Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευβοιωτικό Ράλλυ - Η στέψη ...


Με τη νίκη και στέψη των Πρωταθλητών Ράλλυ Ασφάλτου 2019 Γιώργου Αναπολιοτάκη - Αθανάσιου Τσιούκα, καθώς και των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη στην κατηγορία F2, ολοκληρώθηκε σε πανηγυρική ατμόσφαιρα στη Θήβα το Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019, 5ος γύρος του Πρωταθλήματος - ένας αγώνας που με τη μεγάλη του φετινή επιτυχία έθεσε τις βάσεις όχι μόνο για την καθιέρωσή του, αλλά και για την περαιτέρω ανάπτυξή του στο μέλλον, το οποίο φαντάζει λαμπρό! Το όραμα που μοιράστηκαν από κοινού ο Δήμος Θηβαίων με την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, για έναν διήμερο αγώνα με Υπερειδική στο κέντρο της πόλης -που διεξήχθη δύο φορές, και μάλιστα το Σαββατόβραδο υπό το φως των προβολέων- μπορεί να φάνταζε λίγο «τρελό», όπως είπε στην απονομή των νικητών ο Δήμαρχος της πόλης κ. Γεώργιος Δ. Αναστασίου, όμως η υλοποίησή του -χάρη στις προσπάθειες των αγωνιζόμενων- δικαίωσε τους εμπνευστές του! 


Καθώς η Υπερειδική προσέφερε μοναδικό θέαμα στους κατοίκους της πόλης, μαζί με την πανηγυρική εκκίνηση από την κεντρική πλατεία της πόλης και τον τερματισμό και την απονομή στο εκθαμβωτικό και άκρως φιλόξενο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας, συνέβαλαν τα μέγιστα σε αυτή τη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της πόλης των Θηβών - σφραγίζοντας την αγαστή συνεργασία του Σωματείου με τους φορείς της πόλης, της Βοιωτίας και της Χαλκίδας και Εύβοιας.


Στις Ειδικές Διαδρομές «Πλατανάκι» και «Λουκίσια», πάντως, διαδραματίστηκε ο αμιγώς αγωνιστικός πυρήνας του αγώνα - και εκεί τα πληρώματα επεφύλασσαν ορισμένες συγκλονιστικές επιδόσεις. Το πρόγραμμα περιελάμβανε τρεις επαναλήψεις των δύο αυτών Ειδικών, όμως το πρώτο πέρασμα από τα Λουκίσια μετατράπηκε από την Οργάνωση σε Απλή Διαδρομή, λόγω της ανάγκης μεταφοράς στο νοσοκομείο ενός κατοίκου της περιοχής που αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας.


Οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν την ΕΔ «Λουκίσια 1», κι έτσι και τυπικά πέτυχαν τον πρώτο χρόνο και στις 6 «κανονικές» Ειδικές. Στην πρώτη ΕΔ της Κυριακής πήραν το προβάδισμα στη Γενική από τους Αλυγιζάκη-Αμαξόπουλο (Mitsibishi Lancer EvoIX), οι οποίοι είχαν το προηγούμενο βράδυ κερδίσει τη νυχτερινή Υπερειδική. Οι πρώτοι αύξησαν σταδιακά το προβάδισμά τους στο μισό λεπτό μέχρι το τέλος, πριν οι δεύτεροι -που σημείωναν απαρέγκλιτα το δεύτερο χρόνο στις Ειδικές του βουνού- κερδίσουν και τη δεύτερη Υπερειδική, που έκλεισε τον αγώνα το απόγευμα της Κυριακής. Φυσικά, οι Αλυγιζάκκης-Αμαξόπουλος κατέκτησαν τη νίκη στην κατηγορία C2.


Πίσω τους, στη μάχη της κατηγορίας C3 οι Πλάγος-Ρέντης με το κόκκινο Honda Civic Type R με σταθερούς τρίτους χρόνους Γενικής έδειξαν από νωρίς τις «διαθέσεις» τους, και επαναλαμβάνοντας τις σπουδαίες περσινές τους επιδόσεις στο τότε Ράλλυ Ευβοϊκού αύξαναν σταδιακά τη διαφορά τους από τους δεύτερους στην κατηγορία, Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη (Peugeot S16 Base). Οι έτεροι πρωταγωνιστές του Πρωταθλήματος, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, έκλεισαν την πεντάδα, ενώ σπουδαία ήταν η επίδοση των Σταματόπουλου-Δρίτσα (Peugeot 106 S16) που μπήκαν στην εξάδα (!) κερδίζοντας βέβαια και την κατηγορία C5. Οι Ντέκας-Χειλάκης (Citroen Saxo VTS) είχαν σταθερά όλη την ημέρα, και μέχρι τέλους, το προβάδισμα στη C4, ενώ στη δεκάδα μπήκαν και οι ταχύτατοι νικητές της C6, Μπενούκας-Λαμπράκης (Peugeot 106 S16). Όσο για την κατηγορία των Ιστορικών, οι Γεροβασίλης-Βερικάκης με το πανέμορφο Fiat 131 Racing GR1 δεν απειλήθηκαν ποτέ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...