Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασσικό Rally Σ.Ι.Σ.Α....


Το 1999 ο ΣΙΣΑ διοργάνωσε με την υποστήριξη της ΕΛΠΑ το 1ο Classic Acropolis, έναν αγώνα που είχε σαν κύρια χαρακτηριστικά τις θρυλικές διαδρομές μεγάλων ραλλυ του παρελθόντος και τα πολλά χιλιόμετρα που δοκίμαζαν τις αντοχές αυτοκινήτων και πληρωμάτων. Εκείνος ο αγώνας ήταν μια τεράστια επιτυχία ξεπερνώντας τις 100 συμμετοχές.
Τον περασμένο Οκτώβριο αποφασίσαμε στον ΣΙΣΑ να αφιερώσουμε το Κλασσικό μας Ράλλυ σε αυτό το Classic Acropolis του 1999 και επι πλέον να αποδόσουμε φόρο τιμής στους ήρωες του παρελθόντος και στα μεγάλα ράλλυ Ακρόπολις που πέρναγαν απο την επαρχία και έκλειναν τα σχολεία για μια εβδομάδα για να παρακολουθήσει ο κόσμος την προσπάθεια των ελληνικών & ξένων πληρωμάτων. Το Σάββατο 22/6 στις 08:30 δόθηκε η εκκίνηση από τους πρόποδες της Ακρόπολης σε 70 αυτοκίνητα ενώ η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στα Λουτρά Υπάτης.  Το Μόδι, ο Ταρζάν και η Γραμμένη Οξυά ήταν λίγες απο τις ειδικές διαδρομές που ξύπνησαν απο τις εξατμίσεις των αγωνιζομένων.  Το βράδυ και  μετά απο διάνυση 540 χιλιομέτρων, αγωνιζόμενοι και αυτοκίνητα ξεκουράστηκαν στην Ιτέα, που έχει συνδέσει το όνομα της με αυτά τα θρυλικά ράλλυ. 
Η πρώτη μέρα βρήκε τους Δελαπόρτα/Ιατρίδη/Porsche 911 να προηγούνται με αρκετή διαφορά των πολύπειρων Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf Gti, ενώ σκληρή μάχη έδιναν για την τρίτη θέση οι Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 με τους Γκανουτά/Λιακιωτίτη/Alfa Romeo GT Veloce. Την Κυριακή 23/6 στις 10:00 τα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς Αγ. Ευθυμία, Προσήλιο, Χάνι Ζαγκανά,  και Φτερόλακκα για ανασυγκρότηση στην Αρβανίτσα. Μετά τις ειδικές της Αγία Άννας, Αλυκής & Φυλής και αφού είχαν διανυθεί συνολικά 900 περίπου χιλιόμετρα και 23 ειδικές, όσοι μονομάχοι τα κατάφεραν, τερμάτισαν το απόγευμα στην Ακρόπολη. Τελικά η μεγάλη ανατροπή ήρθε και οι Κατσαούνης/Μανσόλας/VW Golf Gti νίκησαν με 9 δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά τους Δελαπόρτα/Ιατρίδη/Porsche 911. Το podium συμπλήρωσαν οι Γκανουτάς/Λιακιωτίτης/Alfa Romeo GT Veloce που επικράτησαν διαφορά λίγων δευτερολέπτων των Τρίκαρδο/Χατζή/Porsche 944.  Αξίζει να συμειωθεί ότι την εξάδα συμπλήρωσαν οι Αργυρόπουλος/Αντωνοβαρδάκης/Ford Escort και Τσάδαρης/Πετρόπουλος/Porsche 911  που ισοβάθμησαν μεταξύ τους. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι όλοι οι συμμετέχοντες και ιδιαίτερα οι τερματήσαντες και νικητές των επι μέρους κλάσεων και της κατηγορίας Tourist Trophy.
Η δεξίωση απονομής επάθλων έγινε με  κάθε επισημότητα τη Δευτέρα το βράδυ στο εστιατόριο «Όμιλος» του Ναυτικού Όμίλου Βουλιαγμένης.
Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τους υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας, την πόλη της Ιτέας και τους δεκάδες κριτές, χρονομέτρες και εθελοντές που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της διοργάνωσης.  Αυτό που θα μας μείνει απο αυτήν την διοργάνωση είναι η συγκίνηση όταν ακούσαμε στη Βίτωλη να λέει μία γιαγιά στην άλλη ότι «...ξαναπερνάει το Ράλλυ»!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο