Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O Σπύρος Μουστάκας νικητής ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 8 Σεπτέμβρη 2019 το 4ο Rally Regularity ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 2019 ,οργανωτής η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκίνητου Κορινθίας με την αρωγή της Triskelion και την στήριξη του Δήμου Σικυωνίων. Από τα 58 πληρώματα που δηλώσαν συμμετοχή, στην γραμμή της εκκίνησης στο Δημαρχείο Κιάτου βρέθηκαν 52. Οι αγωνιζόμενοι ταξίδεψαν για 150χιλ στις ομορφιές της ορεινής Κορινθίας ενώ πέρασαν και από 8 Ειδικές με 12 χρονομετρήσεις, σχεδιασμένες από τον ειδικό στο είδος Γιάννη Καράμπελα, για να τερματίσουν το απόγευμα στην Μαρίνα Ξυλοκάστρου.
Στο αγωνιστικό μέρος τώρα, "Μεγάλοι" νικητές της Γενικής Κατάταξης του 4ο Rally Regularity ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 2019 ήταν οι οι νικητές και του περσινού αγώνα  Μουστάκας Σπύρος – Μουστάκας Μάρκος με το Αlfa Romeo Alfasud(1978), στην 2η θέση τερμάτισαν oι Κατοχιανός Γεράσιμος – Κοντζιάς Αλέξανδρος, οδηγώντας ένα Ford Escort MKI (1975), και στην 3η θέση οι Δούρος Αναστασίος Γεωργακόπουλος Γιώργος με ΜΙΝΙ 1000 (1973). Την κατηγορία G κέρδισαν οι Τσιόγκας Χρήστος- Κακούρου Πελαγία με Ford Cortina MKII Deluxe (1967) στην 2η θέση οι Χρυσιώτης Αλεξανδρος – Χρυσιώτης Κων/νος με BMW 1802 (1970) και 3οι οι Παρασκευαιδης Σταυρος – Μαρί Μαρία με το νέο του Datsun 240z (1970). 
Στην Η νικητές οι 2οι  της Γενικής, Κατοχιανός Γεράσιμος  – Κοντζιάς Αλέξανδρος οδηγώντας ένα Ford Escort MKI (1975) στην 2η θέση οι Δούρος Αναστασίος - Γεωργακόπουλος Γιώργος με ΜΙΝΙ 1000 (1973), ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Αρβανίτης Νίκος- Χαραλαμπάκη Ιωάννα με την πανέμορφη Lancia Fulvia (1972).
Την κατηγορία Ι κέρδισαν νικητές του Μουστάκας Σπύρος – Μουστάκας Μάρκος με το Αlfa Romeo Alfasud(1978), 2οι οι Γεωργοσόπουλος Αρης –Κοντοπός Νίκος με την σπάνια Μatra Talbot Murena  (1981) και στην 3η θέση οι Κοντοράτος Θέμης – Μουστάκας Νικόλας με Porsche 911(1980).
Στην κατηγορία J1/J2  την καλύτερη επίδοση έκαναν οι Αλιμπέρτης Πέτρος - Καννέλη Βασιλική με Honda CRX (1990), στην 2η θέση οι Μαρτσούκος Γιώργος - Σκιαδόπουλος Σπύρος με BMW 318 (1990) και 3οι Γιαννίτσας Τάκης- Γκότσης Πέτρος με Τoyota Corolla (1985). Τέλος στην εκτός κατάταξης κατηγορία Τ νικητές ήταν οι Αναγνώστου Τάσος - Καρανίκα Νίκη με Μercendes Benz 180(1995). Οι νικητές από τα μέλη της Α.Λ.Α.Κορινθίας ήταν οι Σωτηρόπουλος Ασημάκης – Σουφρίλας Θύμιος με BMW 1602, ακολούθησαν οι Δαραβιγκας Παναγιώτης - Καραχωτζίτη Γεωργία με Toyota Starlet και 3οι οι  Aχτσόγλου Νίκος - Αχτσόγλου Άνκε με την Porsche 944. Στα μικρότερα σε κυβικά αυτοκίνητα ήταν 2 οι νικητές, το  Citroen 2CV (1975) με τους Κουρή Ηλία και Μάντζαρη Αντώνη και το ΝSU Priz(1969) με τους Βεργίνη Ηλία – Μαλαβάκη Ιάσωνα, ενώ αξία τις γυναίκες για μια ακόμα φορά εκπροσώπησαν οι Παρασκευαιδου Ειρήνη – Μανδιαλίου Μοίρα με Alfa Romeo(1968).
Η Α.Λ.Α.Κορινθίας και η οργανωτική επιτροπή του αγώνα ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες, που μας τίμησαν με την συμμετοχής τους. Τον Δήμο Σικυωνίων και προσωπικά τον Δήμαρχο Σπύρο Σταματόπουλο.
Xορηγός του αγώνα ήταν η "Aσημάκης Ανταλλακτικά".
Υποστηρικτές οι "Κefalas Service", "Γκορίτσας Χωματουργικά", "Κωστάκης Ν.Ε.Ε", "Γκορίτσας Πλακάκια".  
Για την επικοινωνία φρόντισαν το Περιοδικό "4ΤΡΟΧΟΙ", η εφημερίδα "Κορινθιακή", η τηλεόραση "SuperTv" τα sites "Korinthostv", "Korinthosnews", "parakato" και οι ραδιοφωνικοί Σταθμοί "brake100.8" & "Ηλέκτρα 98,8".

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο