με το Toyota Yaris κέρδισε με άνεση, ακολουθούμενος από τους Μιχάλη και Γιάννη Νομικό με Toyota Starlet.
Με αυτόν τον τρόπο ο 4ος γύρος του ΕΚΟ Racing Dirt Games πέρασε στην ιστορία αφήνοντας μία γλυκιά γεύση σε όσους βρέθηκαν σήμερα στην πίστα της Χαλκίδας. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο αγώνας προσμετρούσε και στο TRC, ενώ την ευθύνη διοργάνωσης είχε το Α.Σ.Μ.Α. Πλέον, οι οδηγοί ετοιμάζονται για τη μεγαλύτερη πρόκληση της φετινής χρονιάς. Τον αγώνα Rallycross στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών στις 16-17 Νοεμβρίου. Μία συνάντηση που περιμένουν με ανυπομονησία οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Και φυσικά, μην ξεχνάμε ότι ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...