Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40ο Ράλλυ Παλάδιο ...

Η σχεδίαση του 40ου Ράλλυ Παλάδιου έχει ήδη ολοκληρωθεί με την διοργανώτρια Start Line, να έχει προχωρήσει σε  ουσιαστικές αλλαγές για τον αγώνα της φετινής χρονιάς κάνοντας τον ακόμη πιο συναρπαστικό για οδηγούς και θεατές. Σε συνδυασμό με το νυχτερινό σκέλος, τις απαιτητικές ειδικές διαδρομές και τον καιρό που αποτελεί πάντα ένα ερωτηματικό, το 40ο Ράλλυ Παλάδιο θα αποτελέσει μια πρόκληση για τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στον ιστορικό αγώνα. Ο αγώνας που προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου καθώς και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, θα έχει ως επίκεντρο για ακόμη μία φορά το φιλόξενο Λιμάνι της Νέας Περάμου και αποτελείται από 3 ειδικές διαδρομές οι οποίες θα επαναληφθούν τρείς φορές, με το τρίτο σκέλος τους να είναι για όλους το πιο ενδιαφέρον καθώς διεξάγεται τις βραδινές ώρες  χαρίζοντας μεγάλες ανατροπές και συγκινήσεις. Στην φετινή του μορφή ο αγώνας περιλαμβάνει την ειδική διαδρομή "Μέγαρα - Άγιος Ιωάννης" μήκους 8,63 χιλιομέτρων, την ειδική διαδρομή "Αλεποχώρι" μήκους 4,55 χιλιομέτρων, και την ειδική διαδρομή "Ψάθα" μήκους 7,40 χιλιομέτρων. Με τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του 40ου Ράλλυ Παλάδιου να είναι 61.74. Για μία ακόμη χρονιά το Λιμάνι της Νέας Περάμου θα φιλοξενήσει την εκκίνηση και τον τερματισμό του αγώνα, ενώ η απονομή στους νικητές θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Περάμου το βράδυ του Σαββάτου 23 Νοεμβρίου. Παράλληλα στο Λιμάνι θα βρίσκεται και ο χώρος του Service Park. Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος στο "MrKTEO" στη γέφυρα του Ασπρόπυργου.

40ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ - ΠPOΓPAMMA

Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής: Δευτέρα 28 Οκτωβρίου.
Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής: Παρασκευή 15 Νοεμβρίου, ώρα 24:00.
Διανομή βιβλίου Διαδρομής (Road Book): Παρασκευή 15 Νοεμβρίου.
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων: Τρίτη 19 Νοεμβρίου, ώρα 14:00.
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής:Παρασκευή 22 Νοεμβρίου, ώρα 18:00-20:00 στο “MrKTEO”, Γέφυρα Ασπροπύργου.
Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος και έλεγχος / σφράγιση των turbo: Παρασκευή 22 Νοεμβρίου, ώρα 18:00-20:00 στο  “MrKTEO”, Γέφυρα Ασπροπύργου.
1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών: Παρασκευή 22 Νοεμβρίου, ώρα 20:30 ΚΤΕΟ Ασπροπύργου.
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων/ωράρια εκκίνησης: Παρασκευή 22 Νοεμβρίου, ώρα 21:00 ΚΤΕΟ Ασπροπύργου.
Λήξη Αναγνωρίσεων: Σάββατο 23 Νοεμβρίου, ώρα 09:00.
Εκκίνηση αγώνα: Σάββατο 23 Νοεμβρίου, ώρα 11:00 Λιμάνι Νέας Περάμου Μεγάρων.
Τερματισμός αγώνα: Σάββατο 23 Νοεμβρίου, ώρα 20:12 Λιμάνι Νέας Περάμου Μεγάρων.
Απονομή Επάθλων: Σάββατο 23 Νοεμβρίου, ώρα 22:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Περάμου.

Πληροφορίες: Τηλ./Fax: 2109812341, 2109821069, 6944 308148, 6977 660565

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ