Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παπαδημητρίου Νικητής - Κεχαγιάς Πρωταθλητής ...


Με τον καλύτερο τρόπο έπεσε η αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στην Ιτέα! Το MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που εκτυλίχθηκε σε αγαπημένα «ακροπολικά μονοπάτια» ήταν ένας αγώνας-γιορτή, επιβεβαιώνοντας μάλιστα, τον αρχικό χαρακτηρισμό του ως μικρό Ακρόπολις! Κι αυτό γιατί οι αγωνιζόμενοι εμφανίστηκαν ενθουσιασμένοι από τις ειδικές διαδρομές που γέμισαν από κόσμο, την υψηλού επιπέδου οργάνωση, την ποσότητα των συμμετοχών, καθώς και την ποιότητά τους! Αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά ελληνικός, μη διεθνής αγώνας συγκέντρωσε 5 κορυφαία αυτοκίνητα προδιαγραφών R5! Οι ελληνικοί αγώνες φαίνεται πως αναβαθμίζονται και μακάρι να υπάρξει ανάλογη συνέχεια στο εγγύς μέλλον!


Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Allan Harryman δεν είχαν αντίπαλο στις διαδρομές της Φωκίδας! Οδηγώντας συνετά το Skoda Fabia R5 και χωρίς να φτάσουν στα όριά τους, ένεκα και της διαφοράς ασφαλείας που έχτισαν από νωρίς, κέρδισαν και τις πέντε διαδρομές, με τον Πρωταθλητή Ελλάδος του 1999 να κάνει μια πολύ καλή προπόνηση ενόψει της συμμετοχής του στον τελευταίο γύρο του Ιταλικού πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί το Νοέμβριο. Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος, το MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ ανέδειξε τον φετινό πρωταθλητή Ελλάδος! Ο Γιώργος Κεχαγιάς, εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος και έχοντας κερδίσει δύο από τα τέσσερα ράλλυ της χρονιάς, κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο! Στον αγώνα συμμετείχε με τον Μάριο Τσαούσογλου στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta R5 και ολοκλήρωσε δεύτερος, χωρίς να επιδιώξει να απειλήσει τους πρωτοπόρους. Μάλιστα, καρδιοχτύπησε στα τελευταία χιλιόμετρα, όταν έσπασε το κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να φέρει τετ-α-κε, χωρίς ωστόσο να χάσει θέσεις στην κατάταξη. Στην πρώτη τους εμφάνιση με το νοικιασμένο Peugeot 208 T16, οι Ιωάννης και Βαγγέλης Ακράτος τα κατάφεραν περίφημα! Χρειάστηκαν χρόνο προσαρμογής στο νέο τους γραφείο στο πρωινό loop, στη συνέχεια, όμως, ανέβασαν ρυθμό και το ευχαριστήθηκαν! Εάν δεν αντιμετώπιζαν ένα κλατάρισμα στην τελευταία ειδική διαδρομή θα κατάφερναν κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση, αποτέλεσμα που σίγουρα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό για το πλήρωμα! Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, θα τους ξαναδούμε σύντομα με το συγκεκριμένο αγωνιστικό! Μακάρι! 
Τέταρτοι τερμάτισαν οι Jourdan Serderidis-Fred Miclotte που με το Skoda Fabia R5 ταλαιπωρήθηκαν αρκετά στις ειδικές διαδρομές της Φωκίδας. Ο Πρωταθλητής του WRC Trophy το 2017 αντιμετώπισε πρόβλημα αρχικά με το turbo και εν συνεχεία με τον συμπλέκτη του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο το πρωί. Έπειτα από το σέρβις, το πρόβλημα επιδιορθώθηκε και το πλήρωμα κατάφερε να αναρριχηθεί στην κατάταξη, με το MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ να του αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση. 


Οδηγώντας ένα σαφώς προηγούμενης τεχνολογίας αυτοκίνητο, οι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης γνώριζαν εξ’ αρχής πως το έργο τους θα ήταν δύσκολο στον αγώνα. Αν και ο συνοδηγός αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδος, καθώς ο Μάριος Τσαούσογλου έχασε το Ράλλυ Φθιώτιδος, δε συνέβη το ίδιο για τον οδηγό από τον Πύργο. Το δίδυμο κινήθηκε στο γνωστό γρήγορο ρυθμό του και τερμάτισε πέμπτο, μην μπορώντας να φτάσει τα σύγχρονα R5 που ήταν ουκ ολίγα στον αγώνα! Ακολούθησαν στην έκτη θέση οι Ντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Εγκατέλειψαν από σπασμένο ημιαξόνιο οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT Turbo), ενώ οι Νικόλαος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους από σπασμένη ανάρτηση. Πρόβλημα με το τιμόνι και πρόωρο τέλος αγώνα για το μοναδικό R5 που δεν τερμάτισε, αυτό των Γιώργου Βασιλάκη-Νίκου Μουζάκη, ενώ ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά στέρησε τη χαρά του τερματισμού στους Τάκη Κουτσίκο-Γιώργο Πολύζώη (Mitsubishi Lancer Evo VIII).


Σε παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψαν την κατηγορία F2 οι Ιωάννης Αναγνωστάκος-Κώστας Κακαλής. Ο …τοπικός ήρωας οδήγησε στο όριο το Peugeot 208 R2, βελτίωνε τις επιδόσεις του από ειδική σε ειδική και δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει την κατηγορία, αφήνοντας πίσω του ισχυρότερες τετρακίνητες κατασκευές! Τέτοιοι οδηγοί απουσιάζουν από τους ελληνικούς αγώνες… Δεύτεροι τερμάτισαν οι Λαμιώτες Θεόδωρος Τσάκαλος-Δημήτρης Φαρακλιώτης (Toyota Yaris) που επικράτησαν στη C6, εμπρός από τους φετινούς κυπελλούχους της C6, Αντώνη Αγγελόπουλο-Χρήστο Δίπλα με ίδιο αυτοκίνητο! Άτυχοι στάθηκαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII) που εγκατέλειψαν μετά τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. 


Στον αγώνα συμμετείχαν και δύο προσωπικότητες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στους ελληνικούς αγώνες, ο Κωνσταντίνος Αποστόλου και ο Τάσος Γεμενής. Ο Αποστόλου, Πρωταθλητής Ελλάδος το 1993, αποφάσισε να επανέλθει στο μπάκετ της Lancia Delta Integrale 16V με την οποία κατέκτησε τον τίτλο 26 χρόνια πριν και να κρεμάσει τα γάντια του στο συγκεκριμένο αγώνα. Δυστυχώς η προσπάθειά του δε στέφθηκε με επιτυχία, καθώς εγκατέλειψε νωρίς από σπασμένη ανάρτηση. Αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας και για τον Τάσο Γεμενή που συμμετείχε με συνοδηγό τον Γιάννη Κέπετζη. Τι κι αν πριν λίγο καιρό συμπλήρωσε τα 78 (!), ο Λαμιώτης οδηγός κατάφερε να τερματίσει στον απαιτητικό αυτό αγώνα, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την πλούσια αγωνιστική του καριέρα.


Στα Ιστορικά, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort RS 2000 MKI), κερδίζοντας τη μία από τις πέντε ειδικές διαδρομές. Στις υπόλοιπες τέσσερις, ταχύτεροι ήταν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 1800 MKII). Το δίδυμο, ωστόσο έχασε πολύτιμο χρόνο και ουσιαστικά τη νίκη στη δεύτερη ειδική, καθώς υπέπεσε σε λάθος, επέλεξε διαδρομή που ήταν εκτός αγώνος και όταν το αντιλήφθηκε ήταν αργά. Εν τέλει, ολοκλήρωσε στην τελευταία θέση της κατηγορίας. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera RS), με τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Επαμεινώνδα Καρανικόλα (Volkswagen Golf GTi 1.6) να συμπληρώνουν το βάθρο. Ουκ ολίγες ήταν οι εγκαταλείψεις και στα Ιστορικά, με τους Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο-Χρήστο Μέστρο (Mazda 323 4WD), Χρήστο Πλατή-Βασιλική Νεοφώτιστου (Peugeot 205 GTi), και Ανδρέα και Γιώργο Παπαγεωργίου (Volvo 142) να αποχαιρετούν πρόωρα την Ιτέα.


Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

Ι. Παπαδημητρίου: Ήταν ένας πολύ ωραία σχεδιασμένος αγώνας σε πολύ όμορφες ειδικές διαδρομές. Εμείς κινηθήκαμε σε έναν ικανοποιητικό ρυθμό και αφού χτίσαμε διαφορά από την αρχή, δε χρειάστηκε να πιέσουμε. Ευχαριστούμε τους φίλους του σπορ που ήρθαν στο βουνό να μας χειροκροτήσουν. 

Γ. Κεχαγιάς: Λαχταρήσαμε στο τέλος, καθώς έσπασε το κιβώτιο και κάναμε τετ-α-κε. Τέλος καλό, όλα καλά όμως. Είμαι χαρούμενος που κατέκτησα το φετινό τίτλο. 

Ι. Ακράτος: Εάν δεν είχαμε το κλατάρισμα στο τέλος, θα μπορούσαμε να τερματίσουμε δεύτεροι. Δεν πειράζει όμως! Το αποτέλεσμα ξεπερνάει τις προσδοκίες μας. Πιστεύαμε πως θα βρισκόμασταν στην πεντάδα και εν τέλει ανεβήκαμε στο βάθρο! Το 208 T16 ήταν φανταστικό και ανυπομονώ να το ξαναοδηγήσω σύντομα!

Ι. Αναγνωστάκος: Κάναμε έναν απροβλημάτιστο αγώνα και το ευχαριστηθήκαμε! Το αυτοκίνητο δούλεψε άψογα και εγώ ειδική με ειδική βελτίωσα αισθητά τους χρόνους μου. 

Τα αποτελέσματα αναλυτικά:ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ