Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O Στυλιανός Πετρίσης στον τελικό του Sarno ...


Ο Στυλιανός Πετρίσης πραγματοποίησε στην πίστα του Sarno της Ιταλίας το μεγαλύτερο όνειρό του, και τη σπουδαιότερή του επιτυχία μέχρι σήμερα: κατέκτησε μια θέση στον Τελικό του -παγκοσμίου επιπέδου- θεσμού FIA Karting Academy Trophy, στον οποίο έπειτα από εξαιρετική αγωνιστική απόδοση κατετάγη στην 23η θέση. Ο 14χρονος οδηγός του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., και περσινός Πρωταθλητής στην κατηγορία Junior, αξιοποίησε πλήρως την εμπειρία που είχε αποκομίσει στον πρώτο του αγώνα στον κορυφαίο θεσμό της CIK-FIA, στο Wackersdorf της Γερμανίας. Συνδυάζοντάς την με την γνωστή του αρετή της προσαρμοστικότητας, σε μια υπέροχη και άκρως τεχνική πίστα 1.547 μέτρων που του ήταν παντελώς άγνωστη, έφτασε σε αυτή την σπουδαία επιτυχία.


«Ήταν το μεγαλύτερό μου όνειρο να περάσω στον τελικό του FIA Academy Trophy, πιστεύω πως είναι ό,τι σημαντικότερο έχω πετύχει μέχρι σήμερα. Θεωρώ ότι στον τελικό τα πήγα καλά, δεδομένου του επιπέδου του συναγωνισμού, όπου ακόμα και να τερματίσεις είναι επιτυχία με τον επιθετικό τρόπο με τον οποίο όλοι αγωνίζονται. Έκανα πολλές προσπεράσεις, το χάρηκα πολύ και πιστεύω ότι ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα», είπε ο Στυλιανός.
Ο Στυλιανός Πετρίσης κατετάγη 23ος σε μια συνάντηση με 51 συμμετέχοντες, καθώς στον τελικό κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Τσάρλι Βουρτς, γιο του πρώην οδηγού της F1 Αλεξάντερ Βουρτς, ο οποίος είχε κατακτήσει την πέμπτη θέση στον τελικό του Wackersdorf. Ξεκίνησε το τριήμερο με τον 20ό και 21ο πρώτο χρόνο στις δοκιμές, και έπειτα με τον 41ο.
Στα προκριματικά Qualifying Heats κατέκτησε δύο 17ες και έπειτα την 14η θέση, ενώ στην τελική αναμέτρηση των κατατακτήριων με την 30ή θέση κατάφερε να εξασφαλίσει τη θέση του στον τελικό, που ήταν και ο μεγάλος στόχος με τον οποίο πήγε στο Sarno. Πέραν από ορισμένους από τους κορυφαίους καρτίστες του κόσμου, ο Στυλιανός είχε να αντιμετωπίσει την πρωτόγνωρη πρόκληση του αφόρητου καύσωνα - καθώς στην περιοχή νότια της Νάπολης το θερμόμετρο την Κυριακή ξεπέρασε τους 40ο Κελσίου. Παρόλα αυτά, ο Έλληνας πρωταθλητής τα κατάφερε καλά με τη διαχείριση των ελαστικών του σε αυτές τις συνθήκες, δεδομένου ότι κέρδισε επτά θέσεις από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία, και επέστρεψε στην Ελλάδα με τη μεγαλύτερη του επιτυχία - μέχρι την επόμενη!


Το τρίτο «ραντεβού» του Στυλιανού Πετρίση στο FIA Karting Academy Trophy είναι στις 21-22 Σεπτεμβρίου, στον τελευταίο αγώνα του φετινού θεσμού, που θα διεξαχθεί επίσης επί ιταλικού εδάφους, στην πίστα του Lonato.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,