Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To Ενιαίο στην Ανάβαση Δημητσάνας ...


Η Ανάβαση Δημητσάνας έχει συνδέσει το όνομά της με το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda άρρηκτα, καθώς τρία χρόνια πριν ήταν ο αγώνας που αποτέλεσε την πρεμιέρα του θεσμού. Φέτος ο αγώνας που διοργάνωσε το Σωματείο Start Line προσμέτρησε και πάλι στο Ενιαίο ως ο 7ος και 8ος αυτού και προσέλκυσε 11 οδηγούς. 


Η κατάσταση των Skoda Fabia 1.2 TSI ήταν φέτος πολύ διαφορετική σε σχέση με το 2017. Μεγαλύτερη ιπποδύναμη και αρκετές αλλαγές, αλλά και μεγαλύτερη εμπειρία από τους οδηγούς σε μια δύσκολη και απαιτητική ανάβαση που απαιτεί πολύ μελέτη και εξοικείωση. Το υψόμετρο της Γορτυνίας πάντως αποδεικνύεται αστάθμητος παράγοντας κάθε χρόνο, έτσι και φέτος δημιούργησε αρκετές σπαζοκεφαλιές σε επίπεδο ρυθμίσεων. Παρόλα αυτά τα περάσματα των αυτοκινήτων του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda ήταν αναμφίβολα το πιο ενδιαφέρον κομμάτι και αυτής της Ανάβασης. 


Οι σπαζοκεφαλιές δεν φάνηκε να πτοούν τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο αλλά και την ομάδα του συνολικά που είχε ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο σε επίπεδο βαθμολογίας. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 «σάρωσε» στη Δημητσάνα. Σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε δύο από τα τρία σκέλη του Σαββάτου και πήρε και τις δύο διαθέσιμες νίκες της Κυριακής στη Γενική αλλά και στους Νέους. 


Το πρώτο σκέλος της Δημητσάνας ήταν ένας από τους πιο σφιχτούς αγώνες στην ιστορία του Ενιαίου, με πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα σε όλους. Πίσω από τον νικητή ολοκλήρωσε ο Σπύρος Γαλεράκης. Ο Γαλεράκης το Σάββατο ξεκίνησε εντυπωσιακά. Το 1:58.88 όπου σταμάτησε το χρονόμετρο στο πρώτο χρονομετρημένο των δοκιμών παρέμεινε ως ρεκόρ ανάβασης για το Ενιαίο, καθώς είναι ο καλύτερος χρόνος από Fabia στον αγώνα. Στο πρώτο σκέλος του αγώνα ωστόσο έμεινε 2,5 δέκατα πίσω από τον Χαραλαμπόπουλο. Ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος ήταν τρίτος άλλα 5 δέκατα πιο πίσω και νικητής των άνω των 30 ετών ήταν ο Στάθης Κουκέας ο οποίος απείχε μόλις δύο εκατοστά από τον Γιαννίκο. Εικόνα συνηθισμένη εξάλλου στο Ενιαίο, όπου οι διαφορές είναι πάντα μικρές. Το εντυπωσιακό ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση ήταν ότι και στις πιο πίσω θέσεις οι διαφορές δεν αυξήθηκαν. Ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος ήταν ελάχιστα πιο πίσω πέμπτος και επικράτησε για μόλις δύο δέκατα του Δημήτρη Ρεμέντζη. Ο Μιχάλης Δουλτσίνος δεν έκανε το καλό σκέλος που είχε δείξει ότι θα μπορούσε έτσι ακολούθησε σχεδόν 1.8 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, ενώ πίσω του σε μια μάχη για την κατηγορία άνω των 30 ετών ο «Le Man» επικράτησε οριακά του Γιώργου Σαρταμπάκου και ανέβηκε στο βάθρο της κατηγορίας. Αλέξανδρος Χαλιβελάκης και «Ilio» είχαν τη δική τους μάχη για τον ένα βαθμό της δεκάδας τον οποίο πήρε τελικά ο Χαλιβελάκης, όντας ταχύτερος ένα εκατοστό. 


Στο δεύτερο σκέλος οι διαφορές μεγάλωσαν κυρίως λόγω της ψυχολογίας και ίσως λόγω ελαφρώς διαφορετικών συνθηκών, όπως αυτές τις διαμόρφωσε η ζέστη του καλοκαιριάτικου μεσημεριού. Ο Χαραλαμπόπουλος κινήθηκε ακόμη πιο γρήγορα, έστω και για μερικά δέκατα, όπως και ο Γιαννίκος ο οποίος συμπλήρωσε το 1-2 της ομάδας. Ο Γαλεράκης έχασε το ένα δέκατο που αποδείχτηκε αρκετό για να τον ρίξει στην τρίτη θέση και ο Ασημακόπουλος επίσης βελτιώθηκε ελάχιστα δέκατα για να πάρει την τέταρτη θέση και να αφήσει πίσω του τον Δουλτσίνο. Ο τοπικός ήρωας της Δημητσάνας, ο Ασημακόπουλος, είχε όλο το Σαββατοκύριακο την αμέριστη συμπαράσταση των συμπατριωτών του στην ευρύτερη περιοχή. Τους τίμησε δεόντως κάνοντας τον πιο ανταγωνιστικό αγώνα της καριέρας του στο Ενιαίο, ήταν εμφανές όμως ότι ήθελε, αν μη τι άλλο μια θέση στο βάθρο και δεν το απόλαυσε όσο θα έπρεπε. 
Το ίδιο ισχύει εξάλλου και για τον Κουκέα ο οποίος αυτό το Σαββατοκύριακο δεν μπόρεσε να βρει τον κατάλληλο συνδυασμό όλων των παραγόντων που του έχουν φέρει την επιτυχία στο παρελθόν. Δοκίμασε πολλά πράγματα στο αυτοκίνητο, αλλά και οδηγικά, χωρίς όμως να σημειώσει μια επίδοση κάτω από τα δύο λεπτά που ήταν ο στόχος του. Έτσι έμεινε έβδομος στο 2ο σκέλος, πολύ μακριά από τον καλό του εαυτό και δεύτερος ανάμεσα στους άνω των 30 ετών. Τη νίκη εκεί πήρε ο Ρεμέντζης, ο οποίος και σε αυτόν τον αγώνα οδήγησε έδειξε το ταλέντο του, όντας ανάμεσα στους κορυφαίους χωρίς μάλιστα να έχει «δουλέψει» και την ανάβαση όσο θα ήθελε. Το βάθρο των πρεσβύτερων συμπλήρωσε ο Γιώργος Σαρταμπάκος ο οποίος ήταν πιστός στο… ραντεβού αυτό. Από το Σάββατο είχε και καλή διάθεση και σωστά πατήματα, τα οποία δεν έχασε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα παρά τις όποιες δοκιμές μπορεί να έκανε για κάτι καλύτερο, έτσι δικαιωματικά πανηγύρισε την τρίτη θέση. 


Πίσω του βρέθηκε ο Χαλιβελάκης και την δεκάδα συμπλήρωσε ο «Le Man» ο οποίος τερμάτισε τον αγώνα όπως όπως, καθώς το Fabia δεν του έκανε το χατήρι να δουλέψει σωστά στη διαδρομή. 
Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda είναι στις Σέρρες στις 19-20 Οκτωβρίου. 







 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι