Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Ενιαίο στην Δημητσάνα ...


Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ήταν ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη της Ανάβασης Δημητσάνας, αγώνας ο οποίος προσμετρά στο Κύπελλο Νοτίου Ελλάδας, αλλά αποτελεί τον 7ο και 8ο φετινό για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 σημείωσε τις καλές του επιδόσεις στα τελευταία σκέλη, καθώς νωρίτερα στο πρώτο της ημέρας, ήταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο αργότερος από τον Σπύρο Γαλεράκη. Μάλιστα ο οδηγός της Skoda Μακρής κατάφερε χάρη σε αυτήν την επίδοση να σημειώσει και τον ταχύτερο πέρασμα που έχει γίνει ποτέ από Fabia του Ενιαίου.


Όπως φάνηκε σαφώς στις δοκιμές του Σαββάτου οι Νέοι έχουν εξοικειωθεί καλύτερα με την Ανάβαση Δημητσάνας. Πέραν των δύο πρωτοπόρων και στην βαθμολογία ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος βρέθηκε δύο φορές με τον τρίτο χρόνο, ενώ από τους υπόλοιπους ο Μιχάλης Δουλτσίνος έδειξε ότι έχει τη δυνατότητα να κάνει καλές επιδόσεις, όπως εξάλλου και ο Δημήτρης Ρεμέντζης ο οποίος μπορεί να μην είναι «Νέος» ήταν όμως και σήμερα ταχύτατος. 
Για την ακρίβεια ήταν μάλλον ο ταχύτερος από τους άνω των 30 ετών συνολικά (όσο αυτό μπορεί να ειπωθεί στις δοκιμές). Ξεκίνησε δυναμικά και συνέχισε στο ίδιο μοτίβο χωρίς ωστόσο να αποφύγει μερικά λάθη. Αυτά έδωσαν την ευκαιρία στον Γιώργο Σαρταμπάκο να βρεθεί πρώτος άνω των 30 στο δεύτερο σκέλος, ενώ νωρίτερα και ο “Ilio” είχε βρεθεί μέσα στο 2:01 που είναι χρόνος αναφοράς για τους περισσότερους. 


Οι μόνοι που απουσίασαν χαρακτηριστικά από αυτό το φάσμα επιδόσεων ήταν ο «Le Man» και ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης.
Πάντως τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν το ίδιο αν ο Στάθης Κουκέας δεν είχε βρεθεί σε μια όχι τόσο καλή ημέρα. Χωρίς να μπορέσει να σημειώσει τους χρόνους που θα ήθελε δεν ήταν αυτό που περίμεναν οι περισσότεροι και ετοιμάζει την «αντεπίθεσή» του. 
Τελευταίος αλλά πρώτος στις καρδιές όλων στην Δημητσάνα και όχι μόνο είναι ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος. Έχοντας το στοιχείο του τοπικού ήρωα της περιοχής κυρίαρχο και με άριστη γνώση της διαδρομής, κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με επιδόσεις κορυφής. Οι δικοί του άνθρωποι το περίμεναν και του ευχήθηκαν ανάλογες επιδόσεις και στο κυριακάτικο αγωνιστικό σκέλος. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ