Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρεμιέρα για το Extreme E - Continental ...


Δύο νέοι τύποι ελαστικών Continental, ειδικά σχεδιασμένοι για την σειρά των off-road αγώνων “Extreme E”, έκαναν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στο Goodwood Festival of Speed. Το Goodwood Festival of Speed είναι μια γιορτή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τους λάτρεις των αυτοκινήτων, που διοργανώνεται στο καταπράσινο Δυτικό Σάσεξ, στην Αγγλία, μια ιδανική τοποθεσία για την παρουσίαση του μέλλοντος του ηλεκτροκίνησης, στο πλαίσιο νέων αγώνων, όπως το “Extreme E”. Σχεδιασμένα για τις πιο δύσκολες συνθήκες οδήγησης, τα νέα ελαστικά της Continental συνδυάζουν θερινή και χειμερινή τεχνολογία και παρουσιάστηκαν στο κοινό, μαζί με το μοναδικό όχημα ηλεκτρικών off-road αγώνων αυτοκινήτου, το οποίο θα κληθεί να αντιμετωπίσει ακραίες συνθήκες οδήγησης, σε μερικά από τα πιο απομονωμένα μέρη του κόσμου. Το κοινό που συμμετείχε στην εκδήλωση είχε την ευκαιρία να δει, σε πρώτη αποκλειστικότητα, το ηλεκτρικό SUV που θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη στη νέα σειρά  αγώνων “Extreme E”, από το 2021 και μετά.


Οι αγώνες “Extreme E-SUV ODYSSEY 21” δε θα μοιάζουν με τίποτα άλλο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η πρωτοποριακή τεχνολογία και ο σχεδιασμός των ελαστικών που έχει αναπτύξει η Continental έχουν οδηγήσει σε ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, ικανό για κορυφαίες επιδόσεις, στα πιο σκληρά περιβάλλοντα του πλανήτη. Είτε πρόκειται για την Αρκτική, τα Ιμαλάια, τον Αμαζόνιο, τη Σαχάρα ή τα νησιά του Ινδικού Ωκεανού, αυτό το αυτοκίνητο θα αποδείξει τις ικανότητες των ηλεκτρικών SUVs, όχι μόνο στους λάτρεις των μηχανοκίνητων σπορ αλλά και στους καθημερινούς οδηγούς, οι οποίοι θέλουν να διαφοροποιηθούν, επιλέγοντας ένα ηλεκτρικό SUV για καθημερινή χρήση. Με τα υψηλής απόδοσης ελαστικά της σειράς Extreme E, η Continental θα προσφέρει στους αγωνιστικούς πιλότους πολύ μεγάλη πρόσφυση και επιτάχυνση, κορυφαίο φρενάρισμα και χειρισμό ακριβείας, σε κάθε είδους απαιτητικούς εδάφη και μονοπάτια. Τα ελαστικά θα είναι τέλεια προσαρμοσμένα στα ηλεκτρικά SUVs, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ο καλύτερος δυνατός έλεγχος και η ασφάλεια των οχημάτων, ακόμη και στις πιο επικίνδυνες καταστάσεις.


Όλες οι ομάδες “Extreme E” θα πρέπει να χρησιμοποιούν το ίδιο σύνολο τυποποιημένου εξοπλισμού, το οποίο δημιουργήθηκε και συναρμολογήθηκε από τον κατασκευαστή κινητήρων, “Spark Racing Technology”. Ο εξοπλισμός αυτός θα διαθέτει μια μπαταρία, κατασκευασμένη από την Williams Advanced Engineering και την Continental. 


Οι δοκιμές του πρωτότυπου ηλεκτρικού SUV έχουν ήδη ξεκινήσει, με τη σημαντική βοήθεια της Continental, η οποία δημιούργησε νέες τεχνολογίες ελαστικών, ειδικά για αυτού του τύπου τα ηλεκτρικά οχήματα. Κάθε ομάδα Extreme E θα λάβει δύο sets θερινών και χειμερινών ελαστικών, βελτιστοποιημένα για κάθε είδους πρόκληση, σε επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας που απαιτείται από τα ηλεκτρικά SUVs.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-