Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

28ο Ράλλυ Σπριντ Αμαλιάδας - Αυλαία ...

Με τους Γιάννη Παπαδημητρίου-Νίκο Πετρόπουλο να είναι ταχύτεροι και στα τρία περάσματα από την ειδική διαδρομή "Χάβαρι-Κρυονέρι", ολοκληρώθηκε η τρίτη στροφή του Κυπέλλου Χώματος που διοργανώθηκε από την ΑΟΛΑΠ στην Ηλεία. Όλα ξεκίνησαν το βράδυ του Σαββάτου, με την καθιερωμένη πανηγυρική εκκίνηση στην Πλατεία Αγίου Αθανασίου της Αμαλιάδας, η οποία συγκέντρωσε αρκετό κόσμο κάθε ηλικίας, δίνοντας μια όμορφη νότα στον αγώνα. 
Την Κυριακή, οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν ήταν ιδανικές, με αρκετά "νωπά" σημεία της ειδικής διαδρομής να έχουν στεγνώσει, διευκολύνοντας το έργο των 25 πληρωμάτων που εκκίνησαν στον αγώνα. Στην πρώτη του επίσκεψη στον αγώνα, ο πολύπειρος Γιάννης Παπαδημητρίου ήταν "σε δικό του αγώνα"! Με την καθοδήγηση του Νίκου Πετρόπουλου, ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 ήταν ταχύτερος και στα τρία σκέλη, κερδίζοντας με άνεση το 28ο Ράλλυ Σπριντ Αμαλιάδας, κάνοντας παράλληλα μια καλή προπόνηση ενόψει του Ιταλικού Tuscan Rewind, στο οποίο θα αγωνιστεί στα τέλη Νοεμβρίου. Ο Παπαδημητρίου έχτισε διαφορά 21 δευτ. με το "καλημέρα", ενώ λίγο έλειψε να "χύσει την καρδάρα με το γάλα" στο δεύτερο σκέλος, καθώς είχε έξοδο. Στο τρίτο σκέλος οδήγησε χωρίς να πιέσει, έχοντας αρκετά πίσω τους αντιπάλους του, πετυχαίνοντας τη δεύτερή του νίκη σε διάστημα ενός μήνα. Μην μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων, ο νικητής του αγώνα τα τελευταία δύο χρόνια (2017, 2018), Στέλιος Λαϊνόπουλος, κινήθηκε περίφημα τερματίζοντας στη δεύτερη θέση. Έχοντας τον Διονύση Κολοτούρο στο δεξί μπάκετ, στον τελευταίο του (;) αγώνα με το  Subaru Impreza GT, ο Πυργιώτης οδηγός ταλαιπωρήθηκε στο πρώτο σκέλος από τη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου, στη συνέχεια ανέβασε την απόδοσή του, ανεβαίνοντας για άλλη μια χρονιά στο βάθρο του αγώνα. Η έκπληξη του αγώνα ακούει στο όνομα Χρήστος και Αριστέα Χατζοπούλου που ολοκλήρωσαν τρίτοι. Έχοντας στα χέρια τους μια πισωκίνητη Toyota Corolla AE 86 δεν …άφησαν το πόδι από το γκάζι, πίεσαν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και ανταμείφθηκαν, ανεβαίνοντας για δεύτερο συνεχή αγώνα στο βάθρο. Το δίδυμο τερμάτισε στην πρώτη θέση της F2, κατηγορία η οποία απευθύνεται σε δικίνητα αυτοκίνητα και ανέβηκε στην κορυφή του Κυπέλλου Χώματος στην κατηγορία του. Ελπίζουμε να τους δούμε και στον τελευταίο αγώνα του θεσμού. Μετά από τρία χρόνια αποχής, ο Αντώνης Δημόπουλος (Toyota Corolla AE 111) επέστρεψε στο μπάκετ, κινήθηκε ταχύτατα και με τον Χρήστο Ξύνη δίπλα του, τερμάτισε στην τέταρτη θέση του 28ου Ράλλυ Σπριντ Αμαλιάδας και στη δεύτερη θέση της F2. Πέμπτοι οι Παναγιώτης Τριαντόπουλος-Κωνσταντίνος Δελέγκος (Toyota Corolla AE 86), όντας και τρίτοι στα δικίνητα, αν και ξεκίνησαν μουδιασμένα, πέτυχαν την τρίτη καλύτερη επίδοση στη δεύτερη ειδική, ανεβαίνοντας θέσεις στη γενική. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Ναυπλιώτες Θεόδωρος και Θανάσης Μούγιος (BMW E30) που προσέφεραν θέαμα στον αρκετό κόσμο που βρέθηκαν στην ειδική διαδρομή "Χαβαρίου-Κρυονερίου". Πολύτιμο έδαφος στη μάχη του κυπέλλου, έχασαν οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Lancer Evo IX) που τερμάτισαν στην έβδομη θέση γενικής, εμπρός από τους Γιάννη Πολυχρονόπουλο και Γιάννη Βοριά με την πανέμορφη Lancia Delta Integrale. Ταχύτεροι στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6, ήταν οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Αθανάσιος Βασιλόπουλος με Toyota Starlet EP 91. Αν και αυτός ήταν μόλις ο τρίτος αγώνας του, ο 28χρονος οδηγός ήταν σβέλτος και δε δυσκολεύτηκε να πετύχει άλλη μια νίκη στο θεσμό του Κυπέλλου Χώματος. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι μέχρι πρότινος πρωτοπόροι του Κυπέλλου στην F2, "Backo" - "Άρης Ιαβέρης" με Ford Fiesta R2, στην πρώτη τους επίσκεψη στην Αμαλιάδα. 
Δύο εξόδους στα δύο πρώτα σκέλη είχαν οι πρωτοπόροι του Κυπέλλου Χώματος, Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI), με αποτέλεσμα να τερματίσουν χαμηλά στην κατάταξη, σε έναν αγώνα που "δεν τους ήθελε" καθόλου. Παρ’ όλα αυτά παραμένουν στην κορυφή του Κυπέλλου και ευελπιστούν να κατακτήσουν τον τίτλο στις αρχές Νοεμβρίου, στον τελευταίο αγώνα του θεσμού. Πέτυχαν την τρίτη καλύτερη επίδοση στο εναρκτήριο σκέλος, ωστόσο ένα πρόβλημα με τον επιλογέα ταχυτήτων, έστειλε πρόωρα εκτός αγώνα τους Θέμη Χαλκιά-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer Evo IX). Από μηχανική βλάβη εγκατέλειψαν οι Παναγιώτης και Θεόδωρος Πανούτσος (Toyota Yaris) στο τρίτο σκέλος.

Κατάταξη!

Και του χρόνου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Με 17 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 18 και 19 Μαΐου το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου, δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ - Πανηγυρική Εκκίνηση ...

Κατάμεστη ήταν η Κεντρική Πλατεία Πύργου, η οποία το βράδυ του Σαββάτου φιλοξένησε την Πανηγυρική Εκκίνηση του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ. Το κοινό γνώρισε από κοντά τα 50 πληρώματα που την Κυριακή θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο, φωτογραφήθηκε μαζί τους και χειροκρότησε όλους τους αγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το παρών έδωσαν στην εκδήλωση πλήθος τοπικών αρχόντων του τόπου, οι οποίοι με τη σειρά τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα πληρώματα. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργ