Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταχύτητα και θέαμα ...


Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 4ος γύρος του EKO Racing Dirt Games στην πίστα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Χαλκίδας, με τους Γιώργο Ζυμαρίδη και Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο να μοιράζονται τις νίκες στις κατηγορίες των 600 και 750 κ.εκ., αντίστοιχα. Η 4η συνάντηση της φετινής χρονιάς χαρακτηρίστηκε ακόμα μία φορά από έντονες μάχες και υψηλού επιπέδου συναγωνισμό. Παραδοσιακά, η πίστα της Χαλκίδας αποτελεί πρόκληση για τους οδηγούς, αφού τα χαρακτηριστικά της θυμίζουν ειδική διαδρομή αγώνα Ράλλυ, την ώρα που οι συμμετέχοντες αγωνίζονται σύμφωνα με τους κανονισμούς της ατομικής χρονομέτρησης. Παράλληλα, για τους φίλους του θεσμού αποτελεί μία ιδιαίτερη περίσταση, αφού στη συγκεκριμένη διαδρομή το 2016 μπήκαν οι βάσεις του EKO Racing Dirt Games.


Στο αγωνιστικό σκέλος, με τους αγωνιζόμενους να πραγματοποιούν τέσσερα περάσματα και να προσμετρούν τα τρία καλύτερα, οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές, ενώ το ίδιο ίσχυε και για την κατάσταση της διαδρομής. Στην κατηγορία των 600 κ.εκ., ο Γιώργος Ζυμαρίδης με το La Base RX-01 κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο συνολικό χρόνο ανεβαίνοντας παράλληλα και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ο περσινός κάτοχος του Κυπέλλου στην κατηγορία, κινήθηκε πολύ γρήγορα από το πρώτο σκέλος, ενώ στη συνέχεια βελτίωσε ακόμα περισσότερο τους χρόνους του, παρουσιάζοντας εξαιρετική συνέπεια στις επιδόσεις του. Στο ρυθμό του προσπάθησε να κινηθεί ο Νώντας Καρανικόλας με το δεύτερο RX-01 της La Base Team Greece, σε μία πίστα που παραδοσιακά σημειώνει καλά αποτελέσματα. Όμως, στο τέλος περιορίστηκε στη 2η θέση της κατάταξης, βοηθώντας φυσικά τη La Base να σημειώσει ένα επιβλητικό 1-2 για το Έπαθλο των Κατασκευαστών. 


Στο τρίτο σκαλί του βάθρου συναντάμε τον νεαρό Παναγιώτη Ρουστέμη με το Kamikaz 3 της Planet Kartcross Team Greece. Ο ταλαντούχος οδηγός, είχε ένα κλατάρισμα το οποίο τον οδήγησε εκτός δρόμου στο πρώτο πέρασμα, αλλά κατάφερε να συνεχίσει στον αγώνα σημειώνοντας ένα σημαντικό αποτέλεσμα που τον διατηρεί στη μάχη του τίτλου. Για ακόμα μία φορά εξαιρετική ήταν η εμφάνιση του Μιχάλη Τακιδέλη με το Speedcar XTrem, ο οποίος και έχασε την 3η θέση για δέκατα του δευτερολέπτου από τον Ρουστέμη! Σπουδαία μάχη, όμως, είχαμε στην κατηγορία Ιδιωτών, με τον Γιάννη Ρέγγο στο τιμόνι του Semog Bravo να επικρατεί στο νήμα επί του “ΗΑΚ” με το SR Crosscar, την ώρα που στο βάθρο τους ακολούθησε ο Γιώργος Δημούσης με το Semog Trophy. Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., ο αγώνας εξελίχθηκε σε εσωτερική υπόθεση των Κωνσταντίνου Σωτηρόπουλου και Γιώργο Βασιλάκη, με το SR Crosscar και το La Base RX-01, αντίστοιχα. Παρά την αποχή αρκετών μηνών ο Σωτηρόπουλος εμφανίστηκε άκρως ανταγωνιστικός κερδίζοντας τη μεταξύ τους μάχη.


Στη Χαλκίδα, την τιμητική τους είχαν και οι οδηγοί της κατηγορίας των αυτοκινήτων, οι οποίοι και έδωσαν δυναμικό παρών! Ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο 33χρονος οδηγός, παρά το γεγονός ότι είχε να οδηγήσει το Lancer δύο χρόνια, ήταν ανταγωνιστικός από το πρώτο πέρασμα και κατέκτησε το ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη γενική και στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ. Σε αντίστοιχα γρήγορο ρυθμό κινήθηκε και ο Άρης Μαγιάφης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ο οποίος συνέχισε τις πολύ καλές του εμφανίσεις στις χωμάτινες επιφάνειες. Κυριολεκτικά στις λεπτομέρειες κρίθηκε η μάχη για την 3η θέση, αφού οι Κώστας Κόρακας, Στέφανος Θεοχαρόπουλος και Κώστας Σαμαράς, σημείωσαν συνολικό χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο, με τον πρώτο να είναι αυτός που ανέβηκε στο τέλος της ημέρας στο βάθρο των νικητών.
Στην κατηγορία των 1.600 έως 2.000 κ.εκ., ο Κώστας Αντωνίου επικράτησε επί του Βασίλη Υφαντή στη... μάχη των Ford Escort, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Χρήστος Πλατής με το Peugeot 205 GTi. Σε αυτή των 1.400 – 1.600 κ.εκ., ο Αντώνης Κωτσόπουλος με το Ctiroen Saxo επικράτησε με βραχεία κεφαλή επί του Νίκου Χρέππα με το Peugeot 106 Rallye, την ώρα που ο Θοδωρής Εγγλέζος με το Toyota Starlet τους ακολούθησε στο βάθρο. Τέλος, στην κατηγορία έως 1.400 κ.εκ., ο Κώστας Τουσουλης με το Toyota Yaris κέρδισε με άνεση, ακολουθούμενος από τους Μιχάλη και Γιάννη Νομικό με Toyota Starlet.
Με αυτόν τον τρόπο ο 4ος γύρος του ΕΚΟ Racing Dirt Games πέρασε στην ιστορία αφήνοντας μία γλυκιά γεύση σε όσους βρέθηκαν σήμερα στην πίστα της Χαλκίδας. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο αγώνας προσμετρούσε και στο TRC, ενώ την ευθύνη διοργάνωσης είχε το Α.Σ.Μ.Α. Πλέον, οι οδηγοί ετοιμάζονται για τη μεγαλύτερη πρόκληση της φετινής χρονιάς. Τον αγώνα Rallycross στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών στις 16-17 Νοεμβρίου. Μία συνάντηση που περιμένουν με ανυπομονησία οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Και φυσικά, μην ξεχνάμε ότι ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

17η Ανάβαση Ομαλού ...

Η Α.Λ.Α. Χανίων  διοργανώνει την 17η Πρωταθληματική Ανάβαση Ομαλού που θα διεξαχθεί το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2023 και μας ενημερώνει για τις παροχές  του αγώνα: Προσφέρονται σε όλους τους αγωνιζόμενους από Αθήνα προς Χανιά και από Χανιά προς Αθήνα, δωρεάν μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου, προσφορά της Λέσχης. Προσφέρεται 50% έκπτωση με τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES & Blue Star Ferries από και προς Χανιά, στα αυτοκίνητα συνοδείας, στους μηχανικούς και ΟΛΟΥΣ τους συνοδούς των συμμετεχόντων. Υπάρχει πριμ εκκινήσεως 40€ για όλα τα Κρητικά πληρώματα. Ενημερώνουμε ότι το Παράβολο Συμμετοχής στον αγώνα παραμένει στο ίδιο κόστος με το 2022. Έναρξη συμμετοχών: Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Λήξη συμμετοχών: Παρασκευή  24 Μαρτίου 2023 Τηλ. 28210 74896, 28210 92705  - alahanion@hotmail.com

Φινάλε ...

Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης κυριάρχησαν στις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό. Στην Ιτέα, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στις διάφορες κατηγορίες, με τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα να χρίζεται Πρωταθλητής, μόλις στη δεύτερή του χρονιά στους αγώνες ράλλυ.  Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό και άφησε το πόδι από το γκάζι στην Power Stage, εξασφαλίζοντας την τρίτη νίκη σε Φθινοπωρινό Ράλλυ. Η επιτυχία του πληρώματος του Skoda Fabia RS Rally2, ωστόσο,  δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει άλλον έναν τίτλο στον οδηγό, εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων στην αρχή της χρονιάς. Από την άλλη, ο συνοδηγός του, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.