Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο NISSAN JUKE καθ οδόν ...

Έχοντας στο ενεργητικό του πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις, από την παρθενική του εμφάνιση το 2010, το νέο JUKE βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, παρουσιάζοντας μια νέα εμφάνιση και κορυφαία οδηγική απόλαυση, λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση του επόμενου μήνα. Ευρισκόμενο στην πίστα δοκιμών του Millbrook, στο Ηνωμένο Βασίλειο, με ένα καμουφλαρισμένο εξωτερικό προκειμένου κάποια από τα επιμέρους χαρακτηριστικά του να αφεθούν στη φαντασία των οδηγών, το νέο JUKE είναι πανέτοιμο για να επιστρέψει δυναμικά στην κατηγορία B-SUV, όπου και πρωτοστάτησε πριν από σχεδόν μια δεκαετία. Σχεδιασμένο στην Ευρώπη, το νέο JUKE αποτελεί ένα συναρπαστικό και επιτυχημένο “ταξίδι” συνεργασίας, μεταξύ των πιο ταλαντούχων σχεδιαστών της Nissan σε όλη την Γηραιά Ήπειρο, που εργάστηκαν ασταμάτητα για την εξέλιξή του. Έχοντας υπόψη το σημαντικό αντίκτυπο του αρχικού μοντέλου του JUKE, η νέα εποχή για το συναρπαστικό compact crossover, είναι ήδη προ των πυλών.
Πριν από την επίσημη αποκάλυψη στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Nissan μπορεί να μας προϊδεάσει με τα εξής:
• Τις κομψές coupe γραμμές, τις εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 19 "και την σπορτίφ στάση, που θέτουν νέα πρότυπα στον σχεδιασμό ενός compact crossover
• Την έμπνευση για τον εξελικτικό σχεδιασμό του νέου JUKE, που βασίζεται στις απαιτήσεις των πελατών της κατηγορίας B-SUV για κορυφαίο σχεδιασμό, την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και την οδηγική απόλαυση
• Εξοπλισμένο με υπερβατική τεχνολογία, το JUKE γίνεται το τρίτο μοντέλο της Nissan που διαθέτει την τεχνολογία ProPILOT, η οποία αποτελεί μέρος του οράματος Nissan Intelligent Mobility
• Το αποτύπωμα του νέου JUKE έχει αυξηθεί σε μέγεθος ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη “ευρυχωρία” και άνεση στον οδηγό και στους επιβάτες, χωρίς να χάσει το “ευκίνητο” οδηγικό στυλ που το χαρακτηρίζει.
Έχοντας ιδρύσει και ηγηθεί της κατηγορίας B-SUV με το πρώτο μοντέλο, το Nissan JUKE θα επιστρέψει σύντομα με την μοναδική του ταυτότητα, ακόμη περισσότερο χαρακτήρα, συναρπαστικές επιδόσεις και κορυφαίο επίπεδο συνδεσιμότητας, που ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες ανάγκες των οδηγών. Η Nissan πρόκειται να “απελευθερώσει” ακόμη μεγαλύτερη προσωπικότητα και συναρπαστική οδηγική εμπειρία, στοιχεία που θα προσελκύσουν τον αυξανόμενο αριθμό οδηγών που επιλέγουν την κατηγορία B-SUV. Ένα είναι σίγουρο : ενώ το JUKE έχει μεγαλώσει από πολλές απόψεις, θα είναι τελικά πάντοτε διασκεδαστικό στην οδήγηση!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ