Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρεμιέρα για το Extreme E - Continental ...


Δύο νέοι τύποι ελαστικών Continental, ειδικά σχεδιασμένοι για την σειρά των off-road αγώνων “Extreme E”, έκαναν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στο Goodwood Festival of Speed. Το Goodwood Festival of Speed είναι μια γιορτή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τους λάτρεις των αυτοκινήτων, που διοργανώνεται στο καταπράσινο Δυτικό Σάσεξ, στην Αγγλία, μια ιδανική τοποθεσία για την παρουσίαση του μέλλοντος του ηλεκτροκίνησης, στο πλαίσιο νέων αγώνων, όπως το “Extreme E”. Σχεδιασμένα για τις πιο δύσκολες συνθήκες οδήγησης, τα νέα ελαστικά της Continental συνδυάζουν θερινή και χειμερινή τεχνολογία και παρουσιάστηκαν στο κοινό, μαζί με το μοναδικό όχημα ηλεκτρικών off-road αγώνων αυτοκινήτου, το οποίο θα κληθεί να αντιμετωπίσει ακραίες συνθήκες οδήγησης, σε μερικά από τα πιο απομονωμένα μέρη του κόσμου. Το κοινό που συμμετείχε στην εκδήλωση είχε την ευκαιρία να δει, σε πρώτη αποκλειστικότητα, το ηλεκτρικό SUV που θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη στη νέα σειρά  αγώνων “Extreme E”, από το 2021 και μετά.


Οι αγώνες “Extreme E-SUV ODYSSEY 21” δε θα μοιάζουν με τίποτα άλλο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η πρωτοποριακή τεχνολογία και ο σχεδιασμός των ελαστικών που έχει αναπτύξει η Continental έχουν οδηγήσει σε ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, ικανό για κορυφαίες επιδόσεις, στα πιο σκληρά περιβάλλοντα του πλανήτη. Είτε πρόκειται για την Αρκτική, τα Ιμαλάια, τον Αμαζόνιο, τη Σαχάρα ή τα νησιά του Ινδικού Ωκεανού, αυτό το αυτοκίνητο θα αποδείξει τις ικανότητες των ηλεκτρικών SUVs, όχι μόνο στους λάτρεις των μηχανοκίνητων σπορ αλλά και στους καθημερινούς οδηγούς, οι οποίοι θέλουν να διαφοροποιηθούν, επιλέγοντας ένα ηλεκτρικό SUV για καθημερινή χρήση. Με τα υψηλής απόδοσης ελαστικά της σειράς Extreme E, η Continental θα προσφέρει στους αγωνιστικούς πιλότους πολύ μεγάλη πρόσφυση και επιτάχυνση, κορυφαίο φρενάρισμα και χειρισμό ακριβείας, σε κάθε είδους απαιτητικούς εδάφη και μονοπάτια. Τα ελαστικά θα είναι τέλεια προσαρμοσμένα στα ηλεκτρικά SUVs, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ο καλύτερος δυνατός έλεγχος και η ασφάλεια των οχημάτων, ακόμη και στις πιο επικίνδυνες καταστάσεις.


Όλες οι ομάδες “Extreme E” θα πρέπει να χρησιμοποιούν το ίδιο σύνολο τυποποιημένου εξοπλισμού, το οποίο δημιουργήθηκε και συναρμολογήθηκε από τον κατασκευαστή κινητήρων, “Spark Racing Technology”. Ο εξοπλισμός αυτός θα διαθέτει μια μπαταρία, κατασκευασμένη από την Williams Advanced Engineering και την Continental. 


Οι δοκιμές του πρωτότυπου ηλεκτρικού SUV έχουν ήδη ξεκινήσει, με τη σημαντική βοήθεια της Continental, η οποία δημιούργησε νέες τεχνολογίες ελαστικών, ειδικά για αυτού του τύπου τα ηλεκτρικά οχήματα. Κάθε ομάδα Extreme E θα λάβει δύο sets θερινών και χειμερινών ελαστικών, βελτιστοποιημένα για κάθε είδους πρόκληση, σε επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας που απαιτείται από τα ηλεκτρικά SUVs.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει